http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/03/09/tytot-loysivat-kuolleen-miehen-maastosta-hyvinkaalla
Onko tietoa kuka oli?
Kuollut mies Riihimäenkadun ja Väinölänkadun välisessä maastossa
15
1195
Vastaukset
- Jotain rotia
Kyllä on, mutta asia ei kuulu sivullisille.
- huhf
napsusta kotoin matkalla?
- Kuka?
Minkä ikäinen?
- tialia
keski-ikäinen...
- Lapsellista salailua
Kuka hän oli nimeltään? Mikä ihmeen salaisuus tää nyt voi olla?
- Laki määrää
Olet täysin tollo. Ei kenkään yksityisasiat kuulu näille palstoille. Tämän kertoi myös poliisi Aamupostissa. Hoida lääkityksesi kuntoon.
- moneen junaan
" Lapsellista salailua". Tapaukseen ei liity rikosta, siksi sitä ei kerrota julkisuuteen. Luovuta jo...
- Kuka?
Kaikki ihmiset kuolee joskus, lopulta kumminkin. Useimpien ihmisten kuolemiin ei liity rikosta. Ei heidän kuolemiansa kuitenkaan piiloteta.
- Joko riittää
Se oli Håkan.
- Äh teidän kanssa
..ja mun faija oli Kekkonen ja mutsi Sophia Loren.
- shockki
Se oli Noora Karman veli. Olivat vaan treenaamassa kuvauksia. Herättelivät sen sitten lanssissa akkukaapeleilla.
- Tuntijaaa
Muutin juuri väinölän kadulle omaan asuntoon, tuli tunne kun kävin pyykki tuvalla ja kävelin kotiin että joku kävelee mun takana ja seuraa mua. Tulin ihan kiinnostuksesta googlettaa onko täällä kuollut ihminen koska tämä ei ole ensimmäinen kerta kun mua seurataan ja paikassa on kuollut joku. (Huom mulla on mielenterveys ongelmiakin että tunnen ja näen harjoja) niin vähä tuli kylmät väreet kun luin tämän.
- eiomitääntekmistä
Huomaa, että kakarat ovat kesälomilla. Vanhemmat eivät ole keksineet pennuille tekemistä, täällä ne roikkuu ja häiriköi.
- Vanhaajuttua
2014 siis!!!
- olen_nykyään_jo_haudassa
Minähän se olin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882