Olisin kiinnostunut tietämään mitä eroa noilla kahdella on?
Söin 2 vuotta yazia, jotka matalahormonisina pillereinä vetivät mielen melko maahan. Muutoin aivan täydelliset pillerit minulle! (menkat todella niukat ja kivuttomat, eikä näpyn näppyä naamassa, halutkin ihan ok)
Nyt käytössä uusi Zoely, joka ei tunnu sopivan. Siksi haluaisnkin tietää osaako joku kertoa miten yasmin eroaa yazista. Molemmat siis annostelultaan 24 4 pillereitä (samaan sarjaan ilmeisesti kuuluu yasminelle jossa eri annostelu 21?? muutoin sama kuin yaz?).
Eli miten yasmin poikkeaa tästä perheestä? :)
Kiitos asiallisista vastauksista!
Mitä eroa Yaz ja Yasmin?
3
1381
Vastaukset
- .erotkin selviää
http://www.yliopistonapteekki.fi sieltä mm. tietoa lääkkeistä.
- ---
Yasmin on 21 7 rytmillä syötävä pilleri. Yasminissa on eri määrä hormoneja kuin Yazissa.
- horrmoniton
Googlesta löydät varmaan pakkausselosteet. Niissä lukee vaikuttavat aineet, siinä Se erokin sit selviää. Voit kysyä myös apteekista tai terveyden hoitajalta/lääkäriltä.
ole varovainen pillereiden kanssa. Jasmiinit tms. Diane kovat, aiheuttaa veritulppia. Jos sulla käytös tupakka, epilepsia lääkkeet, jollakin ollut laskimotukos lähisuvussa: älä käytä vaan valitse riskittömämpi pilleri tai muu vaihtoehto. Itsellä oli joskus harmonet, Se oli matala hormonisimmasta päästä. Niitä veritulppia voi oikeasti tulla, ei ole pakkausselosteen höpinöitä. Luokkakaverilla ollut ja hyvällä ystävällä olkavarressa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448