Mikä mielestänne on paras tai todella hyvä autoliike Suomessa?
Omasta kokemuksestani ja netistä luettuna parhaat kaupat syntyy pienessä liikkeessä hesassa. Osuma.fi arvostelujenkin mukaan se pieni liike päihittää isot lasipalatsitkin mennentullen.
Autot todella edullisia, siistejä ja ostaja saa hyvän turvan. Palvelu loistavaa.
Paras autoliike?
17
314
Vastaukset
- spraymaalaus
Jobbarit on jobbareita. Yrittävät kaikkensa, että auto menisi kerralla katsastuksesta läpi. Kate edellä.
- paras Siwa?
kyllähän oli melkoinen aloitus, oikein laittaa haukkomaan henkeä ihmettelystä.
- 15+11
Parasta palvelua ja parhaan vanhan auton vaihtohinnan olen saanut Autokeskuksesta. Vastaavasti toista ääripäätä olen kokenut Auto-Suni nimisestä liikkeestä.
- Kolopappanen
En ole koskaan ostanut autoa muualta kuin yksityiseltä tai 1-2 miehen jobbarifirmalta. Joka kerta kauppaa on voinut pitää onnistuneena. Jos joku on ollut pielessä, on vika ollut aivan itsessä. Totta on että suurempi liike antaa vaihdossa ehkä näennäisesti paremmin, mutta koskaan ei ole myytävä kohde ollutkaan sellainen kuin itse haluaisi. Aika monesti hinta on kuitenkin ratkaissut. Omien kokemuksien perusteella ei voi väittää aloittajalle vastaan.
- Jobbari vs yrittäjä
Jobbarifirma on epäsana. Jobbari on aina pimeää kauppaa tekevä yksityishenkilö.
- Kolopappanen
Jobbari vs yrittäjä kirjoitti:
Jobbarifirma on epäsana. Jobbari on aina pimeää kauppaa tekevä yksityishenkilö.
http://urbaanisanakirja.com/word/jobbari/
Ei kannattaisi lähteä pilkkuja nussimaan kun on aivan yleisistä termeistä kyse. Se on totta että sanaan "jobbari" liittyy myös paljon tunnetta. Minulle jobbari on aina ollut, ja tulee olemaan myyjä jolla ei ole omaa merkkiedustusta. Sanaa "yrittäjä" käytetään kansan kesken tässä kohtaa aika harvoin, jos ollenkaaan. Kattavin lienee tilanteesta riippumaton "autokauppias". Eli olisi varmaan pitänyt kirjoittaa että 1-2 miehen firmasta.
- upeaa juttua
En ole tehnyt kauppoja jokaisessa suomalaisessa liikkeessä, joten en pysty valitsemaan parasta- Voiko kukaan?
- Näin se vaan menee..
Ähtäristä löytyy eräs nimeltä mainitsematon autoliike jonka käytettyjen autojen hinnat ovat tyyliin kaksi tai kolme kertaa se mitä muissa autoliikkeissä on! (siis oikeasti noin on!)
Tuon autoliikkeen motto onkin: "miksi ostaa uusi auto... meiltä saat käytetyn samaan hintaan!"- Näin se vaan menee..
Katsoppas kun Ähtäriläisen autoliikkeen myyjät ovat peukuttaneet miinusta ;)
- kokemusta löytyy
Liikkeen koolla ei ole mitään merkitystä millaista palvelua niistä saa. taitaa olla enemmän itsestä ja asenteestaan kiinni mitenkä saa palvelua.
Olen itse saanut huonoa palvelua lähinnä siinä muodossa, että myyjää tai myyjiä ei ole tarpeeksi ja joutunut odottamaan, mutta siihen siihen se on yleensä jäänyt.
Hinnoistakaan ja välirahoistakaan ei voi tehdä mitään johtopäätökisä liikkeen koon mukaan. - Kilpailija provoilee
Osumassa ei jobbareita, sillä jobbari on aina pimeää kauppaa tekevä yksityishenkilö.
Osumassa kirjoittajien henkilöllisyys tarkistetaan, eli kokemukset ovat oikeita.
Tämänkin "keskustelun" on aloittanut sama provoilija, joka koettaa jatkuvasti saada ihmiset haukkumaan vainonsa kohdetta mainostamisesta.- Lopeta valehtelu
Ei siellä osumassa henkilöllisyyttä tarkisteta, vaan voi kirjautua vaikka Facebook tunnareilla ja niitä voi olla vaikka sata, kuten tiedät.
- Liisa isorinta
Muut autoliikkeet voisivat ottaa mallia tämän yrityksen toiminnasta.
itse olen mainostanut tutuille ja onpa yksi auto kaverille täältä haettukin, vaikka matkaa yli 350km/sivu mutta hinta oli tässäkin tapauksessa huomattavan edullinen.
Ja isona Plussana nuo aukiolo-ajat kertoo tuokin jo liikkeen Aseenteesta! - Uskottavaa tekstiä
Nopea ja ystävällinen kaupanteko.
Toiminta rehellistä ja rehtiä ja asiakas voi luottaa 100 prosenttisesti yritykseen. Liikkeessä on helppo myydä sekä ostaa autoja. Ehdottomasti paras autoliike koko Suomen alueella! Jatkuvasti hyviä kampanjoita joissa autoja myydään vain 1 euron kauppahintaan! Suosittelen yritystä ehdottomasti kaikille lämpimästi. - Kilpailija asialla?
Miksi Ylläpito ei bannaa tuota härikköä, joka kopioi jatkuvasti ilman lupaa tänne toiselta sivustolta ihmisten sinne omilla nimillään kirjoittamia kokemuksia?
- Jobbaritku
Teekoo tampereella on paras. Halpoja autoja esim. G Mese ja Viano..... Kanattaa katsoa.
- Sossusta kuponki
Kuponkialennus kaikki voittaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468