Ruotsissa Elämän Sana- seurakunnan johtaja on eronnut perustamastaan seurakunnasta ja kääntynyt katolilaisuuteen, julistavat päivän lehdet maassa. Samalla hän pyytää anteeksi tekemisiään seurakunnan nimissä ja sitä vahinkoa, mitä hän on yksilöihmiselle vuosien aikana aiheuttanut.
Ufl Ekman on entinen ruotsin luterilaisen kirkon pappi, joka USA-toimintanja jälkeen päätyi perustamaan oman kirkkokunnan. Mielenkiintoista seurata mitä tapahtuu, sillä Ekman ja johto olivat myös säätiön johdossa, joka omistaa Livets Ord yhteisön.
Ulf Ekman Livets Ord
4
246
Vastaukset
- hyvä valinta
Ei ihme, katolinen kirkko on Pohjoismaissa kasvavassa suosiossa perinteisen uskonkäsityksensä ja moraaliopetuksen ansiosta.
- Ojasta allikkoon
Juu, selibaattinsa myyneiden pedofilipappien lauma odottaa uusia jäseniä ja valmistaa hyvää vauhtia antikristuksen tuloa. Uusi paavikin on homomyönteinen. Sakramenttioppi ei ketään pelasta, jos ei uudestisyntymistä ole tapahtunut.
- katolilainen
Ojasta allikkoon kirjoitti:
Juu, selibaattinsa myyneiden pedofilipappien lauma odottaa uusia jäseniä ja valmistaa hyvää vauhtia antikristuksen tuloa. Uusi paavikin on homomyönteinen. Sakramenttioppi ei ketään pelasta, jos ei uudestisyntymistä ole tapahtunut.
Aika rumasti kirjoitettu kristityltä toisista kristityistä.
Kuka muka väittää, että sakramentit pelastavat ilman uskoa? Taitaa olla taas protestanttien tyhjästä nyhjäisemää mustamaalausta.
Katolinen oppi kestää tutkimisen, kuten yhä useammat protestanttiset teologit ovat huomanneet ja kääntyneet katolilaisiksi. - varmista ensin
Ojasta allikkoon kirjoitti:
Minusta olisi ehkä oltava hiukan varovainen siinä, että leimaamme kaikki katoliset papit pedofiileiksi ym muiksi pahantekijöiksi. Jeesus itse sanoi, että: "Minulla on lampaita muissakin lammastarhoissa..." Siksi olen sitä mieltä, että myös katolisen kirkon piiristä kuten Luterilaisenkin, löytyy taatusti aitoja kristittyjä, jotka voivat olla esikuvina monille ns. meidän vapaiden suuntien ihmisille.
Minä ainakin siunaan jokaista kristittyä Herran omaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767