Laivastotukikohdassa. Iltalehti.
Venäläissotilaat avanneet tulen Ukrainalaisessa...
11
74
Vastaukset
- 3Timo
Kenenhän perseestä ne on tonki uutisen napannu, ku edes Interfax ei tiiä tapauksesta mitää? :/
- Tosi on
Sama uutinen oli myös Ilta-sanomissa.
- 3Timo
Tosi on kirjoitti:
Sama uutinen oli myös Ilta-sanomissa.
Uskotteko pelkästään juutalaistaustaisia NWO uutisia?
- Tosi on
3Timo kirjoitti:
Kas kun et sentään syytä intiaaneja ampumisesta.
- 3Timo
3Timo kirjoitti:
Minä ainakin uskon lähinnä itseäni, en sinua! :)
- Tosi on
3Timo kirjoitti:
Minä ainakin uskon lähinnä itseäni, en sinua! :)
No voi resseliä ei tuo uutinen ole minun keksimä, se on ihan jo kahdessa lehdessä. Eikä se mikään uskonkappale ole näin siinä vain lukee nettilehdessä. Että silleen.
- Tulta tötsiin.
Ukrit pyysi tulta juuri käärimiinsä sätkiin ja venkut antoivat tulta, ei sen vakavanpaa.
- Tosi on
TV 1 Uutiset Venäläiset sotilaat valtasivat Ukrainalaisen rannikovartioaseman ja sen valtauksen yhteydessä ovat ampuneet rynnäkkökivääreillä.
- 3Timo
Jännä juttu, et YKSIKÄÄN toinen maailman uutis-instanssi ei tiedä tuosta asiasta vielä mitään!?! Melkosia edelläkävijöitä nämä Suomen mediat?
- ,,,
propaganda
- näinon007
Miinakentän uhri : (
Lavrov ihmetteli lännen rauhansopimus ehdotuksen sanamuotoa, jossa Venäjän ja Ukrainan välillä olisi konflikti ?
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/20140310038529323_v0.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2633228Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1861018- 63921
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48913- 48824
- 47762
- 41752
- 39708