Itse olen ammatiltani koodari ja uskon tieteeseen, niin paljon asioita on todistettu atomista dinosauruksiin asti, en usko millään että maailma on vain 6000 vuotta vanha, se on fakta!
Silti myös tiede uskoo että Jeesus oli todellinen heppu. Oma usko siis kieppailee uskon ja tieteen välimaastossa, ihmiset silti tietää tosi vähän "todellisuudesta", vain 500 vuotta sitten uskottiin että maapallo on litteä ja kakkeus muka pyöriin maapallon ympärillä kalvojen mukailemana. Ihmisiä poltettiin roviolla joka muuta väitti.
Jo pelkästään DNA on ihme, elämä maapallolla, teeppää koodarina ohjelma joka saa oman älyn ja koodaa itse itsensä? Aika mahoton tehtävä ja kiitos siitä minulla riittää töitä, semmoista robottia ei tule joka minun paikalle istuu ja tekisi työni.
Jeesus on jo itse itsessään ihme. Historiaan jää yleensä vain ihmiset jos niillä on hirveästi valtaa, esim. Hitler hirmutekoineen, mutta Jeesus oli köyhä riepulainen joka oli hyväntahtoinen ihminen, etenkin köyhä. Ajatelkaapa miten voisit itse tehdä saman asian köyhänä että sinut muistettaisiin vielä 2000 vuotta myöhemmin ja lopulta jopa valtaa pitävätkin uskoisi asiaasi mitä yritit kertoa ihmisille?
Sivuhuomautuksena sanoisin että harmi kun Jeesus sattui olemaan juutalainen, aika paljon juutalaiset on joutuneet kärsimään tästä Jeesuksen tappamisesta, että vielä Hitlerikin yritti hävittää ne maasta tekojensa takia, juutalaiset oli samanlaisia ihmisiä silloin aikoinaan kuten me kaikki olemme, jotka yritämme vain ymmärtää todellisuutta, todellisuus se mitä ei ehkä koskaan opita ymmärtämään täysin.
Se miksi kuulun kirkkoon ja haluan pysyä kirkossa on että haluan uskoa hyviin asioihin, maailmassa pitää olla paikkoja missä ajatellaan toisia ihmisiä ja yleensäkkin tätä elämää miksi olemme täällä.
Olen puhunut.
Ihme epeli oli se Jeesus!
5
124
Vastaukset
- sielu kuolematon