Että millainen on Suomi 20 vuoden kuluttua, kun katomme tämän junan kulkua, minkä kyydissä olemme ?
Vai onko viisainta sulkea silmät, ja ristiä kätöset, ja istua vaan kyydissä kuunnellen hornantuutin lisääntyvää imuäänen HORNINTAA,joka murskaa kitaansa kaiken järjen, ja älyn. Sekä myös rauhan tästä maasta ?
Miten sitten katomme sitten tätä aikaa, kun olisi ollut vielä mahdollista vääntää peräsintä koko kansan voimalla ?
ENNUSTUS :-Päästökaupoista ei tullu hölökäsenpäläyksen muutakuin pierunhajua hyppysiin, ja suset oottaa rappusilla makkaraa, ja homottajat hyppivät ikkunoiden takana puolentoista metrin hyppyjä, ja maahanmuuttaneet muslimit kulkevat kaduilla sapeli käsissä etsien kristittyjä, ja nykyiset maahanmuuton lisääjät ovat luikkineet "naurusaarille " nauttien Suomesta ylisuuria eläkkeitään, ja optioitaan !
USKALTAAKO KUKAAN
13
55
Vastaukset
- uskallan tietenkin
Mutta jos nuo ovat sinun pahimpia tulevaisuuden näkymiäsi tällä lännen mädällä nykymenolla, niin hommaa aivot, idiootti ja ala kehittämään itseäsi.
- ESITÄ PÖKKERÖ
PAREMPI ENNUSTUS !!!
Minä haastoinkin kaikki ennustajat, ja katotaan sitten 20 viden päästä, kuka oli oikea profeetta -KELPAAKO HAASTE !!! - kelpaa kelpaa
ESITÄ PÖKKERÖ kirjoitti:
PAREMPI ENNUSTUS !!!
Minä haastoinkin kaikki ennustajat, ja katotaan sitten 20 viden päästä, kuka oli oikea profeetta -KELPAAKO HAASTE !!!En enää halua tuntea aikaa, kun ei sitä ole kuin meidän apinoiden harhaisessa mielessä ja niissä jotka ovat kytketty tai kytkeytyneet tähän.
Kun olin ennustaja ja näkijä muutama vuosi sitten, niin minulle näytettiin kaiken muuttuvan jo ennen tätä ajankohtaa. Siksi en enää tee harhaisia päätelmiä aikalinjojen suhteen ja elä sen mukaan.
- oikeudettomat
Nykyinen ahneuden aika vaihtuu entisajan asuinoloihin: hirsimökit, ei sähköä, pientilat, kaupunkimaatalous, moottoriajoneuvot vaihtuvat härkäkulttuuriin, maailmanuskontona on islam, ihmisoikeuksia ei ole, ekologinen tasapaino karkaa käsistä (mainitsemasi sudet rappusilla).
Kansa nousee kansaa vastaan, uskonto uskontoa vastaan. Käteistä rahaa ei ole tuolloin, ihmiset on merkattu siruilla.- Pelkään että
aika hipoen osuit oikeaan ! Ja kuka siitä sitten nauttii, joten oon sitä mieltä, että nykyihminen ON AIKA HÖLÖMÖ, kun sallitaan sellainen tulevaisuus !
- sääty-yhteisk.?
Pelkään että kirjoitti:
aika hipoen osuit oikeaan ! Ja kuka siitä sitten nauttii, joten oon sitä mieltä, että nykyihminen ON AIKA HÖLÖMÖ, kun sallitaan sellainen tulevaisuus !
Palaako sääty-yhteiskunta siihen mennessä keskiajan tapaan? Nythän ollaan jo varsin pitkällä siinä hankkeessa kokoomuksen johdolla.
- ei vaihdu
Tuo teknologinen kehitys mitä tälle planeetalle on tarjottu, mutta suurvallat kieltäytyneet ottamasta vastaan tekisi olot hyvin erilaisiksi. Joskin mahdollistaisi juuri pienten yhteisöjen omavaraisuuden, joka hajottaa valtiot.
Liittyy.
http://www.youtube.com/watch?v=8OMVJt2gqXU
Ja tunkekaa ne foliohattu syytökset perseeseenne, tieto on valtaa ja teistä suurin osa on lampaita. - ai trollasit.
hyvä lukukyky tänään !
- globalisti.
Parempi. Globaalimpi.
- Elikkä KAIKKI
AIVAN SEKAISIN, kuin hornantuutissa, ja kukaan ei ota selvää enää mistään !
Erittäin luultavasti osuit oikeaan, ja sitten kaikki on todellakin sekaisin !
Mafia hallitsee rosvoyhteiskuntaa, ja se on tarkoittamaasi globaalia yhteisöä !
Mutta miten se kehittyy eteenpäin,-kerroppa se !
- 3Timo
No ainakin MINÄ oon jo silloin eläkkeellä, ja IHAN TAKUULLA karistan tän banaanivaltion, ja koko konkursdikypsän EUn tomit jaloistani, ja lähen prkl ennen vaikka autiolle saarelle ryystää kookosmaitoa! :P
Pitäkää valtionvelkanne ja maksakaakin se itse, munapäät ketkä ton tollokaartin tonne äänestitte tyrimään!
MIE LÄHEN! :P- Mutta mitä sitten
KUN samanlaista löydät sieltäkin,- pirut oli senkin paikan jo vallanneet ? Minne sitten meet ?
- 3Timo
Mutta mitä sitten kirjoitti:
KUN samanlaista löydät sieltäkin,- pirut oli senkin paikan jo vallanneet ? Minne sitten meet ?
Kyllä PIRUJEN kans vielä toimeen tulee, mut ei tän maan eikä varsinkaan EUn päättäjien! :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu692320Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91374Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41078