Olen se pullukka jota katsoi kauan?Minulla oli pvc-musta hame ja valkoinen kiiltävä paita,korkokengat.Haluaisin tavata sinut pikaisesti
minne katosit mies?
13
2095
Vastaukset
- Kadonnut mies.
Missä me olimme? Nääs mun silmät taisi harittaa.
Itte luulin, että näen kaiken kolmena mutta olitkin yksi pullukka :)
Aikas iso joo.
Ajattelitko että voisimme ottaa "pikaiset" - noo mulla on taipumuksia ennenaikaiseen sellaiseen. Minuutti ja se on ohi.
En muuten pidä pvc muovista, en ole fetisti. Kondomikin pitää olla kumia. - Perhana
Auttais jos kertoisit vielä mistä kaupungista on kysymys, ja kenties pieni vihje paikasta? Jotain kumman tuttua tuossa on....
- Se mies
Vittuuks se sulle kuuluu mihin mä katosin, ihan niiinkuin olisit ainoa sorsa lammikossa.
- miestummissa
No et sinä kyllä mikään pullukka minusta ollut. Jos tämä tapahtui Tampereella? Miksi haluat tavata?
- jaana155
niin tosiaan katselit minua 25.3. stokkan kahviossa!Asiattomat älkää vaivautuko
- Perhana
Enpä ole sitten minä. No onnea etsintään.
- varmaonnäin
Pullukat pitäkööt suunsa ja silmänsä kiinni. Siiderivalaita kukaan halua.
- iso on kaunista
säälittäviä kommentteja!!
parein ois arvostelijoidenkin kurkata peiliin, ennen ku
alkaa täällä rääpimään!
kyllä Naisessa kokoakin saa olla, on jopa kauniimpikin
ku joku luukasa! - Säynätsalo
No saahan naisessa nyt kokoa olla ei siinä mitään,
mutta ei niitä pullukoita kyllä oo kiva nussia... - jaana155
voi ett taida lukea näitä sivuja!
- Laadukas mies.
Ota korvikkeeksi minut. Silmäilen sinua kuin sinivuokkoa.
- jaana155
voi ei taida löytyä miestä vaikka ole sieltä ihan turpea ja lämmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874