Miksi mies lopettaa yhteydenpidon kuin seinään?

taas näin

Vielä muutama päivä sitten kaikki oli hyvin ja oltiin yhteydessä niin viestein/soitoin/somessa ihmettelen suuresti miksi yhteydenpito loppui kuin seinään ei mitään riitoja ole ollut tämän miehen kanssa ei mitään kaikki on mennyt jopa liian hyvin. Me olemme tunteneet noin kuukaden verran joten en edes tunne tätä miestä vielä niin paha sanoa mikä tuli eikö ollut sitten tarpeeksi kiinnostunut vai oliko toinen nainen kiikarissa tiedä häntä?

27

3780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari.

      Tuli uusi tilalle, eikä halunnut jäädä alkaa selittelemään sinulle ja sinun tuleville kyselyille, että miksi viestittely vähenee. Helppo tapa päästä irti ja siirtyä seuraavaan. Tämä on tätä nykyajan pelimieskulttuuria, kun höynäyttettäviä naisia tulee ja menee ja riittää.

      • ainahomissa

        Kauhia tungos panoringeissa. Kiitos naiset;)


    • ätmi

      Ehkä mies löysi oman teinineitsyen. Ei siinä vaiheessa käytettyjä lutkia paljoa muistella.

      • looseri

        Ja vielä ihmettelet miksi olet ätmi huuto nauru.


      • ätmi
        looseri kirjoitti:

        Ja vielä ihmettelet miksi olet ätmi huuto nauru.

        En ole koskaan ihmetellyt sitä.


      • ruikuti ruikuti
        ätmi kirjoitti:

        En ole koskaan ihmetellyt sitä.

        Ruikuti ruikuti ei tule sitten mieleen, että alemman tason naisiakin voi olla.


    • drlove

      Onko tuo nyt niin vaikeasti pääteltävissä?

      Ok, kaksi vaihtoehtoa:

      Miehellä oli muitakin kiinnostavia naisia kiikarissa (kuten sinkuilla helposti saattaa olla) ja sitten joku todella kolahti enemmän, joten on vain kohteliasta jättää sut rauhaan.

      Tai sitten teit/sanoit jotakin sellaista mikä oli täysin off limits miehen mielestä ja hän juoksi karkuun.

      Uskoisin kuitenkin, ett kyseessä on ilmiselvä toinen nainen kiikarissa.

      Luuleeko sinkut jotka vaan keveästi tapailee/viestii keskenään ettei sillä vastapuolella muka ole muitakin intressejä?

      Kyse on sitten loppupeleissä siitä, kuka nousee ykköseksi kaikkien seasta. Se et aina vain satu olemaan sinä, tai minä, tai hän. Deal with it.

    • sinkkumies.

      Se oli pelimies ja sillä on varmaan muita naisia jotka antaa pimperoo. Veikaan että mie soli komia ja siksi kiinnostuit siitä-

    • Tuo ap:n mainitsema asia on enemmän sääntö kuin poikkeus naisten puolelta. Ite en oo kyl koskaa lopettanu yhteydenpitoa kuin seinään jos semmosta on ollut, aina on yleensä nainen lopettanut kun ei vastaakaan enää viestiin. Sillon kyl ite lopetan jos toinen ilmottaa ettei halua jatkaa, mut harvoin kyl semmosta sanotaan.

    • taas näin

      Naurettavinta tässä touhussa on se, että vielä muutama päivä sitten viimeisimmässä puhelussa hän sanoi soitellaan huomenissa ja sitä huomista olen odottanut mutta en enään kun ei soita tms. niin ei sitten häntä kun ei kiinnosta.

      Melko selkärangatonta voisi sanoa suoraan ei naista näin kohdella.
      Taas näin sitten aina käy näin mutta sen opin, että en luota enään tulevaisuudessa yhteenkään mieheen omana itsenäni kun en riitä.

      • Rinkeleihin

        Minne ovat kadonneet kaikki hyvät miehet!!11!!1!


      • taas näin
        Rinkeleihin kirjoitti:

        Minne ovat kadonneet kaikki hyvät miehet!!11!!1!

        Perseeseen.

        Taidan alkaa itsekkin pelinaiseksi helpompaa niin.


      • taas näin
        taas näin kirjoitti:

        Perseeseen.

        Taidan alkaa itsekkin pelinaiseksi helpompaa niin.

        Korjaan per.seeseen ne on kadonnu.

        Melko selkärangaton mies mutta eipähän ole minun murheeni olkoon se seuraavan naisen.


    • Kiskisu

      Naisen ihastuksen tasosta riippuen pelimies aloittaa radiohiljaisuuden 2-6 viikon kuluessa tapaamisesta. Tarkoitus onkin juuri että miettisit ja ihmettelisit kotonasi ja ymmärtäisit miten pitää käyttäytyä kun seuraava tilaisuus tulee.

      • taas näin

        Naurettavaa tässä on sekin, että ei olla edes tavattu kun aina miehellä on jotain muuta menoa.


    • -M-

      Eli olet laittanut hänelle viestiä tai soittanut, mutta hän ei enää vastaa? Älä nyt sano että odotat miehen ottavan aina yhteyttä ja ihmettelet miksi se lopulta loppuu.

      • taas näin

        Minäkin olen laittanut hänelle viestiä mutta en ala yhdenkään miehen perään ruikuttaan säälittävästi jos en kelpaa näin se on.


      • taas näin
        taas näin kirjoitti:

        Minäkin olen laittanut hänelle viestiä mutta en ala yhdenkään miehen perään ruikuttaan säälittävästi jos en kelpaa näin se on.

        Hänellä on aika erikoinen käsitys siitä, että jos sanotaan, että soittaa huomenissa niin nyt on jo pari päivää kulunut heh ja pa.skat saisi odottaa tuomiopäivään asti ei muutakuin itsekkin toista matoa koukkuun.


    • taas näin

      Miksihän en riitä koskaan miehille? Minkähänlainen lehmänvi.ttu sitä pitäs olla, että riittäs minä kun olen tylsä kun viihdyn kotona enkä juoksen kapakoissa? Pitää alkaa sitten jakamaan sitä vi.ttua kaikille niin ehkä sitten miehetkin kiinnostuu kun en ole tylsä. Vitt.u että vi.tuttaa.

      Miehet on pettäny mua vaihtanu lennosta toiseen yms. pas.kaa.

    • taas näin

      Mietin, että pitäisikö sanoa suorat sanat kyseiselle miehelle, että naisia ei kohdellla näin vai jätänkö omaan arvoon ja jatkan ylpeänä eteenpäin?

    • OLE SINKKU!!!!!!!

      Eikö sitä osata olla sinkkuna niin ei olisi näitä huolia, miksi aina pitää olla JOKU!!!!!

      -sinkku 45v.

    • soita sille

      Jos sille on sattunut jtn...?

      • Kiskisu

        Varmasti on sattunut, on törmännyt kadunkulman takaa tulevaan naiseen. Muna ollut pystyssä ja se on sitten siinä hötäkässä sattunut lipsahtamaan naiseen.


      • taas näin
        Kiskisu kirjoitti:

        Varmasti on sattunut, on törmännyt kadunkulman takaa tulevaan naiseen. Muna ollut pystyssä ja se on sitten siinä hötäkässä sattunut lipsahtamaan naiseen.

        Huuto nauru ei hänelle ole sattunut mitään kuulin, että hän on juomassa, että se siitä myöhemmin voi tulla viesti "ei toimi" tai muuta klisestä juomallahan ne naiset lähtee siihen on aikaa mutta minulle ei.


    • m38_uusimaa

      Tuo on aivan normaalia toimintaa - naisilta siis.

      • taas näin

        Parempin, että annan olla hän ei ollut minulle se oikea.


    • taas näin

      Nyt tuossa hetki sitten puhuttiin somessa kuin ei mitään mutta jotenki tämä ei ole nyt samanlaista kuin ennen mikähän tässä nyt on eikö sitten ole tarpeeksi kiinnostunut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3154
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      94
      1707
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1383
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1256
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1013
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      968
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      960
    8. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      956
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      948
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      942
    Aihe