Islamistiterroristit ovat hätää kärsimässä, Syyrian armeija on laittanut tuulemaan. Vielä viime vuonna ns. asiatuntijat olivat sitä mieltä että Assad on mennyttä miestä. Häpeään joutuivat nuo Amerikan nuoleskelija, Assad näyttää terroristeille närhen munat!
Syyrian Assad taistelee ja on voitolla!
66
246
Vastaukset
- Aivan upeasti on
todella Syyrian kaupungit tuhottu ja ihmiset kuolemassa pakolaisina nälkään.
Eläköön Assad!!!- hyys hyys
Älä ny vienoa traumatisoi. Kyllä se Putin Venäjän mummojen eläkkeet pienentämällä kahdeksaankymmeneen euroon saa korjausrahat Asulle.
- toista muualla
Tsetsenian ja Afganistanin tapauksessahan moista on pidetty upeana torjuntavoittona, kun sissit on saaneet turhan taistelun tuloksena raunioitettua maansa totaalisesti. Syyrian tapauksessa onkin kyseessä ilmeisesti sitten katastrofi, vai miten tämä oikein menee?
- näin on
Ehkä se on voitolla, mutta kauanko perse kestää, islamisteja tukee mm. saudi-arabia ja sillä on sentään ylimääräistä pätäkkää ylläpitää tätä sotaa vaikka vuosikymmen, jos se niin päättää.
- Ossuuko kohalle.....
En epäile, etteikö siellä hutkittaisi aivan loputtomiin. Tuli muuten Raamattu mieleen, kun siellä on tuommoinen teksti:
"Hänestä tulee mies kuin villiaasi: hänen kätensä on kaikkia vastaan, ja kaikkien käsi on häntä vastaan, ja hän on kaikkien veljiensä niskassa."
Ennustus on enkelin ennustus Aabrahamille, että mitä Ismaelista tulee. Onko niin vaikea tunnistaa tänä päivänä...
- kiitos nauran
kyllä sinä olet tosi fiksu minä haluan nauran mutta en tiedän minä vain itkeä,,syyria se on vapaus sotta siellä kaikki taistlee,,syyria siellä on arabi, ja turki ja kurdit ja juutalainen ja muslimit ja kristuususkonto he ei ovät kaikki terroristi ja he ei ovät kaikki muslmit ja myös assad sun hyvää ystävät hän hyvää irani ystävä onko iran maalin on dimokrati imami .. ja assad myös hyvää pohjan korea ja venäja ystävät ,,en tiedän mitä dimokrati on venäja pohjan korea,en tiedän ehkä sinä tiedät parampi kun minä voi voi olet fiksu kiitos en olen nauranyt 2 päivää nyt hyvää nauran kiitos
Jep, eiköhän siellä ole lähinnä kansalaisoikeudet ja -vapaudet kyseessä sekä hakusessa niillä jotka Assadia yrittävät vallasta kangeta. Toivottavasti eivät ääri-islamilaiset hörhöt pääse senjälkeenkään - kun ja jos siinä onnistutaan - voitolle
PS. et tiedä nauraakko vai itkeä, niinkö? Parei tosiaan kaikesta huolimatta vaan nauraa. ;-D
- Ei hyvä uutinen
A.Punaniska kirjoitti:
Jep, eiköhän siellä ole lähinnä kansalaisoikeudet ja -vapaudet kyseessä sekä hakusessa niillä jotka Assadia yrittävät vallasta kangeta. Toivottavasti eivät ääri-islamilaiset hörhöt pääse senjälkeenkään - kun ja jos siinä onnistutaan - voitolle
Syyriassa Al Qaida sotii laillista hallitusta vastaan jotkut hullut tahtovat että he voittavat!
- Skpfw
Ei hyvä uutinen kirjoitti:
Syyriassa Al Qaida sotii laillista hallitusta vastaan jotkut hullut tahtovat että he voittavat!
kyllä taitaa molemmilta osapuolilta puuttua legitimiteetti syyrian hallitsemiseen
- u6uyu6u67
Skpfw kirjoitti:
kyllä taitaa molemmilta osapuolilta puuttua legitimiteetti syyrian hallitsemiseen
Haluamme varmistaa että olet roskapostirobotti
- he he he
Miksi et muuta sinne tukemaan rakasta Assadiasi. Eikö ne Huttila tykkää vanhoista dementoituneista mielisairaalapotilaista.
- Ei hyvä uutinen
Yhdysvallat yhdessä sylikoiransa Englannin kanssa juonittelee Syyriassa mutta eivät ole onnistuneet kaatamaan laillista hallitusta. Heidän kätyrinsä metelöivät Suomessakin, levittävät omaa saastaansa.
- edelleenkin
Ei hyvä uutinen kirjoitti:
Yhdysvallat yhdessä sylikoiransa Englannin kanssa juonittelee Syyriassa mutta eivät ole onnistuneet kaatamaan laillista hallitusta. Heidän kätyrinsä metelöivät Suomessakin, levittävät omaa saastaansa.
Voisit sen uhoamisen sijaan muuttaa sinne kannustamaan Assadia. Onnistuuko pikku pohjalaiselta sairaseläkeläiseltä.
- Assadin tukijoihin
kuuluvat mm. Venäjä ja Iran. Siinä kansanvalta viettää riemujuhlaa.
- Tunnin päästä duunii
Muslimiterroristien valvomassa shariavaltiossa sinun mielestäsi se kansanvalta voi oikein hyvin?
Se on lopputulos mikäli "kapinalliset" (vähän turhan kunnioittava nimi viheliäisille lastentappajille ja raiskaajille mutta Lännen media...) voittavat Syyriassa. Toivottavasti eivät. Saisi jo tulla rauha.
Allah, Suriya, Bashar w bas ! - mikä duuni
Tunnin päästä duunii kirjoitti:
Muslimiterroristien valvomassa shariavaltiossa sinun mielestäsi se kansanvalta voi oikein hyvin?
Se on lopputulos mikäli "kapinalliset" (vähän turhan kunnioittava nimi viheliäisille lastentappajille ja raiskaajille mutta Lännen media...) voittavat Syyriassa. Toivottavasti eivät. Saisi jo tulla rauha.
Allah, Suriya, Bashar w bas !Sairaseläkkeellähän sinä olet.
- puhu omasta puolesta
mikä duuni kirjoitti:
Sairaseläkkeellähän sinä olet.
Ja sinä mielisairaalassa.
Tosin tunnut ihailevan/kannattavan sellaista porukkaa että Kuopion Niuva
sopisi sinulle paremmin, löytyisi saman henkisiä kavereitakin. - tunnet siis Niuvan
puhu omasta puolesta kirjoitti:
Ja sinä mielisairaalassa.
Tosin tunnut ihailevan/kannattavan sellaista porukkaa että Kuopion Niuva
sopisi sinulle paremmin, löytyisi saman henkisiä kavereitakin.Ilmeisesti tunnet paikan omakohtaisesti kun tiedät suositella toisillekin.
- btre
hei syyrian vapaus sotta alkoi 17.3,2011 ja ensimmäinen islami ryhmä syntyi syyria vuona 2013,, noi kakksi vuotta miksi..koska asaad vapauti yli 700 terroristi koska vuona 2012 ,,,,,ja kaikki 700 hei oli ensi gontamossa,,mitä on gontamo se on usan,, amerika,, vankila,,cobassa,,, kuba,,siellä gontamo vangitu afganstani sotta,,iso terroristi ,,miksi asaad vapauti,, koska asaad halua sano maailma hei minä taistelen terroristi kanssa autaka,,mutta iso terroristi on asaad yli 15 tuhat lapsi kuoli ja kaikki lapset äla 5 vuottana onko 5 vuottana lapsi myös on terroristi,, syyrialainen ihminen heillä ei ruoka ,, syyrialainen nyt söi koira ja kissa koska ei jo ruoka ,, ja aasadin vaimo halua osta rannekello ranskasta.. kuka nyt terroristi
- sitä ku
Ryssän ja kiinalaisten kelkkaan lähtee.
- Rekkamiehen pastilli
USA-Nato suunnittelema "arabikevät" alkoi jo periaatteessa 2009, kun aselasteja siirrettiin "kapinallisille" Israelista ja Ranskasta. Sittemmin Englanti jakoi juuri Syyriaan sinkoja, ammuksia, käsikranaatteja ja räjähteitä Al Gaidalle.
Kevät tosin aloitettiin Tunisiasta 2010 ja verisin oli Ranskan hyökkäys Libyaan ja sen pommittaminen kaupunki kerrallaan.
Kiinaja Venäjä tiesivät jo 2011, että heidän omia kivääreitä sarjanumerojen perusteella 1970-luvulta asti, joit Israel oli saanut saalikseen suuret määrät Jom Kippursodasta ja Rauha Galileaansodasta ja vuoden 2006 Gazan verilöylystä, jaettiin gaidalaisille. Kiinalaisia partruunalaatikkoja ajettiin rekkatolkulla Aleppoon ja kiinalaiset lukivat laatikoiden reunasta, että Israelin 2002 ja 2004 Välimerellä "merirosvoamat" kivääripatruunat siinä menee.
Pukaman Opama lupasi heti 2010 "amerikanapua" Stingereinä ja panssariohjuksina "kapinallisille". Sitä virtaa nyt samoin, kun mm. Suomesta lomasotilaita islamia hokien sinne. Tulevat sitten minun verorahoillani parantelemana haavojaan takaisin.
Vain tietämätön ja luonteeton hölmö luulee siellä olevan jokin "vapaustaistelu hyvän puolesta" meneillään.- Assadin puolella
Kyseessä on härski lännen vyörytys, onneksi Assad ei anna periksi vaan taistelee. Krimillä länsi sai näpeilleen, ei onnistunut heidän kieroilunsa vaan kansan tahto toteutui ja Krimi liittyi Venäjään. NATO-soittaa vain suutaan, ovat alistuneen tapahtuneeseen tosiasiaan.
- Hienoa, että joku
Assadin puolella kirjoitti:
Kyseessä on härski lännen vyörytys, onneksi Assad ei anna periksi vaan taistelee. Krimillä länsi sai näpeilleen, ei onnistunut heidän kieroilunsa vaan kansan tahto toteutui ja Krimi liittyi Venäjään. NATO-soittaa vain suutaan, ovat alistuneen tapahtuneeseen tosiasiaan.
kannattaa avoimesti diktaattoreita, oman kansansa teurastajia ja Putinin tapaisia sodanlietsojia.
Niin sitä pitää. - oudon pillunkorsi
Hienoa, että joku kirjoitti:
kannattaa avoimesti diktaattoreita, oman kansansa teurastajia ja Putinin tapaisia sodanlietsojia.
Niin sitä pitää.Niin, onhan se tervetullutta vaihtelua teidänkaltaisten
muslimiterroristien kannattajien,
naisten väkivaltaisten alistajien ihailijoiden
ja uskonnollista suvaitsemattomuutta harjoittavien hullujen tukijoiden
vastapainoksi.
Niin sitä pitää. - Surulista että joku
Hienoa, että joku kirjoitti:
Niin sitä pitää.antaa muiden keksimällä sanojlla ohjata itseä.
- Paitsi, että
oudon pillunkorsi kirjoitti:
Niin, onhan se tervetullutta vaihtelua teidänkaltaisten
muslimiterroristien kannattajien,
naisten väkivaltaisten alistajien ihailijoiden
ja uskonnollista suvaitsemattomuutta harjoittavien hullujen tukijoiden
vastapainoksi.
Niin sitä pitää.tuollaista ei ole kukaan esittänyt.
Valeet länsimaiden toimista ja Assadin ylistäminen ei auta mitään.
- kl,lik,li.o,
Juutalaiset ja USA suunnittelivat arabikevään heti Irakin toisen sodan jatkeeksi. Oli saatava jokin syy olla öljykentillä. USA:n sisäinen panostus vaan pakottaa Bukaman tulemaan pois Irakista ja Afganistanista, mutta onhan rauhannooooppelisti saanut koko Välimeren rantavaltiot sekasortoon ja jutikat nauraa. jaa nauraa..... katsokaa, kun he nauravat goijimien tyhmyydelle!
- Arabikevät alkoi
kansalaisten reaktioina diktatuureja vastaan.
Lännellä ja juutalaisilla ei siinä ollut osaa arpaa. - Kibuzzilla ollut
Arabikevät alkoi kirjoitti:
kansalaisten reaktioina diktatuureja vastaan.
Lännellä ja juutalaisilla ei siinä ollut osaa arpaa.Minä kans mukaan! Minä oon männäntappipoika! Minä, minä mukaan! Minä kans mukaan! Minä oon männäntappipoika! Minä, minä mukaan! Minä kans mukaan! Minä oon männäntappipoika! Minä, minä mukaan! Minä kans mukaan! Minä oon männäntappipoika! Minä, minä mukaan!
- ugh buaah
Putin on rautaa, voittaa niin Ukrainassa kuin Syyriassakin ja länsi senkun vain ruikuttaa. EU ei tee mitään, USA sentäs jotain näyttelee tekevänsä.
- Voimalla uhkaamisen
tie ei pitkälle johda.
Alkuvoittojen jälkeen tule vain tappioita. Sitä eivät putinistit tajua. - kerro lisää
Voimalla uhkaamisen kirjoitti:
tie ei pitkälle johda.
Alkuvoittojen jälkeen tule vain tappioita. Sitä eivät putinistit tajua.Mikähän voisi olla se ensimmäinen tappio, esitä edes arvaus.
- Tappioita tulee
kerro lisää kirjoitti:
Mikähän voisi olla se ensimmäinen tappio, esitä edes arvaus.
koko ajan. Putin on jo hävinnyt informaatiosodan. Samoin tuli tappio YK:n äänestyksessä. Kun koko länsimaailma ja paljon muitakin on vastassa, on lopullinen tappio selvä kaikille muille paitsi putinisteille.
Ja nythän Putin on jo lähtenyt neuvottelujen tielle. Se on tappion alku sekin. - projekti kesken
Tappioita tulee kirjoitti:
koko ajan. Putin on jo hävinnyt informaatiosodan. Samoin tuli tappio YK:n äänestyksessä. Kun koko länsimaailma ja paljon muitakin on vastassa, on lopullinen tappio selvä kaikille muille paitsi putinisteille.
Ja nythän Putin on jo lähtenyt neuvottelujen tielle. Se on tappion alku sekin.Kuvittelet ja toiveajattelet mutta omapahan on häpeäsi. Ne Putinin neuvottelut ovat vain vedätystä ja teatteria, kovaa totuutta ei ole vielä nähty.
- Toiveajattelua siis
projekti kesken kirjoitti:
Kuvittelet ja toiveajattelet mutta omapahan on häpeäsi. Ne Putinin neuvottelut ovat vain vedätystä ja teatteria, kovaa totuutta ei ole vielä nähty.
edustavat vain harhaan johdetut putinistit.
Venäjällä ei ole kanttia uhmata yksimielistä länttä.
On myös muistettava Venäjän kotimainen oppositio, vaikka se on nyt painettu näkymättömiin. Se nousee heti tilaisuuden tullen.
Vaikuttaa myös siltä, että Venäjään liittymiselle ei Itä-Ukrainassa ole suurta kannatusta. Venäjänkielisten aseman parantamista varmaan halutaan laajalti. - nimimerkki nikki
Toiveajattelua siis kirjoitti:
edustavat vain harhaan johdetut putinistit.
Venäjällä ei ole kanttia uhmata yksimielistä länttä.
On myös muistettava Venäjän kotimainen oppositio, vaikka se on nyt painettu näkymättömiin. Se nousee heti tilaisuuden tullen.
Vaikuttaa myös siltä, että Venäjään liittymiselle ei Itä-Ukrainassa ole suurta kannatusta. Venäjänkielisten aseman parantamista varmaan halutaan laajalti.....harhaan johdetut putinistit.....
Niin, niitähän tätällä on. Ihailevat Putinia maailman ainoana rehellisenä valtionpäämiehenä, joka ei sanaansa syö. Syö vain naapurimaitaan mutta sehän on eri asia.
- hii haa hoo
Venäjä rules !
- linja pitää
"Syyrian Assad taistelee ja on voitolla! "
Eli ihmisiä kuolee koko ajan. Ja monenlaista muutakin kärsimystä ja surkeutta. Sikälihän tämä ei ole uutinen. Sama meininki ollut heillä päin sellaiset viimeiset 1500 vuotta. Pitävät tiukasti perinteistä kiinni. - 8olol9po9p0oåö
Siivileitä on tappanut lähinnä Al Gaida ja USA:n tukemat "kapinalliset".
- Iske SAA
Syrian arab army otti juuri ratkaisevan voiton terroristeista Holmsin kaupungissa,jossa terroristit ovat lymynneet käyttäen siviilejä kilpenään.Nyt siitä tuli loppu.Selviytyneet yrittävät paeta, mutta heidät napatiin. Armeijan joukot ovat muualla vapauttaneet useita kaupunkeja ja alueita. Nyt on aika laitta terroristit tuomiolle heidän julmuuksistaan.Ei sääliä eikä armoa.Se on sodan laki.
- Hyvä uutinen
Iske SAA kirjoitti:
Syrian arab army otti juuri ratkaisevan voiton terroristeista Holmsin kaupungissa,jossa terroristit ovat lymynneet käyttäen siviilejä kilpenään.Nyt siitä tuli loppu.Selviytyneet yrittävät paeta, mutta heidät napatiin. Armeijan joukot ovat muualla vapauttaneet useita kaupunkeja ja alueita. Nyt on aika laitta terroristit tuomiolle heidän julmuuksistaan.Ei sääliä eikä armoa.Se on sodan laki.
Assadin voitto on lännen etu. Kuka tahtoo että Al Qaida pääsee Syyriassa valtaan?!
- Assad voi vain
hävitä, vaikka se diktaattorien kannattajista kovalta tuntuukin.
Oikeus voittaa aina lopulta.- Assad on despootti
Assadia vastustaa puolet kansasta. Onko voitto siitä puolikkaasti oikeasti jokin 'voitto'? Toivottavasti moinen diktaattori kuolee hitaasti kuppaan!
- joopati joo
Assad on despootti kirjoitti:
Assadia vastustaa puolet kansasta. Onko voitto siitä puolikkaasti oikeasti jokin 'voitto'? Toivottavasti moinen diktaattori kuolee hitaasti kuppaan!
Toivot siis vallan Syyriassa siirtyvän pohjattoman raa'oille islamistiterroristeille, erilaisille äärimmäisyysaineksille. Tytöt pois kouluista, rokottajat tapetaan, pommi-iskuja länsimaihin jne.. Sitäkö haluat?
- Oletko hullu?
Al Qaida kaappaa vallan Syyriassa, se on oikeuden voitto?
- Assad on despootti
joopati joo kirjoitti:
Toivot siis vallan Syyriassa siirtyvän pohjattoman raa'oille islamistiterroristeille, erilaisille äärimmäisyysaineksille. Tytöt pois kouluista, rokottajat tapetaan, pommi-iskuja länsimaihin jne.. Sitäkö haluat?
Toivon, että Syyriassa kansan tahto voittaisi. Assad ei sitä edusta!
- usko unelmiis
Assad on despootti kirjoitti:
Toivon, että Syyriassa kansan tahto voittaisi. Assad ei sitä edusta!
Ääri-islam ja ihmisarvoa loukkaava jihadismi ei edusta Syyrian kansan tahtoa.
Ja kuinkas monen syyrialaisen kanssa olet keskustellut, kun niin varmasti
ettei Assad sitä edusta?
http://www.youtube.com/watch?v=9KkHj69BSws - Assad on despootti
usko unelmiis kirjoitti:
Ääri-islam ja ihmisarvoa loukkaava jihadismi ei edusta Syyrian kansan tahtoa.
Ja kuinkas monen syyrialaisen kanssa olet keskustellut, kun niin varmasti
ettei Assad sitä edusta?
http://www.youtube.com/watch?v=9KkHj69BSws"ei edusta Syyrian kansan tahtoa."
Ja Assad edustaa. Millaisilla vaaleilla ukko hommaansa tuli valituksi?
- länsi kaatumassa
Venäjä on nyt ajanut lännen nurkkaan ja takoo sitä siellä nopein iskuin. Lännen suojaus on alhaalla ja tyrmäys lähestyy.
- Ei sääliä
Syyrian Arab Armeija on antanut murskaavia iskuja terroristeille,Useita kaupunkeja on vapautettu siviilien murhaajilta.Pian koittaa lopullinen tilinteon aika.Kukaan ei unohdu ketään ei tulla unohtamaan.Sodan jälkiselvittely tulee olemaan murskaava.
- Hurraa vaan!
Ei sääliä kirjoitti:
Syyrian Arab Armeija on antanut murskaavia iskuja terroristeille,Useita kaupunkeja on vapautettu siviilien murhaajilta.Pian koittaa lopullinen tilinteon aika.Kukaan ei unohdu ketään ei tulla unohtamaan.Sodan jälkiselvittely tulee olemaan murskaava.
Toivottavasti Assad tappaa loputkin syyrialaiset pois kuleksimasta. Iranista löytyy kyllä väkeä tilalle.
"odan jälkiselvittely tulee olemaan murskaava." - Faris
Hurraa vaan! kirjoitti:
Toivottavasti Assad tappaa loputkin syyrialaiset pois kuleksimasta. Iranista löytyy kyllä väkeä tilalle.
"odan jälkiselvittely tulee olemaan murskaava."Eiköhän ne Assadin tapattamat "syyrialaiset" ole lähinnä Saudi-Arabiasta lähteneitä aseistautuneita hulluja, jotka sisimmässään haluaakin kuolla, koska marttyyrin palkka on mukamas suuri.
Syyriassa oli ennen erittäin rauhallista ja sunnalaiset, shiiat, alawiitit, suufit ja ortodoksikristityt tulivat kaikki hyvin toimeen lukuun ottamatta muutamaa suvaitsemattomista sekopäistä koostuvaa ääriryhmää. Sääliksi käy näkee millainen tilanne siellä nyt on.
Iloitsen suuresti terroristien tappioista. - Kannatat siis
Faris kirjoitti:
Eiköhän ne Assadin tapattamat "syyrialaiset" ole lähinnä Saudi-Arabiasta lähteneitä aseistautuneita hulluja, jotka sisimmässään haluaakin kuolla, koska marttyyrin palkka on mukamas suuri.
Syyriassa oli ennen erittäin rauhallista ja sunnalaiset, shiiat, alawiitit, suufit ja ortodoksikristityt tulivat kaikki hyvin toimeen lukuun ottamatta muutamaa suvaitsemattomista sekopäistä koostuvaa ääriryhmää. Sääliksi käy näkee millainen tilanne siellä nyt on.
Iloitsen suuresti terroristien tappioista.raakaa diktaattoria, joka joukkomurhaa omaa kansaansa?
- Tutki asioita!
Kannatat siis kirjoitti:
raakaa diktaattoria, joka joukkomurhaa omaa kansaansa?
Ja sinä kannatat siis ulkomaisia terroristeja, jotka sotivat vieraalla maalla ja joukkomurhaavat suvereenin valtion kansalaisia?
- o8li80o9llop
USA, israel ja Nato työntää ohjusta, kivääriä, patruunoita, sinkoja Al Gaidalle, mielettömille islamisteille ja Hamasille Syyriaan, että nämä voivat raunioittaa Syyrian. Toivottavasti sitten Suomi rientää auttamana ja rakentaa koko Syyrian uudelleen ja ottaa siksi ajaksi kaikki 17 miljoonaa tänne pakolaisiksi! Näytettäisiin Natolle, että "ollaan samassa veneessä ja rakennetaan"
- Anonyymi
Enään ei vihreitä busseja anneta hyökkäys tykeillä hävittäjät pommittaa rajusti terroristi pesäkkeitä turkki haluaa sotkea Syyriassa pahoittaa mielensä kun omat terrori joukkiot saa osumat
- Anonyymi
"Syyrian Assad taistelee ja on voitolla! "
Voitolla? Onko jo yli puolet kaupunkien rakennuskannasta sitten tuhottu! TODELLA urhoollinen taistelija tuo mies:-D - Anonyymi
Hyvään työtä syria army tekee joka päivä
- Anonyymi
Tuhoaa oman kaupungin päivittäin?
- Anonyymi
Hyökkää erittäin hyvin syrian army tekee motteja terroristit nääntyvät nälkään
- Anonyymi
Lännellä pahat tappiot viime vuonna, Syyria ja Afganistan. On se niin noloa. Ehkä ensi vuonna seuraava, Ukraina. Venäjällä ei ole mitään pakkoa lopettaa, aloitteet ja sodan avaimet ovat sillä, ei Ukrainan Himarseilla.
- Anonyymi
” Syyrian Assad taistelee ja on voitolla!”
Voitolla kenestä? Miljoonia syyrialaisia on hajalla ympäri maailmaa ja kaupungit sileinä! Luoja varjele ketään tuollaisesta ”voitosta”! Vain Putleristi on riemyussaan!- Anonyymi
-----Voitolla kenestä?----
Täytynee kertoa kun ei hanu itse tajua. On voitolla lännen tukemista vastustajistaan. Helpottiko jo ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-----Voitolla kenestä?----
Täytynee kertoa kun ei hanu itse tajua. On voitolla lännen tukemista vastustajistaan. Helpottiko jo ?Jos maa on raunioina ja puolet kansasta ulkomailla niin käy kyllä mielessä kokonaisuus! Kannattaako vaihtaa ENNEMMIN VAIN YKSI AINOA MIES VAI SITTEN KOKO KANSA?
- Anonyymi
Vodelle heit https://youtu.be/NPwBFHezEI4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920