Minua on pistänyt vihaksi venäläisten törkeä Krimin valloitus. Siispä kysymys: Mitä suomessa voi tehdä ilmaistaakseen tehokkaasti vihansa ja paheksuntansa venäläisten tekoja ja venäläisiä kohtaan?
Kansalaisaloite kaikkien venäläisten poistamiseksi maasta koska he muodostavat suomelle turvallisuusriskin?
Venäjä Krimillä - Mitä suomalainen voi tehdä
12
113
Vastaukset
- Krim on mennyt
Rupea jo lenkkeilemään, tarvitset kuntoa kun meidätkin vapautetaan.
Ja siellä voit sitten osoittaa paheksuntaasi.- suomalainen7
Kuulostat katkeralta, minkä toki me suomalaiset hyvin ymmärrämme. Venäläiset ovat osoittaneet krimillä todellisen luontonsa. Putelin pohjasta....
- vbnb
kun venäjää vastaan syttyy sota niin venäjän armeija antautuu ei niillä ole taistelutahtoa puolustaa diktaattoreita eikä psykopaatti johtajiaan! antautumisen jälkeen he voivat mennä takaisin ja yhteistyö jatkuu kun johtajat on tapettu
- R....t pois suomesta
Kaikki venäläinen boikottiin - tatjanan tussusta kiekkoseura jokereihin.
- ketä varoa
mitä venäläisiä firmoja on suomess? Että osaa välttää.
- 3Timo
Tilaat junalipun Venäjällä ja meet punaselle torille näyttämään persettä!?
Muista samalla huutaa kuuluvalla äänellä (ja mieluiten venäjäksi!): "OLEN HOMO!" ja "PUTIN ON HITLER JA SKITSOFREENIKKO!"
Have a nice trip! :) - njet njet
En aio kehottaa kotään ilkivaltaan, mutta ennustan että suomessa tullaan näkemään venäläisten omaisuuteen kohdistuvia vandalismeja. Tavallaan se on ymmärrettävää, historiamme tuntien ja venäläisten nykyisten pahojen töiden takia.
- ei kaveerata
Kenellä on venäisiä tuttuja, niin joko on suhteet pantu poikki? Olisi varmaan syytä!
- ksadjfaksjdfkjadf
Mulla on venäläisiä hyviä ystäviä harrastuksen kautta. Aivan ihania ihmisiä kaikki♥
- njet russkij
ksadjfaksjdfkjadf kirjoitti:
Mulla on venäläisiä hyviä ystäviä harrastuksen kautta. Aivan ihania ihmisiä kaikki♥
Kuuluvat krimin valloittajakansaan, ja ovat varmaan sitä mieltä että siellä kaikki on mennyt oikein ja hyvin.
Minä aion ruveta inhoamaan venäläisiä.
Elättejä suomessa.
- Iskunatsijoukko
Lähetetään sinne tunnuksettomia joukkoja.
Vaikka 5000 Ratsujääkäriä aluksi.
Sitten vaan toteamme " Emme tiedä mitä joukkoja siellä on " Jos joku kyselee. - Mentor
Mene seisomaan junaradalle Lahti-Helsinki pikajunan eteen ja pysäytä se. Pysähtyy tai ei niin saat huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986