Nyt pätkii ja tuli mieleen, että olisi ollut sellainen rock-henkinen paikka Siltasaarenrannassa aikoinaan? Minkäniminen?
Baari Siltasaarenrannassa 1980-90-luvulla?
13
4870
Vastaukset
- Päivystävä neuvoja
Kerronpa sinulle mitä tarkoitat vaikka höpötätkin muuta, kun en turhaan ole sanottu Päivystäväksi neuvojaksi. Tarkoitat Pitkänsillanranta.
http://goo.gl/maps/e5jAS
Ravintola oli Sillankorva. Oli aikoinaan oikea jortsumesta, joka sitten muutettiin nuorisoraflaksi. - Usein paikalla
Aivan oikein, olit vaan nopeampi vastauksessasi.
- muistelija
muistelemani baari oli Siltasaarenrannassa, ei Pitkäsillanrannassa
- Päivystävä neuvoja
muistelija kirjoitti:
Sää et rupee viisasteleen siä yhtää! Oo siivosti siä!
No, vitsi-vitsi.
Tarkoitatkohan sillan toisella puolella ja vastakkaisella sivulla Siltavuorenranta, jossa on pikku sivukadulla tietääkseni ollut vain kirjatyöntekijäin ravintola Kirja, joka on käsittääkseni ollut samanhenkinen iät ja ajat viime vuosisadan alkupuolelta.
Näytä kartalta
http://kartta.hel.fi/ - Päivystävä neuvoja
Muuten, pysyikö sen Sillankorvan nimi samana tuon muutoksen jälkeen?
- muistelija
muistelija kirjoitti:
näillä main https://www.google.com/search?q=siltavuorenranta 16, Helsinki&oq=siltavuorenranta 16, Helsinki&aqs=chrome..69i57j0.605j0j4&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8
- Oli ihanaa olla nuor
Päivystävä neuvoja kirjoitti:
Muuten, pysyikö sen Sillankorvan nimi samana tuon muutoksen jälkeen?
Siltasaarenrannassa oli joskus Disco Bontus, ja yläkerrassa isompi Hotellin rafla.
Samassa kortteerissa oli kans Mondi, discon tapainen.
Kadun toisella puolella oli Kippola ( Hakakertsi ), jossa oli eri bändejä soittamassa
viikottain. - Anonyymi
Oli ihanaa olla nuor kirjoitti:
Siltasaarenrannassa oli joskus Disco Bontus, ja yläkerrassa isompi Hotellin rafla.
Kadun toisella puolella oli Kippola ( Hakakertsi ), jossa oli eri bändejä soittamassa
viikottain.Pontus,muistojen paikka.
- Anonyymi
Oli ihanaa olla nuor kirjoitti:
viikottain.70-luvun alussa . tuli käytyä Mondi ja joka viikonloppu tyttö porukassa.Muutaman kerran sitten joskus 70 luvun puoli väli Bontus.ps.Kasarminkadulla kova juttu oli Natsa juuri muisikin takia.
- Anonyymi
muistelija kirjoitti:
Siltasaarenkadulla oli Neckar yläkerrassa ja pub Pystykorva katutasossa. Neckarissa oli orkesterit päivätansseissa ja illalla.
Pystykorva oli "halpa" (Itsepalveluhinnat) pistäytymispaikka, jossa ihmiset kumminkin viihtyivät niin kauan kuin oli rahaa, tai sammuivat ja heitettiin pihalle...
- oliskohanse
Rocktails
- Anonyymi
Tarkoittaneet Rocktails yökerhoa...rokkari, legenda paikka
- Anonyymi
Rocktails oli disco, ei yökerho ja se oli julkkisten ja pintaliitäjien paikka ja siellä olivat myös backgammonin palaajat aina Spedeä myöten.
Black Mike soitti musiikkia ja oli tiskijukka, vaikka niin esitti aina olevansa omistaja.
Monta nimeä ja tyyliä nähnyt paikka joka loppujen lopuksi kuoli omaan näppäryyteensä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579