Voi olla hieman tyhmä kysymys.
Suostuuko yksityinen hammaslääkäri tekemään tekarit eli kaikkien hampaiden poisto ja sitten tekarit tilalle vaikka hampaat on ok kunnossa mutta ruma ulkonäkö.
Vai luuleeko ne että on päästään sekaisin ja ei suostuisi tjms?
Tekareista.
7
113
Vastaukset
- 16+20
Tuskinpa tuolla perusteella suostuu kukaan.
- gdfgfdgdfgfd
No pitää sitten "liukastua" todella pahasti, varmaan sitten onnistuu ainakin
- Nerokas idea muuten
gdfgfdgdfgfd kirjoitti:
No pitää sitten "liukastua" todella pahasti, varmaan sitten onnistuu ainakin
Ei onnistu sittenkään. Pääsee kuitenkin itsemurhariskinä suljetulle osastolle.
- gdfgfdgdfgfd
Nerokas idea muuten kirjoitti:
Ei onnistu sittenkään. Pääsee kuitenkin itsemurhariskinä suljetulle osastolle.
Ei mua oikeen enään kiinnosta vaikka joutuiskin osastolle, oon päättänyt että haluan eroon rumista hampaista keinolla millä hyvänsä, laminaatteja en edes harkitsisi vaikka olisikin varaa niihin sillä aina on riskinä että nekin hajoaa.
- kokozirkon
gdfgfdgdfgfd kirjoitti:
Ei mua oikeen enään kiinnosta vaikka joutuiskin osastolle, oon päättänyt että haluan eroon rumista hampaista keinolla millä hyvänsä, laminaatteja en edes harkitsisi vaikka olisikin varaa niihin sillä aina on riskinä että nekin hajoaa.
Nykyisin on materiaaleja joita et saa puremalla helposti hajalle (jos ollenkaan). Ne on suht esteettisiäkin ja niillä voi korjata hankaliakin hampaistoja.
Kysy hammaslääkäriltäsi kokonaan zirkonisia, läpikuultavia ratkaisuja. - gdfgfdgdfgfd
kokozirkon kirjoitti:
Nykyisin on materiaaleja joita et saa puremalla helposti hajalle (jos ollenkaan). Ne on suht esteettisiäkin ja niillä voi korjata hankaliakin hampaistoja.
Kysy hammaslääkäriltäsi kokonaan zirkonisia, läpikuultavia ratkaisuja.Kyse on siitä että noista hampaista on tullut todella suuri pakkomielle, en osaa enään edes ajatella muuta, haluan eroon tuosta pakkomielteestä ja se ei onnistu kuin ottamalla kaikki pois ja tekarit tilalle, ei tätä tilannetta voi ymmärtää sellainen jolla ei ole ongelmaa asiasta, en osaa enään ajatella mitään muuta kuin hampaiden ulkonäköä aamusta iltaan jokapäivä, ja jopa unissakin.
Nuo laminaatit ei auttaisi ongelmaa koska niissä on aina se riski että irtoaa tai hajoaa.
Varaan pian ajan yksityiselle hammaslääkärille, toivottavasti ne suostuu ja ymmärtää tilanteen, jos ei niin sitten ei auta muu kuin ottaa itse pois edestä kaikki ja sitten niillä on pakko ainakin.
Toivottavasti ne ymmärtää hammaslääkärissä. - akuankka,,.,.
gdfgfdgdfgfd kirjoitti:
Kyse on siitä että noista hampaista on tullut todella suuri pakkomielle, en osaa enään edes ajatella muuta, haluan eroon tuosta pakkomielteestä ja se ei onnistu kuin ottamalla kaikki pois ja tekarit tilalle, ei tätä tilannetta voi ymmärtää sellainen jolla ei ole ongelmaa asiasta, en osaa enään ajatella mitään muuta kuin hampaiden ulkonäköä aamusta iltaan jokapäivä, ja jopa unissakin.
Nuo laminaatit ei auttaisi ongelmaa koska niissä on aina se riski että irtoaa tai hajoaa.
Varaan pian ajan yksityiselle hammaslääkärille, toivottavasti ne suostuu ja ymmärtää tilanteen, jos ei niin sitten ei auta muu kuin ottaa itse pois edestä kaikki ja sitten niillä on pakko ainakin.
Toivottavasti ne ymmärtää hammaslääkärissä.Jokaisella on oikeus päättää itse mitä tekee, jos aloittaja kokee tuon parhaaksi vaihtoehdoksi itselleen niin en näe siinä ongelmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415