Olen transseksuaalinen nainen.
Isäni ei koskaan ole hyväksynyt transseksuaalisuuttani, eikä hän suvainnut tänään toivottaa minulle hyvää naistenpäivää, vaikka olen ollut estrogeenihoidossa ja hankkinut implantit. Nimenikin olen vaihtanut - olen nykyään Hannun sijaan Hanna.
Isäni vaikuttaa sovinistilta. Miten voisin lähestyä häntä, jotta hän oppisi hyväksymään minut naisena?
Isä ei toivottanut minulle hyvää naistenpäivää (olen transseks.)
11
387
Vastaukset
- Voi hyvää päivää
Tarvitseeko sitä nyt kaikkien kissanristiäisten johdosta toivotella hyviä päiviä? Naistenpäivä - kas kun ei laskunmaksun päivä.
- Aito feikki
Vaikka oletkin trolli, kuvitteellinen isäsi on oikeassa.
Et ole nainen, vaan mies, jolla on implantit ja hormonihoito. Pelkkä naamiaisasu. - hahawaha
eihän tää päivä stiäpaitsi vielä edes ole ohi
- pässipaimen
kas kun et vielä valita siitä että teetätit pässinsarvet itsellesi eikä isäsi onnitellut sinua eläintenpäivänä, ei hyvää päivää...
- Teku
Itsekin kallistun "Aito feikki"-käyttäjän puolelle tässä.
Mielestäni seksuaalisuus tai mikään muu sellainen ei liity kiinteästi sukupuoleen. Jos on miehenä syntynyt (syntyjään miehen sukupuolielimet ja Y-kromosomi), niin on minun silmissäni elämänsä loppuun mies.
Millään leikkauksilla tai nimenmuutoksilla ei mielestäni ole väliä. Ei myöskään sillä minkälaiseksi persoonaksi tuntee itsensä. Mielestäni sukupuoli ei liity siis mitenkään ihmisen tuntemuksiin.- Aito feikki
Voidaan tietysti kuvitella tilanne, jossa muutos on niin onnistunut, ettei kukaan huomaa mitään eroa. Silloin voisi puhua naisesta. Näin vain ei tosielämässä ole, arskasta ei tule annikkia, vaikka miten popsii pilleriä ja vetää sukkikset jalkaansa.
Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä henkilö itse "kokee" olevansa. Muut sen asian arvioivat. Voihan ruipelokin kuvitella olevansa bodari, mutta ei ole, vaikka miten kovasti haluttaisi.
- oudonmaanlintu
Eiköhän sovita, että sukupuolen määrittelee se, miksi on syntynyt? Eri asia tietenkin, jos synnyt naiseksi ja mieheksi samaan aikaan, sitten saat valita sukupuolesi. Olen Isän puolella tässä. Se olisi minullekin suuri asia, jos lapseni muuttaisivat biologiansa toiseksi, vain oman mielensä mukaan. Tuo on vastuutonta toimintaa minusta.
- Anonyymi
Onko termeillä transseksuaalinen ja transsukupuolinen jokin ero?
- Anonyymi
Entä transrasvat, ovatko samaa joukkoa, vaarallisia uudelleen lämmitettyinä?
- Anonyymi
Ei sukupuolta voi vaihtaa.
pitäis jo tietää faktat eikä valittaa - Anonyymi
AP Moktar, otan osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211