ruikuttaa täällä kyllä osataan, mutta ei osata laittaa kenkiä jalkaan ja kävellä sinne työvoimatoimistoon! Siellä on pilvin pimein töitä, kävin itse juuri perjantaina. Yhtääna siakasta ei ollu!!! Virkailijat naureskeli keskenään... ei käynny ovi kertaakaan. Minä siellä ystävällisesti kyselin töitä. Olin erittäin kiinnostunut ja halukas työhön kuin työhön.
Menkää sinne, ei ne työt kotoota tule hakeen..
Nyt oottelen että saan kutsun työhaastatteluun. Ottaakaa musta esimerkkiä.
Jos et hae töitä, ei sulle kuulu eläkkekkään ikinä, siinäpä ruikutat vielä vanhuksenakin.
No on se kumma, että
10
74
Vastaukset
- työtön
Kävin siellä kerran ja sanoin että otan vaikka tuon ja tuon työn mutta ei mulle annettu mitään töitä. Sanoin että voin alkaa heti töitä tekemään mutta ne vaan katso kuin jotain hullua. Olen myös lähettänyt viestejä sinne että haluan töitä mutta ei sieltä tule mitään vastausta.
Joten älä puhu pas.kaa että sieltä saa muka töitä sinne menemällä. Mihinkään haastatteluun en le päässyt vuosiin.- ei anna
Ei TE-toimisto ANNA mitään töitä. Ne vaan suosittelee (pakottaa) hakemaan ja menemään haastatteluun, jos edes sitäkään. Ne ovat vain suojatyöpaikoissaan siellä hikoilemassa.
- maanantaitar
Asennettakin voi hiukan muuttaa ja näyttää,että on kiinnostunut tekemään töitä kun töitä!!!
Onneksi nyt systeemit muuttuvat ja on otettava työtä vastaan..Itse olen jo "oloneuvos",mutta tykkään vielä tehdä töitä,jos löydän.. - hupi elämää
Kyllä kai aina on pitänyt ottaa vastaan mitä sieltä annetaan. Jos ei ota siitä seuraa karenssi.
- oletko kaheli?
Itse olet ruikuttanut tällä palstalla jo vuosia aivan samoilla sanoilla ja samasta asiasta, taidat olla vähän sekaisin?
Tuommoisen idiootin on täysin turha mennä työhaastatteluun nehän nauravat sinut ulos sieltä, tyydy vaan siihen pieneen mielenterveys eläkkeeseen jota tuollaiselle täysi kahelille maksetaan ja jatka älyttömiä juttujasi tällä palstalla, aiheutat monelle palstalaiselle päivittäiset röhönaurut. - 4+19
Provohan tuo aloitus taas on, mutta laitetaanpa kumminkin tosiasioita kehiin koska provoilijoillakin pitää olla mahdollisuus itsensä sivistämiseen...
Voi kuule, työvoimatoimistoja ei ole ollut VUOSIIN! Niiden nimihän muutettiin TE-toimistoiksi jo aikaa sitten, eli työ- ja elinkeinotoimistoiksi. Nimen muutoksen takana on kuulemma se, että työkkärin tehtäviin ei kuulu enää töiden välittäminen työttömille. Työnhaun pitää olla itsenäistä - toisin sanoen paikkoja pitää hakea itse pääosin netistä. Ja ihan samoja MOL:in sivuilla olevia duuneja TE-toimistokin tarjoaa, jopa niitä vuokratyöfirmojen haistakakka-keikkoja.
Eikä sitä tuosta noin vain kävellä TE-toimistoon sisälle. Espoon ja Kirkkonummen yhteisessä toimistossa pitää ensin näyttää henkkarit ensimmäisellä pisteellä ja sitten ottaa jonotusnumero. Mäntsälässä taas pitää varata tapaamisaika erikseen puhelimella - siis vaikka menisi ilmoittautumaan ensimmäistä kertaa työttömäksi työnhakijaksi. - mitä.
"Asennettakin voi hiukan muuttaa ja näyttää,että on kiinnostunut tekemään töitä kun töitä!!!"
Jos sanoo että haluaa töitä niin eikö se silloin ole niin että haluaa töitä.- työstä kunnon palkka
Joo mutta ei kenenkään tarvitse orjaksi ruveta. Tehdystä työstä kunnon palkka, kyllä riistäjälle Toyotakin riittää ei sen mersu tarvitse olla, eikä sen elintasosta tinkiminen ole mikään työntekijän velvollisuus kyllä riistäjällekin vähempi riittää, jos ei riitä niin tehköön paskaduuninsa yksin.
- tule en
TE toimisto on yhtäkuin Tule En.
Siin on teille - OmanElämänsäSankari
Sen kerran astuin siihen helv laitokseen ja sieltä hanttihommiin roskapalkalla. Sittemmin voitin lotossa pääpotin ja hakkasin pomon teho-osasto kuntoon. Ei tuntunut kukkarossa ja nyt hyvä mieli ja maine, duunareiden piireissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732343Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128