Itse olen ammatiltani koodari ja uskon tieteeseen, niin paljon asioita on todistettu atomista dinosauruksiin asti, en usko millään että maailma on vain 6000 vuotta vanha, se on fakta!
Silti myös tiede uskoo että Jeesus oli todellinen heppu. Oma usko siis kieppailee uskon ja tieteen välimaastossa, ihmiset silti tietää tosi vähän "todellisuudesta", vain 500 vuotta sitten uskottiin että maapallo on litteä ja kakkeus muka pyöriin maapallon ympärillä kalvojen mukailemana. Ihmisiä poltettiin roviolla joka muuta väitti.
Jo pelkästään DNA on ihme, elämä maapallolla, teeppää koodarina ohjelma joka saa oman älyn ja koodaa itse itsensä? Aika mahoton tehtävä ja kiitos siitä minulla riittää töitä, semmoista robottia ei tule joka minun paikalle istuu ja tekisi työni.
Jeesus on jo itse itsessään ihme. Historiaan jää yleensä vain ihmiset jos niillä on hirveästi valtaa, esim. Hitler hirmutekoineen, mutta Jeesus oli köyhä riepulainen joka oli hyväntahtoinen ihminen, etenkin köyhä. Ajatelkaapa miten voisit itse tehdä saman asian köyhänä että sinut muistettaisiin vielä 2000 vuotta myöhemmin ja lopulta jopa valtaa pitävätkin uskoisi asiaasi mitä yritit kertoa ihmisille?
Sivuhuomautuksena sanoisin että harmi kun Jeesus sattui olemaan juutalainen, aika paljon juutalaiset on joutuneet kärsimään tästä Jeesuksen tappamisesta, että vielä Hitlerikin yritti hävittää ne maasta tekojensa takia, juutalaiset oli samanlaisia ihmisiä silloin aikoinaan kuten me kaikki olemme, jotka yritämme vain ymmärtää todellisuutta, todellisuus se mitä ei ehkä koskaan opita ymmärtämään täysin.
Se miksi kuulun kirkkoon ja haluan pysyä kirkossa on että haluan uskoa hyviin asioihin, maailmassa pitää olla paikkoja missä ajatellaan toisia ihmisiä ja yleensäkkin tätä elämää miksi olemme täällä.
Olen puhunut.
Ihme epeli oli se Jeesus!
5
124
Vastaukset
- sielu kuolematon
Se on kumma että miksi raamatun tapahtumia on ollut vain ennen ajanaskuamme ja niukasti sen jälkeen. Miksi ei nykyään tapahdu mitään vastaavia tapahtumia? Jeesuksia uskon olleen hyvin monia ihmiskunnan historiassa ja niitä tulee vielä inkarnoitumaan lisää. Oliko John Lennon viimeisin jeesus, siinäpä kysymys?
Gautama Budha, Apollonius Tyanalainen, jeesuksia on ollut paljon.
Ehkä seuraava jeesus syyntyy johonkin arabimaahan tai Venäjälle, aika näyttää. Se on kuitenkin naurettava vale että hän liukuisi taivaasta pasunoiden törähdyksien saattelemana Jerusalemiin uskovaisia noutamaan. - hellari....
Raamatussa sanotaan, että yski päivä Jumalalle on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi pävä. Ei taivaallinen elämä ole mitenkään tämän ajallisen olemassaolosuureen ymmärrettävissä. Syntiinlankeemus teki tämän rajallisen ja ajallisen väliaikaisen suureen.
Ei ajan pituus ole Raamatun sanoman pointti vaan langenneen ihmisen lunastus.
Siunausta pohtijalle. "Jo pelkästään DNA on ihme, elämä maapallolla, teeppää koodarina ohjelma joka saa oman älyn ja koodaa itse itsensä? Aika mahoton tehtävä ja kiitos siitä minulla riittää töitä, semmoista robottia ei tule joka minun paikalle istuu ja tekisi työni."
Saanko kysyä minkälaista softaa koodailet...niin yleisellä tasolla?- mano93
KOODARI SIMO
HYVÄ ETTÄ USKOT HYVÄÄN ,SE ON NYKYÄÄN HARVINAISTA.
OMA MIELIPIDE JA USKO OVAT TÄRKEIMPIÄ. - JJJonathan
Tuo 6000 tuhatta vuotta on pikemminkin ihmiskunnan ikä. Maailmankaikkeus oli luotu jo kauan ennen ihmistä, eikä Raamattu viittaa sen ikään koska se ei ole oleellista. Kolmannes enkelimaailmasta oli saatanan johdolla noussut kapinaan Jumalaa vastaan, kasvi- ja eläinkunta oli valmis jo kauan ennen ihmistä.
Aikanaan tullaan luomaan kokonaan uusi maailmankaikkeus (Uudet taivaat ja uusi maa) jonne ei tule pääsemään minkäänlaista pahaa. Ihminen saa vapaasti valita haluaako hän palvella Jumalaa vapaa ehtoisesti ja elää Hänen yhteydessään iankaikkisesti tai olla ikuisesti erossa hyvästä Jumalasta. Valinta on tehtävä täällä ajassa ottamalla henkilökohtaisesti Jeesuksen sovitustyö vastaan. Jeesus tulee aikanaan takaisin maan päälle ja perustaa 1000-vuotisen rauhan valtakunnan, jonka jälkeen tulee viimeinen tuomio jolloin jumalattomat ja langenneet enkelit tuomitaan ikuiseen kadotukseen/(eroon Jumalasta). He jotka ovat halunneet palvella Jumalaa vapaaehtoisesti pääsevät elämään Jumalan yhteydessä iankaikkisesti uudessa maailmassa, jossa ei ole pahuutta.
Jokainen ihminen kuolee kerran, mutta toiselta kuolemalta on mahdollista pelastua. Kuolemalla kuoleminen tarkoittaa sitä että kuolee ensin täällä ajassa ilman Jumalaa, jolloin aikanaan tulee kuolemaan toisen kerran. Kuolemahan tarkoittaa eroa Jumalasta. Ihmistä ei ole luotu kuolemaan, mutta synti toi ylitsepääsemättömän kuilun ihmisen ja Jumalan väliselle suhteella. Vain tekemällä parannuksen ja ottamalla Jeesuksen sovitustyön vastaan (syntyä uudestaan) ihminen voi saada suhteensa Jumalaan kuntoon.
Valtakirkkojen oppeihin on tullut paljon ihmisten keksimiä asioita ja rituaaleja jotka eivät ole Raamatullisia, kuten korvausteologia, kahden liiton teologia, taivaaseen pääsy ja se että Jumala rakastaisi kaikkia (Jumala vihaa syntiä, mutta rakastaa syntistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698