Rekisterinumero FEP-106, punainen, oikean sivupeilin kotelo musta, takalasin pyyhin sisällä radiokotelo puujäljitelmää.
Jos näkyy, niin ilmoitus poliisille, kiitos.
Varastettu Fiat Brava
8
242
Vastaukset 8
- Hyvä kun veivät
Minä olisin kyllä kyseisessä tapauksessa onnellinen.
- Autoaan kaipaava
Hienoa että toisen epäonni tekee sinut onnelliseksi. Mukavaa loppuelämää!
- f.iat
Miten varastettu avaimilla vai? fiatissahan on käynnistyksenesto
- friikki auto sellane
Eiks sul ollu osakaskoo ifistä, mut ole onnellinen et kelpas edes rosmoille!
- Autoaan kaipaava
Auto löytyi poltettuna eräältä hiekkakuopalta, poliisilta tuli just soitto.
- DaciaMan
Joku tehnyt ekoteon.
- Autoaan kaipaava
Mukavaa, että poliisi otti yhteyttä myös sinuun. Minulle, auton omistajalle, poliisi soitti viitisen viikkoa sitten.
- tuntomerkit
Yritin etsiä Bravaa jossa on takalasin pyyhin sisällä mutta en ole vielä nähnyt yhtään. Onko tuo joku erikoismalli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482