Miehet haistavat hyvän naisen

mies.

26

299

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+7

      Se on totta, jos nainen haisee ihan röökiltä, mielenkiinto kyseiseen naiseen häviää hiukan. Kadulla kun näen naisia niin usein ajattelen et toi olis 8½ ja sitku se kävelee ohi ja haisee pinttyneelle röökille ni sit jotenki miellän naisen 7½...

    • sinkkumies.

      Itse en polta ja en halua naista joka röökiä vetää. Tässä talossa asuu joku rillipäinen narttu joka vetää röökiä varmaan kaksin käsin ja koko rappukäytävä haisee röökille. Olenkin tehnyt valituksen isännöitsijälle kun ulos lähtee niin ei pysty hengittämään rappukäytävässä.

    • hgchgk

      Tästähän olen kirjoittanut täällä monia kertoja. Sitäkään eivät suostu ytmit ja ytnit hyväksymään että on olemassa ihmisiä jotka eivät haise millekään (ensimmäisen tyypin at), tai jotka haisevat pahalle (toisen tyypin at).

      Olen tuosta ihan elävä esimerkki. Vuosia tuli käytyä pesulla ja pestyä kaikki tuoksut pois. Naiset vievät kaverit ja minä menin yksin kotiin. Sitten tajusin olla pesemättä ennen baariin lähtöä saippualla ja vielä kun muutaman punnerukset heitti niin että tuli hyvä lämpö päälle, niin johan alkoi naisiakin kiinnostamaan.

      • fgjkoj

        Miksi miehet niin usein ymmärtävät ominaistuoksun peseytymättömyydeksi? Lian, hien, pa*kan haju ei ole ominaistuoksua, vaan kuten jutussaki todetaan ominaistuoksu tulee hormoneista, ruokavaliosta etc. Peseytymättömän dunkkishan peittää sen ominaistuoksun. Periaatteessa se on niin nanotuoksu, ettei ihmiset sitä normiympäristössä voi sanoa haistavansa.

        Pjaskalta ja hieltä haisia miehiä kohtaa ihan liikaa julkisilla paikoilla. Toivottavasti nää jutut ei saa heitä välttelemään entisestään vettä ja saippuaa.


      • Kiskisu
        fgjkoj kirjoitti:

        Miksi miehet niin usein ymmärtävät ominaistuoksun peseytymättömyydeksi? Lian, hien, pa*kan haju ei ole ominaistuoksua, vaan kuten jutussaki todetaan ominaistuoksu tulee hormoneista, ruokavaliosta etc. Peseytymättömän dunkkishan peittää sen ominaistuoksun. Periaatteessa se on niin nanotuoksu, ettei ihmiset sitä normiympäristössä voi sanoa haistavansa.

        Pjaskalta ja hieltä haisia miehiä kohtaa ihan liikaa julkisilla paikoilla. Toivottavasti nää jutut ei saa heitä välttelemään entisestään vettä ja saippuaa.

        Näin on.

        Itse en liiku julkisilla ollenkaan, kun joukossa on aina näitä "ominaistuoksulaisia". Pesemätön tali on härskin hajuista, varsinkin peseytyneiden nenään. Vaatteet voi myös pyöräyttää koneessa aina tuolloin tällöin, vaikka sitä korvaamatonta "ominaistuoksua" niihin onkin varastoitunut.


      • hgchgk
        fgjkoj kirjoitti:

        Miksi miehet niin usein ymmärtävät ominaistuoksun peseytymättömyydeksi? Lian, hien, pa*kan haju ei ole ominaistuoksua, vaan kuten jutussaki todetaan ominaistuoksu tulee hormoneista, ruokavaliosta etc. Peseytymättömän dunkkishan peittää sen ominaistuoksun. Periaatteessa se on niin nanotuoksu, ettei ihmiset sitä normiympäristössä voi sanoa haistavansa.

        Pjaskalta ja hieltä haisia miehiä kohtaa ihan liikaa julkisilla paikoilla. Toivottavasti nää jutut ei saa heitä välttelemään entisestään vettä ja saippuaa.

        Miksi naiset ymmärtävät viestini peseytymättömyydeksi?

        Jos käyt pesulla ennen baari-iltaa ja käytät siihen saippuaa, suurin osa sinun bakteereista ja muusta iholla olevasta tuoksuja aiheuttavasta aineksesta huuhtoutuu samantien pois. Sitten kestää hetken ennenkuin ne tulevat takaisin. Minulla se näytti kestävän muutaman tunnin, eli yhden illan.

        Käytä sinä vain sitä saippuaa kun käyt kolme kertaa päivässä suihkussa ja pese pois kaikki tuoksusi ihan vapaasti. Olethan itsekin nähnyt ettei kukaan viitsi kiinnostua sinusta yhtä panoa enempää.


      • kierrän kaukaa....
        hgchgk kirjoitti:

        Miksi naiset ymmärtävät viestini peseytymättömyydeksi?

        Jos käyt pesulla ennen baari-iltaa ja käytät siihen saippuaa, suurin osa sinun bakteereista ja muusta iholla olevasta tuoksuja aiheuttavasta aineksesta huuhtoutuu samantien pois. Sitten kestää hetken ennenkuin ne tulevat takaisin. Minulla se näytti kestävän muutaman tunnin, eli yhden illan.

        Käytä sinä vain sitä saippuaa kun käyt kolme kertaa päivässä suihkussa ja pese pois kaikki tuoksusi ihan vapaasti. Olethan itsekin nähnyt ettei kukaan viitsi kiinnostua sinusta yhtä panoa enempää.

        Herne nenässä ei myöskään haista mitään.

        Luulen, että esim. tämän palstan saamattomien miesten ongelma ei suinkaan ole ominaishajun puuttuminen, vaan huono hygienia. Saippuan poisjättämisen sijaan, sen käyttöä voisi naisonnen parantamiseksi suositella hyvin monelle suomalaismiehelle. Mutta kuten tällä palstalla asiaan kuuluu vain miesten neuvot ovat oikeita, miehet tietävät, mikä naisia viehättää, joten haiskaa toki jatkossakin.


      • just a few questions
        hgchgk kirjoitti:

        Miksi naiset ymmärtävät viestini peseytymättömyydeksi?

        Jos käyt pesulla ennen baari-iltaa ja käytät siihen saippuaa, suurin osa sinun bakteereista ja muusta iholla olevasta tuoksuja aiheuttavasta aineksesta huuhtoutuu samantien pois. Sitten kestää hetken ennenkuin ne tulevat takaisin. Minulla se näytti kestävän muutaman tunnin, eli yhden illan.

        Käytä sinä vain sitä saippuaa kun käyt kolme kertaa päivässä suihkussa ja pese pois kaikki tuoksusi ihan vapaasti. Olethan itsekin nähnyt ettei kukaan viitsi kiinnostua sinusta yhtä panoa enempää.

        Miksi netin keskusteluista löytyy vain valituksia miesten (pahalle) haisemisesta? Miksi ei löydy valituksia liian puhtaista, ominaishajun peittäneistä miehistä? Miksi muut ihmiset arvioivat keski-ikäisten ja nuorten miesten hajun pahimmaksi?

        "Kaikkein pahanhajuisimpina tutkimuksessa pidettiin keski-ikäisiä miehiä. Heidät arvioitiin huomattavasti pahanhajuisemmaksi kuin mitkään muut ryhmät. Keski-ikäisten naisten tuoksu arvioitiin kaikkein parhaimmaksi.

        Näin tuoksut arvioitiin parhaimmasta pahimpaan:

        1. Keski-ikäiset naiset
        2. Vanhat miehet
        3. Nuoret naiset
        4. Vanhat naiset
        4. Nuoret miehet
        6. Keski-ikäiset miehet

        Lundströmin tutkimus on julkaistu yhdysvaltalaisessa Plos One -tiedejulkaisussa."


      • 15+10
        just a few questions kirjoitti:

        Miksi netin keskusteluista löytyy vain valituksia miesten (pahalle) haisemisesta? Miksi ei löydy valituksia liian puhtaista, ominaishajun peittäneistä miehistä? Miksi muut ihmiset arvioivat keski-ikäisten ja nuorten miesten hajun pahimmaksi?

        "Kaikkein pahanhajuisimpina tutkimuksessa pidettiin keski-ikäisiä miehiä. Heidät arvioitiin huomattavasti pahanhajuisemmaksi kuin mitkään muut ryhmät. Keski-ikäisten naisten tuoksu arvioitiin kaikkein parhaimmaksi.

        Näin tuoksut arvioitiin parhaimmasta pahimpaan:

        1. Keski-ikäiset naiset
        2. Vanhat miehet
        3. Nuoret naiset
        4. Vanhat naiset
        4. Nuoret miehet
        6. Keski-ikäiset miehet

        Lundströmin tutkimus on julkaistu yhdysvaltalaisessa Plos One -tiedejulkaisussa."

        Keski-ikäiset ja nuoret miehet arvioivat kaikessa itsensä paremmaksi, mitä he ovat ja miten muut heidät arvioivat. He arvioivat olevansa keskimääräistä parempia kuskeja, vaikka aiheuttavat eniten vaaratilanteita liikenteessä. He saattavat kuvitella olevansa nuorten naisten ihannoimia, vaikka ovat noiden naisten mielestä ällöttäviä setämiehiä. Varmaan he myös kuvittelevat tuoksuvansa aivan mahtavalle, muiden kärsiessä heidän löyhkästä. Eipä siinä muiden mielipiteet paljon paina, kun testosteroni on nostanut itsetunnon sfääreihin. Kaikki kritiikki kuitataan kateellisten panetteluksi.


    • tämähän antaa...

      ... ilmaisulle "haista v*ttu" aivan uuden sisällön - se on kehotus tutkia naisen ominaistuoksu.

    • tottatotta

      Joo, ei kantsi syödä valkosipulia. Ja peskää hampaat hei.

    • mikko.

      Lut.kat haisee jo kilsan päähän.

    • Kiskisu

      Ominaistuoksu on tärkeä, mutta vielä tärkeämpää on ovulaatio. Miehet haistaa senkin vaikka eivät tiedä haistavansa ja kauhea letka kerääntyy perään kun ihan vaan kotiinsa on menossa.

    • mies.

      Haisin kerran lenkin jälkeen hieltä ja nainen sanoi että tuoksun hyvältä. Mietin että mitä ihmettä se hörisee, mähän haisen hirveesti hieltä ja hiki valuu. Menin äkkiä suihkuun mutta nainen olisi halunnut vaan halailla.

    • Naisasialooseri.

      "Rantala sanoo, että miehet ovat vuosimiljoonien aikana sopeutuneet valitsemaan sellaisia naaraita parittelukumppaneiksi, jotka ovat hedelmällisiä."

      Vain korkean statuksen omaava YTM voi vapaasti valita parittelukumppanikseen hedelmälliset eli muodokkaat(ei läskit!)kauniit nuoret naiset.

      • Kaunotar

        Just joo. No onneksi ne valitsevat minutkin, mutta olenhan nuori 30v. kaunis nainen, jolla varaa valita kenet teidän luokittelemista ytm miehistä haluan :)


    • Jaska.

      Milläs perusteella nuoret naiset kauniita on?
      Onhan niitäkin läskejä ja laihoja moneen kastiin.

      Olen nähnyt monta kertaa paremmannäköisiä 40 naisiakin.
      Samapa mitä te itsestään ylpeistä h*oranv*tuista täällä lässytätte.

    • coco chanel

      Nythän mä vasta hokasin.... se leffa, Scent of a Woman (Naisen tuoksu). Sokea mies suunnistaa tuoksun mukaan ja pyytää kaunista naista seurakseen.
      Teoria on todistettu jo aikoja sitten. Fakta tieto.

      • PohPuhPih

        Saitko Nobelin?


    • Jaska.

      naisen kauneus ei tule luonnostaan, vaan se vaatii paljon laittautumista.

    • ätmi

      Mies haistaa heti, jos ähkijöiden mällit lilluu vitussa. Siksi tietävät karttaa kurppia.

    • avutonapina

      Itseasiassa naisen tuoksu on todella tärkeä tekijä ainakin minulle. Hyvälle minun mielestäni tuoksuva nainen on todella viehättävä ja kiihottava. Minulle juuri tuo tuoksu ja maku on sitä kemiaa.

    • ?????

      Hyvä haju kertoo siis niistä muista halutuista piirteistä. Jos ei omista muita haluttuja piirteitä, ei tuoksukaan vedä puoleensa. Miksi jotkut ketjussa ymmärtävät asian niin, että ominaistuoksulla voisi kompensoida muiden haluttujen piirteiden puutteen? Jos ei viehätä ominaistuoksunsa poispesseenä, ei viehätä ominaistuoksultakaan. Eihän se ominaistuoksu vaikuta niihin muihin piirteisiin.

    • Tuolla ei juuri ole niin väliä mille tuoksuu, tosin tupakan haju saa mut karkaamaan paikalta ja sama on jos viina ym. epämiellyttävä tuoksu haisee.

    • ätmi-sinkku

      En ole hirveesti päässyt naisen läheisyyteen mutta mies nyt ei mitään naista voi edes valita vaan nainen valitsee miehen ja miehen osa on odottaa että jos flaksi käy.

    • mies.

      Naisen kiima tuksuu jo pitkälle ja nainen haluaa aina munaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3154
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      94
      1707
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1383
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1256
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1013
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      968
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      960
    8. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      956
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      948
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      942
    Aihe