Hei, en tiedä sopiiko asiani juuri tähän kategoriaan ja olen pahoillani jos toiminnallani ärsytän jotakuta. Olen lähettämässä elämäni ensimmäistä kertaa postipakettia, kun netissä myin mekon toiselle henkilölle. Mekko ei kovin isoa tilaa tule viemään, mutta varmaan S paketin joutuu lähettämään. Minulle kät sekä postipaketti että pakettiautomaatti, mutta ostaja on pakettiautomaatin kannalla. >>Kysyisin, että saako postista vielä pahvilaatikoita, joihin voin tuotteeni pakata?
Postipaketin lähetys
6
305
Vastaukset
- eiletietämätön
Minulla olisi vähän aiheeseen liittyvä kysymys.
Eli paljonko maksaa automaatista lähetys jos lähettää maksikirjeen ? kyllä pitäisi löytyä ,.
- Yksi vaihtoehto.
Mekko menee niin littanaan eikä paina paljoa. Menisi maxi kirjeenä joka paljon edullisempi kuin pakettina laatikossa.
- pöljäposti
en ainakaan omasta kokemuksesta smartpostia suosittele. Tilasin prisman verkkokaupasta paketin smartpostin kautta.No tilaus oli saapunut omalle paikkakunnalleni parissa päivässä mutta siitä taas pakettiautomaattiin ei ollut siirtynyt.Ensimmäisen päivän jälkeen soitin postiin ja sain vastaukseksi että on automaattien kanssa teknisiä ongelmia, toisen päivän iltana soitin asiakaspalveluun ja jonotin siellä 10min ei vastausta.Kolmannen päivän aamuna sain asiakaspalveluun yhteyden ja he sanoivat että edelleen teknisiä ongelmia. Kysyin että voinko paketin hakea itse jostakin pois kun he eivät saa niitä automaatteihin, no se ei kuulemma onnistu.En toiste itse tilaile tuolta mitään.Niin ja kolmannen päivän ilta on ja edelleen odotan milloinka saavat automaatit toimimaan
- Sport lähettäjä.
pöljäposti kirjoitti:
en ainakaan omasta kokemuksesta smartpostia suosittele. Tilasin prisman verkkokaupasta paketin smartpostin kautta.No tilaus oli saapunut omalle paikkakunnalleni parissa päivässä mutta siitä taas pakettiautomaattiin ei ollut siirtynyt.Ensimmäisen päivän jälkeen soitin postiin ja sain vastaukseksi että on automaattien kanssa teknisiä ongelmia, toisen päivän iltana soitin asiakaspalveluun ja jonotin siellä 10min ei vastausta.Kolmannen päivän aamuna sain asiakaspalveluun yhteyden ja he sanoivat että edelleen teknisiä ongelmia. Kysyin että voinko paketin hakea itse jostakin pois kun he eivät saa niitä automaatteihin, no se ei kuulemma onnistu.En toiste itse tilaile tuolta mitään.Niin ja kolmannen päivän ilta on ja edelleen odotan milloinka saavat automaatit toimimaan
Todellakin.
Edellinen vastaaja puhui maxi kirjeestä joka on kokolailla muuta kuin smart postit.
Se on normaali "kirjelähetys" mutta hinnaltaan edullisempi kuin paketti. Kriteerinä, että sen voi viedä päiväjaossa ja laittaa (mahtuu) postiluukusta. Sitä varten on postin tiskillä olemassa sapluuna (postiluukku) jossa voi kokeilla, että se menee jakopostina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313697- 1301508
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111391- 711078
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1911077- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26987Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38961Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67940Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78905