Ajatelka miten paljon siellä välimeren takana on populaa ja kuinka paljon niitä on keinoa kaihtamatta pyrkimässä EU-alueelle. Kaikki aasialaiset mukaan lukien. Ihmisiä on mapallolla kertakaikkiaan liikaa!
Kiireesti pitäisi pyrkiä ihmismäärän rajoittamiseen eikä niiden hengissä pitämiseen.
Tulee aika, että välimereltä ei veneitä pelasteta ne upotetaan ja luulen että se aika ei ole kaukana. Katsokaaaa nyt melkein kaikki maat rajoittavat jo nyt pakolaisten maahanmuuttoa, ainakin valkaavat ketkä maahan pääsee. Suomessa vihervasurit vaan hamuaa kaikki tänne ja heti. Kuka nämä massat elättää?
Mikä velvollisuus EU-mailla on asuttaa afrikkalaiset ja muut mus
3
<50
Vastaukset
- viherpiipertäjä sinn
Raha tule nykyään seinästä (pankkiautomaatti). Se elättää!
- Takinreplu-Paavo
Steen steeen christenseen. ,mulla on uus kello, sitäpaitsi olen ministeri nyt...
- Overshootti
Afrikkalaisen hiilijalanjälki kymmenkertaistuu Eurooppaan tulon myötä. Maapallon väkiluku lisääntyy joka päivä 250 000 tuhannella ihmisellä.
Kaikki voimat ja resurssit pitäisi valjastaa ihmiskunnan väestömäärään radikaaliin vähentämiseen. Ainakin puoleen nykyisestä populaatiosta.
"Tänään 20.8.2013 on maailman ylikulutuspäivä eli ekovelkapäivä (Earth Overshoot Day), mikä tarkoittaa sitä, että luonnonvaroja on tämän vuoden aikana kulutettu jo kaikkia maapallolla tänä vuonna syntyviä luonnonvaroja vastaava määrä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153329
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061577Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251075Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789