Laittakaapa tämän kauden henkilöiden sukunimiä tänne mikäli niitä tiedossa on. Fb-profiileja yritän metsästää ja tehdä päätelmiä ;-)
Maajussien ja morsianehdokkaiden sukunimet?
uteliasss
7
2171
Vastaukset
- Äti, tuu pyyhkimään
Älä yritä vaan tee!!
Löydät tiedot itsekin kun näät vähän vaivaa. Vai kaikkiko sinulle pitäisi valmiiksi ojentaa?!- aloittaja-
lässyn lässyn, löysin jo!
t. ap - Äti, tuu pyyhkimään
aloittaja- kirjoitti:
lässyn lässyn, löysin jo!
t. apEt varmaan itse kuitenkaan.. Kuka etsi..?
- aapeeeeee
Äti, tuu pyyhkimään kirjoitti:
Et varmaan itse kuitenkaan.. Kuka etsi..?
ihan kuule itse löysin yhden heistä ja hänen kavereistaan loput. harmittaako?
- sillä silmällä
kyllähän nuo päätelmät osaa tehdä ihan ohjelman perusteella, ei siinä veispuukkeja tarvita.
- qfqeqa
Mistä näitä uteliaita urpoja oikein sikiää?
- wtffk
ollaanpas sitä uteliaita;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512