Israel pysäytti Gazaan matkalla olleen iranilaisen aselastin

Israel pysäytti Gaza

TIMES OF ISRAEL: Israel pysäytti Gazaan aseita salakuljettaneen laivan

5.3.2014 15.00 | LÄHDE: TIMES OF ISRAEL

Israel pysäytti Gazaan matkalla olleen iranilaisen aselastin. Panaman lipun alla Iranista kymmenen päivää sitten lähtenyt laiva pysäytettiin Punaisella merellä lähellä Sudanin-Eritrean rannikkoa. Laivan aselasti, johon kuului muun muassa syyrialaisvalmisteisia M-302 ohjuksia, joiden kantama on noin 200 kilometriä, oli piilotettu kontteihin sementtisäkkien joukkoon. Lasti oli määrä purkaa Sudanissa, jota kautta lasti olisi salakuljetettu Gazaan. Israelin kommandot nousivat laivaan ja saivat sen haltuunsa ilman välikohtausta.

Lähde: Times of Israel 5.3.2014 - IDF intercepts major Iranian weapons shipment to Gaza

19

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A-aaapu-va

Hamas varmaan pyytää Suomelta apuva.

• ...

...

• Jo on

Tuolleen menee Israel terroristeilta estämään lisäaseiden hankintaa. Julmaa touhua terroristejä vastaan.

• Kiero liero

No, Hamas keksii uudet väylät räjähteilleen.

• (KTSei kirj.)

Joo. Täällä palestiinalainen räjähdysasiantuntija jo hioo suunnitelmiaan.

• (KTSei kirj.)

Joo. Mun kamut palestiinassa tietää miten toimia.

• (KTSei kirj.)

Valtamediahan vaikenee tällaisista uutisista. Eletään kuin P- Koreassa.

• Vallaton media

• (KTSei kirj.)

Ainakin melkein, sillä medialla pitää olla tuloja.

• On hienoa että Suomen media informoi Lähi-idästä tasapuolisesti eikä israelfanittajien pillin mukkaan!

HYVÄ! HIENOA!

• ...

nebukadnessar
        19.2.2014 21:36
        4
        Sulje
        Pökäleet on huuhdeltu viemäristä alas lössittely & huuhaahuutojen jäädessä kaikumaan tyhjyyteen…

• TotuuseiPalatulessak

Nyt kokoontuu sinua Israel vastaan paljon pakanoita, jotka sanovat: "Se saastutettakoon; katselkoot meidän silmämme iloksensa Siionia!"
      4:12 Mutta he eivät tunne Herran aivoituksia eivätkä ymmärrä hänen neuvoansa, sillä hän kokoaa heidät niin kuin lyhteet puimatantereelle.
      4:13 Nouse ja pui, tytär Siion, sillä minä annan sinulle rautasarvet ja vaskisorkat minä sinulle annan, ja sinä survot murskaksi monet kansat. Ja minä vihin Herralle, tuhon omaksi, heidän väärän voittonsa, kaiken maan Herralle heidän rikkautensa.

• Jeesuksen ajan juutalaisten suurin synti oli yltiöisänmaallisuus ja rotuylpeys, joiden seurauksena monet luulivat olevansa parempia kuin muut kansat ja samarialaiset.

Jeesus ampui tämän harhaluulon alas useaan kertaan:

Matteuksen evankeliumi:
        3:9 älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

Matteuksen evankeliumi:
        21:43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

Ja myös apostolit nopeasti hiffasivat Jeesuksen sanoman, hylkäsivät shovinismin ja ymmärsivät yskän:

Ap.teot.
        10:34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
        10:35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.

Galatalaiskirje:
        3:28 Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa

Efesolaiskirje:
        2:14 Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,

Ei langeta takaisin vanhaan. Ollaan Jeesuksen aitoja seuraajia ylikansallisella veljeyden tiellä.

Ei eksytä!

HYVÄ!

• Tässä on poikasen
        KTS kirjoitti:

Jeesuksen ajan juutalaisten suurin synti oli yltiöisänmaallisuus ja rotuylpeys, joiden seurauksena monet luulivat olevansa parempia kuin muut kansat ja samarialaiset.

Jeesus ampui tämän harhaluulon alas useaan kertaan:

Matteuksen evankeliumi:
        3:9 älkääkä luulko saattavanne sanoa mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham'; sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.

Matteuksen evankeliumi:
        21:43 Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta otetaan teiltä pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

Ja myös apostolit nopeasti hiffasivat Jeesuksen sanoman, hylkäsivät shovinismin ja ymmärsivät yskän:

Ap.teot.
        10:34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
        10:35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.

Galatalaiskirje:
        3:28 Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa

Efesolaiskirje:
        2:14 Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,

Ei langeta takaisin vanhaan. Ollaan Jeesuksen aitoja seuraajia ylikansallisella veljeyden tiellä.

Ei eksytä!

HYVÄ!

yksi varsinainen "ekumeeninen lobbaus".
        " Ollaan Jeesuksen aitoja seuraajia ylikansallisella veljeyden tiellä.
        Mikä on kts:n ylikansallinen veljeys?
        Onko se sitä, että juutalainen kansa pitää hänen palestiinalaisten toiveiden mukaisesti hävittää "kartalta". Sitä juuri edustaa kts.
        Toinen "ekumeeninen lobbaus" on tämä
        "Jeesuksen ajan juutalaisten suurin synti oli yltiöisänmaallisuus ja rotuylpeys, joiden seurauksena monet luulivat olevansa parempia kuin muut kansat ja samarialaiset."
        Ei edes ymmärrä mitään vanhojen profeettojen antamia ennustuksia. Sekä samalla haluaa nimenomaan saada mahdollisimman negatiivisen kuva juutalaisesta kansasta. Luulee, että juutalaisella kansalla ei enää ole mitään tekemistä profeettojen tulevaisuutta käsittelevissä ennustuksissa, vaan vääntää juttuaan palestiinalaiseen propagandan mukaan. Eikä edes ymmärrä mihin samarialaiset kuuluivat, varmaan seuraavaksi väittää heidän olevan ei-juutalaisia ja vastoin historian tosiasioita heidän olen noita "palestiinalaisia" eli arabeja.
        Kyllä on mennyt palestiinalainen valhe hyvin perille.

• Kiva on
        Tässä on poikasen kirjoitti:

yksi varsinainen "ekumeeninen lobbaus".
        " Ollaan Jeesuksen aitoja seuraajia ylikansallisella veljeyden tiellä.
        Mikä on kts:n ylikansallinen veljeys?
        Onko se sitä, että juutalainen kansa pitää hänen palestiinalaisten toiveiden mukaisesti hävittää "kartalta". Sitä juuri edustaa kts.
        Toinen "ekumeeninen lobbaus" on tämä
        "Jeesuksen ajan juutalaisten suurin synti oli yltiöisänmaallisuus ja rotuylpeys, joiden seurauksena monet luulivat olevansa parempia kuin muut kansat ja samarialaiset."
        Ei edes ymmärrä mitään vanhojen profeettojen antamia ennustuksia. Sekä samalla haluaa nimenomaan saada mahdollisimman negatiivisen kuva juutalaisesta kansasta. Luulee, että juutalaisella kansalla ei enää ole mitään tekemistä profeettojen tulevaisuutta käsittelevissä ennustuksissa, vaan vääntää juttuaan palestiinalaiseen propagandan mukaan. Eikä edes ymmärrä mihin samarialaiset kuuluivat, varmaan seuraavaksi väittää heidän olevan ei-juutalaisia ja vastoin historian tosiasioita heidän olen noita "palestiinalaisia" eli arabeja.
        Kyllä on mennyt palestiinalainen valhe hyvin perille.

Tässä on poikasen - kiitos hyvästä kirjoituksestasi.

• Sissoo

Jeesusko se käskikin terroristijärjestö Hamasin toimimaan ja sinut Hamasille agentiksi?

• Oikein surkeaa

Surkeaa on tuo erään muslimin raamatun sovellutus.

• TotuusVoittaa

"Surkeaa on tuo erään muslimin raamatun sovellutus."

Olen samaa mieltä kanssasi.

Mutta hehän tulevatkin valheen kaikella voimalla eksyttämään jopa valitutkin, ne joilla ei ole rakkautta totuuteen, ne eksyvät.

Totuus voittaa ja Jeesus vain on, tie, Totuus ja elämä

• Se paha

Luulen, että kun tarpeeksi kauan valehtelevat, niin alkavat itsekin uskoa valheensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe