Me kuollaan kaikki!
6
94
Vastaukset
- plus- nolla
myös vastustajat kuolee eli se on
- en tunne enä sumi
Perus IL paskaa. No jos ryski painaa päälle, niin minulla on ainakin sotilaspassi, mutta jos liitymme Nato minä palauta passi pois.
- asdww
vOIN VITUN VANNO., etä ku suomi liity nato, minä aja panssaripirkati ja viedä henkilökohtasesti passin pois. History opettany minulle, että me selviämme ilma ulkoapu.sotilaline. Suomi hurri halu taas Venäjäkarhu kimppu.
Oikeesti minä en usko IL.
- mina tukkimies
voin sano sinulle Sauli Ninitö etä ei kannta hyökkä Pietarin Hornetti. s-300 ampuu ne alas, kun mummo marjalinko teke minulle kotimaamehu.
- menkää nyt IL hevo..
Raportissa arvioidaan, että luoteinen suunta kiinnostaa Venäjää taloudellisien mahdollisuuksien vuoksi.
Kuka uskoo tätä Paranoidista propanoidia? Venäjää kiinnostaa Suomen??? mikä pohjavedet? EI... kallioperä vailla öljyä?? Ei... Putinin kesämökki keski-Suomessa vaatii rantatonttielle lisätilaa. Ehkä...- Suomen luetuin ?
Ei sillä Putinilla mitään mökkiä olekkaan. Jos jossain on varoja ne on psiellä missä Venäjällä on meriyhteydet. Ja vaikka ei olisi ei tarvitse siihen Suomen valtaamista. :D
IL tai IS on kuin satukirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899