USA oli ja on rähmällään NL/Venäjän edessä

Armoton totuus

Muistellaanpa tämän maailman mahtavimman supervallan edesottamuksia. Unkarissa vuonna 1956 kansa nousi stalinistista hallintoa vastaan. USA lähetti radiolla unkariksi propagandalähetyksiä joiden sanoma oli: "Ette ole yksin, me olemme tukenamme". Hrutsev lähetti panssarit ja puna-armeijan Unkariin ja kansannousu verisesti kukistettiin. USA:n johto soitti vain suutaan.

Tsekkoslovakia vuonna 1968. Aivan sama juttu, neuvostopanssarit vyöryivät ja jenkit eivät muuta tehneet kuin soittivat suutaan.

Muinaishistoriaa joku sanoo, OK, mennään 2000-luvulle. Georgian sota ja nyt Ukrainan tapahtumat. USA ei muuta tee kuin soita suutaan. Siinä meillä on maailman ainoa supervalta jonka presidentti on muka maailman mahtavin mies!

Aivan turha luulla että jenkit tulevat Baltian maita tai Suomea auttamaan vaikka Suomi NATOon liittyisi. Suomi ja Baltia saa mennä, ei niiden takia sotaa aloiteta Venäjää vastaan. Se kun ennemmin tai myöhemmin merkitsee ydinsotaa ja se taasen merkitsee Yhdysvaltain tuhoa. Se on aika laiha lohtu että Venäjä myös tuhoutuu...

10

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten on

Mitä, eikö Amerikan presidentti lähden ydinsotaan Suomen takia?!

• enpä tiedä en tiedä

Riippuu onko sillä häntää ja onko evokki tai evokko. Siehä se Huttila merkki tiiät.

• Anonyymi

Suomen porvari nuolee USAa

• Nuke Russia

"Aivan turha luulla että jenkit tulevat Baltian maita tai Suomea auttamaan vaikka Suomi NATOon liittyisi. Suomi ja Baltia saa mennä, ei niiden takia sotaa aloiteta Venäjää vastaan"

Tämä ajattelutapa minua aina suuresti ihmetyttää?

Siis Nato ei sodi ydinsodan pelossa pikkuisten jäsenvaltioiden puolesta ydinsodan pelossa?!

Mistä lähtien Venäjä on tullut immuuniksi ydinsodan pelolle? Miksi SE uskaltaa hyökätä pikkuisen jäsenvaltion kimppuun ilman pelkoa? Silloinhan SE ITSE konfliktinaloittaa.

Eikö kirjoittajaa itseään häiritse symmetrian puute näkemyksessään?

Mielestäni olet pahasti yksipuolinen etkä ajattele asioita loppuun!

• hullu se on

Idiootti Huttila kuvittelee piippalakkien olevan jotain hyvin ruokittua hyvän hygienian omaavaa valiojoukkoa joka ei ryöstä, käytä päihteitä, raiskaa tai tee muuta moraalitonta. Kuitenkin jostain syystä kesti se kaksikymmentä vuotta saada edes paskainen Tsetsenia joten kuten hallintaan. Totuushan on se, että perusvenäläinen alokas on noin 172 senttiä pitkä, tyhmä, kiero, paskalle haiseva, mätänevät hampaat omaava ja saatanan ruma narkkari tai juoppo. HIV on toki näiden tautipesäkkeiden tehokkain ase.

• Herbert Hoover

Muistellaan vuotta 1921 jolloin vesipää Huttilat kerjäsivät suu ammollaan ruokaa amerikkalaisten avustuspisteistä. Kuuluisin näistä oli tuleva puolustusministeri Ustinov.

• duoda duoda

Ihanks ydinsotaha. Onko Huttila sun pohjalainen kusipää isäsi siellä maataloustukie voimalla renraalina.

• Anonyymi

----USA oli ja on rähmällään NL/Venäjän edessä------

Niin näkyy olevan edelleenkin. Matelee jo lähestulkoon.

• Anonyymi

"Se kun ennemmin tai myöhemmin merkitsee ydinsotaa ja se taasen merkitsee Yhdysvaltain tuhoa."

Venäjän ydinaseet eivät toimi.

• Anonyymi

Trump on menossa luovuttamaan Alaskan Venäjälle pelosta, että muutoin Putin suuttuu eikä suostu aselepoon Ukrainassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe