Kevätaurinko

DaJayJay

Kylläpä taas pääsi unohtumaan. Katsoin tänään ikkunasta ulos hyvää keliä ja päätin käydä vähän paistattelemassa päivää pihalla. Pistin verkkopaidan päälle ja eikun ulos aurinkoon.

Ja mitä tapahtuukaan. Saman tien kun menen ulos niin parvi talitinttejä hyökkäsi kimppuun. Ne luuli, et olen jättikokoinen kävelevä talipallo.

Kylläpä olen kateellinen pakkiksen six-pack miehille, kun ne pääsee nauttimaan keväästä täysin rinnoin. Ja kohta alkaa moottoripyöräilykausikin ja ystäväni työntää ulos tallistaan ihka uuden GSX-R Suskan.

Voi voi, itse syön suruuni.

7

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v*ttu mikä natiainen

Mikäs nahkaan pukeutuva perähinari siellä taas lässyttää ilman nimeään.

ei se moottoripyörä susta kovempaa tee, oot ihan samanlainen pelle kuten nää 15 vuotiaat räkänokatkin.

ja sillä sixpakilla ei ole mitää väliä, sama onko tai ei, niin ei kiinnosta.

äsken vielä itkit ja marmatit kun poliisit tyrkki sakkoa kun et opi ajamaan kunnolla liikenteen seassa, varo ettei ne talipallot pistä sua turpaan kun kaahailet sielä liikenteesä v*tun pelle

• heheheh!

sixpakki tekee susta vaa heikomman ja hinarin näköisen .

voin vedellä pataan ihan missä vaa six pakki pelleä , niin ei kesä paljoo sen jälkee paista et voin tulla uhoamaan vaikka terassille ku juot kaljaa niin katotaan mihin muotiapina pystyy

sitäpaitti käräytän taas sut

• DaJayJay
        heheheh! kirjoitti:

sixpakki tekee susta vaa heikomman ja hinarin näköisen .

voin vedellä pataan ihan missä vaa six pakki pelleä , niin ei kesä paljoo sen jälkee paista et voin tulla uhoamaan vaikka terassille ku juot kaljaa niin katotaan mihin muotiapina pystyy

sitäpaitti käräytän taas sut

http://www.youtube.com/watch?v=cyLRdLxbaVg

• Jaska.

Hei kynäniska, etkö olekaan tullut uhoamaan kadulla kuten aikoinaan uhkailit?

menikö sittenkin pupu pöksyyn :)

Huutelet vaan netissä piilossa mutta eipä muualla näy eikä kuulu.

enskerralla kun nään suskan omistajan niin tulen jututtamaan muista sitten :)

oot edelleen hakusessa.

olit sitten minkä v*tun kerhon jäsen tai et niin ei kiinnosta mitään. Nappaan sua turpiin mennetullen.

T: kouvolan kovin jätkä.

• jaska.

Nappaan nyrkin siitä sun pleksistä sisään ja vetelen sua pitkin katua.

Ihan ekaksi heitän siihen sun pyörääs kivellä että siihen tulee lommo.

• v*ttuilen kelle vaan

Sanoit aiemmin olevas paikallisin kovin hemmo mutta et ole mitään.

Haistatan sulle ja odotan että sanot ensi kerralla asiasi naamatusten jos tunnistat.

T: Jaska

• Yarex-HH

En kyl tunnistas sua. Mut ei se mitään. En mä mitättömyyksiä haluakaan tunnistaa.
        Ja MÄ olen kovin paikallinen äijä.

T:Yarex-HH

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3691
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3264
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1758
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1549
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe