Seiskalive osa 3.

sairasta potenssiin

Keskiviikkona 19.2 järjestin selkkauksen Mojon kanssa eli kummaltakin tuli toista vastaan hyökkäyspostaus. Tämän tarkoituksena oli saada Osho entistä enemmän vakuutettua siitä, että Mojo todellakin on hänen leirissään. Osho haistoi kuitenkin palaneen käryä ja perääntyi. Tässä vaiheessa Oshon energia oli kuitenkin lopussa ja hän poistui sevenistä. Helmikuun sota oli siis ohi 20.2, mutta liittoumani Gåsån kanssa jatkui. Mojo otti tässä vaiheessa hatkat saatuaan Osholta varoituksen sähköpostitse. Mojo pelkäsi Oshon nostavan tutkinnan epäilyksistään meidän aikeistamme julkaista kirjesalaisuuden piiriin kuuluvia sähköposteja. Rikosta ei tuolloin ollut vielä tapahtunut, mutta selvä aie siihen oli ja Mojo oli koko sodan ajan vakuuttanut tekevänsä kaikkensa Oshon tuhoamiseksi. Varmistin asian häneltä vielä hänen palattuaan Kuopiosta maanantaina 17.2 ja tuolloin hän vakuutti minulle, että oli kietonut Oshon pikkurillinsä ympärille ja että ei ollut unohtanut sitä, että Osho häntä jahtasi joulukuussa. Tuolloin Mojo oli edellisen kerran lähtenyt sevenistä ja hän kertoi minulle syyn olleen juuri Oshon häntä kohtaan suorittama vaino.

Gåsålle ehdotin, että perustettaisiin pahisten kerho, koska olin kyllästynyt omaan lässykerhooni. Sevens black hand perustettiinkin tiistaina 25.2 ja ihanien kerhosta siihen ilmoittautui minun lisäkseni Mediana, mutta hänen osaltaan en ole varma, ymmärsikö hän täysin mihin oli lähtenyt mukaan. Sen oli määrä olla rähinäkerho, joka iskee kaikkeen mahdolliseen ja tappaa kaiken tielleen osuvan talossa ja puutarhassa. Tämä kaikki oli välttämätöntä, jotta voisin todella saavuttaa Gåsån luottamuksen ja päästä häneen käsiksi. Tiesin kaiken aikaa Gåsån ottavan kuvakaappauksia minun viesteistäni ja ensimmäisen kerran hän käytti niitä hyväkseen samana päivänä kun Sevens black hand perustettiin. Tämä tapahtui Jasminin Stalkkerin kanavalla, kun olin julkaissut Stalkkerista epäasiallisen kommentin. Gåså antoi minulle mahtikäskyn ja vaati siinä minulta anteeksipyyntöä. Tässä vaiheessa tiesin, että aikaa ei ole vetäytyä twitterin suojiin neuvotteluihin ja päätin nöyrtyä anteeksipyyntöön.

Otin pari päivää myöhemmin asian Gåsån kanssa esille ja ilmoitin hänelle, että mahtikäskyjä en jatkossa häneltä ota vastaan. Tämä johti sanasotaan välillämme ja olimme siis jälleen toistemme ykkösvihollisia. Sunnuntaina 2.3 keskustelin uudelleen aikeistani Gåsån löytämiseksi Anna-Sofian kanssa. Olimme eronneet kaksi viikkoa aiemmin, mutta päättäneet pysyä ystävinä. Anna-Sofia sai minut vakuuttuneeksi, että hankkeesta Gåsån löytämiseksi kannattaa luopua. Sevens black handin toiminta ei koskaan käynnistynyt ja kerho on nyt siis kuopattu. Gåså on ykkösviholliseni varmasti niin pitkään kuin molemmat sevenissä olemme. Meidän sodat alkoivat syyskuussa ja olen oppinut häntä kunnioittamaan vastustajana. Liittouman aikaisissa strategiapalavereissa ei pelkästään oltu vakavia, vaan myös huumori välillämme lensi. Nautimme molemmat siitä, että saimme härnätä Oshoa ja pidimme häntä parhaana mahdollisena viihteenä juuri siksi, että hän reagoi niin vahvasti kaikkeen. Me yhdessä olimme sotakone, joka haki vertaistaan. Helmikuun sota on merkittävä osa sevenin historiaa ja olen onnellinen, että sain sen kokea. Gåså ja minä olemme sevenin ehdottomia supertähtiä, vaikkakaan emme sentään wc-ankan veroisia.

Ronnie´s back!
Seven and the ragged tiger!

8

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maga66

Tämä tyyppi on aivan sairas.Otin kopsut ja tein netin kautta ilmotuksen poliisille.Mag

• ap.

Kiitos myös minä tein ilmon nettipoliisille ja pyysin että ovat yhteydessä ylläpitoon kun muuten ei juttuun tule tolkkua.

• Maga66

Siis kopsut on kuuden kuukauden ajalta kun tämä Seiskan keisari sikailee.
      Kaikki on laitettu eteenpäin.

• Pipipäät

sairaita on aina ollut ja tulee olemaan. miksi itse notkut tuolla, minä pysyisin ainakin kaukana hullujenhuoneelta!

• Ap. aloittaja

Ihan siistä syystä olen notkunut että tuotahan on jatkunut jo kauan eri muodoissaan. Asialle on yritetty tehdä kaikenmoista. Tuo tekstissä mainittu G:ee on uhkaillut tuon vainotun käyttäjän henkeäkin ja kirjoitellut törkeitä hänen kuolleesta omaisestaan. Touhulle pitää laittaa piste koska joku raja on johonkin vedettävä päästään vinoituneittenkin suhteen.

• En-anna-vielä

Kuinka lehden palstalla voi tuommoista julkaista? Eikös se ole vastuussa vaikka kirjoitukset ovat lehden lukijoilta tulleita?

• Pöllöpalstalaiset

on, viimekäden vastuu on ylläpidolla....

• niinpäjoo

Ja siitä etteivät ole pyynnöistä huolimatta toimineet on tehty myös ilmo nettipoliisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5024
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      121
      4727
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4223
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      108
      4201
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3344
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      125
      3147
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2848
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2783
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2772
    Aihe