Ei ole viisasta antaa laajentumishaluisten imperialistien massapostittaa vihapropagandaansa.
Russonatsit bannattava keskustelupalstoilta
25
87
Vastaukset
- Minä syytän
Putinistit saavat ihan liikaa palstatilaa. Moderaattorien syy.
- isien teot
Itäimperialistien ja punanatsien suut tukittava! Typerät suomalaiset antavat niiden levittää disinfoa vapaasti vapaassa demokratiassa. Suomen on ryhdistäydyttävä tänä päivänä.
- perusteltu syy
Jos tarkoitat Krimiä, niin se on kuulunut venäjälle, laittomalla liitoksella se siirrettiin Ukrainaan.
Vuonna 1954 Krim liitettiin Ukrainan SNT:aan Neuvostoliiton kommunistisen puolueen pääsihteerin Nikita Hruštšovin päättämänä symbolisena eleenä.[9] Teko ajoitettiin Venäjän tsaarin ja atamaani Bohdan H’melnytskyin vuonna 1654 solmiman sopimuksen 300-vuotisjuhlan kunniaksi. Siirtoa on kritisoitu siitä, ettei se olisi ollut Neuvostoliiton sen aikaisen perustuslain mukainen joidenkin käsittelyvaiheiden jäätyä välistä. WP.- Pah!
Krimi oli liitettynä Venäjään yhtä laittomasti kuin mitä se siitä erotettiin.
- kansanmurha
Pah! kirjoitti:
Krimi oli liitettynä Venäjään yhtä laittomasti kuin mitä se siitä erotettiin.
Krimi on aikoinaan kuulut usealle kymmenelle eri omistajille. Kiovaan se kuului ennenkuin koko Venäjää oli edes perustettu. Ja asukkaiden enemmisto on venäläisiä vain koska tataarit pakkosiirrettiin ja kansanmurhattiin Stalinin aikaan. Heistä hengissä olevat haluavat alueen kuuluvan Ukrainaan.
- älähän sekoile
kansanmurha kirjoitti:
Krimi on aikoinaan kuulut usealle kymmenelle eri omistajille. Kiovaan se kuului ennenkuin koko Venäjää oli edes perustettu. Ja asukkaiden enemmisto on venäläisiä vain koska tataarit pakkosiirrettiin ja kansanmurhattiin Stalinin aikaan. Heistä hengissä olevat haluavat alueen kuuluvan Ukrainaan.
Kiskot tarinoita ulos perseestäsi. Mitään Kiovaa ei ole koskaan ollutkaan, läntinen osa Ukrainaa on kuulunut mm. Puolalle, Kiova mukaan laskettuna ja sitä paitsi Kiova on vanha ISO-VENÄLÄINEN kaupunki alkujaan elikä jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin Kiovan nukkehallitus pitäisi vangita ja julkisesti hirttää kapinallisina ja Ukraina laittaa puoliksi Venäjän ja Puolan kesken, jos kerran noita historiallisia argumentteja aletaan kaivamaan.
Krimin kaanikunta kuului mongoli imperiumiin, sitä nyt kuitenkaan ei ole ollut olemassa yli VIITEENSATAAN VUOTEEN. 1900-luvulle tultaessa he eivät olleet mikään numeraalisesti suuri kansa ja Neuvosto aikaiset pakkosiirrot (joiden ainoita uhreja HE EIVÄT OLLEET) kenteis vähensivät heidän määräänsä, mutta kenteis eivät, sillä ei heitä gulakeille laitettu vaan ainoastaa uudelleen asutettiin Siperiaan. Kriminniemi maa liitettiin Venäjän keisarikuntaan Katariina Suuren hallintokaudella. Elikkä jos etsimme Krimin alueelle historiallisesti oikeutuinta omistajaa niin se Venäjä ja perässä seuraavat Mongolia ja Turkki, Ukrainaa ei tuolla listalla ole eikä tule.
- Skdl
Eroa kirkosta ja liity vapaa-ajattelijoihin.
- Liity skientologiaan
Ei kiinnosta ajatella Putinia vapaasti tai muutenkaan.
- 3Timo
Eroa vapaa-ajattelijoista ja ala ajattelemaan ihan itse?
- lflkpf
Putin on menettänyt kosketuksensa todellisuuteen.
http://www.youtube.com/watch?v=Pg9KvO3rZlo - Yomper
Sotshin Olympialaiset olivat Putinille kuin Berliinin Olympialaiset Hitlerille. Kaikki noudattaa lopulta samaa imperialistista kaavaa.
- Läheltä liippaa
Krimin tilannetta on verrattu sudeettialueiden tilanteeseen 1938.
- 3Timo
Läheltä liippaa kirjoitti:
Krimin tilannetta on verrattu sudeettialueiden tilanteeseen 1938.
Ja Suomi24 Maailman menoa keskusteluja on verrattu mielisairaiden päiväkirjoihin! :/
- Takuuvarmasti
3Timo kirjoitti:
Ja Suomi24 Maailman menoa keskusteluja on verrattu mielisairaiden päiväkirjoihin! :/
Täytyy olla jotain perää, kun mielisairaat ovat peräti omiin päiväkirjoihinsa verranneet.
- 3Timo
Takuuvarmasti kirjoitti:
Täytyy olla jotain perää, kun mielisairaat ovat peräti omiin päiväkirjoihinsa verranneet.
Öö?
Missäs niin luki? :)
www.aapinen.fi/kir-jai-met
- 3Timo
Miksei?
Eikös juuri massapostitus ole kapitalistienkin lempiharrastus näiden myydessä esim. oivallisia kulutushyödykkeitään?- Vitun idiootti
3Timo luulee varmaan että Neuvostoliitto on vielä olemassa. Siellä on kuule maailman kapitalistisin maa jossa on maailman suurimmat erot rikkaiden ja köyhien välillä.
- Kyllä vaan
Vitun idiootti kirjoitti:
3Timo luulee varmaan että Neuvostoliitto on vielä olemassa. Siellä on kuule maailman kapitalistisin maa jossa on maailman suurimmat erot rikkaiden ja köyhien välillä.
140 oligarkkijuutalaisella on miljardiomaisuudet ja asunnot, perheet.lapset Lontoossa. Tavallinen venäläinen voi vain haaveilla moisesta.
- 3Timo
Vitun idiootti kirjoitti:
Ööö?!
Nyt ei kyllä _ihan_ auennu että mihin toi sun kirjotukses oikein liittyy?!
Millon mä puhuin Neuvostoliitosta yhtään mitään?
Ja missä on maailman kapitalistisin maa? Ai Neuvostoliitossa vai? :) Eks se lakkautettu jo? Eli sinähän siinä taidat noin luulla?
Ja niinhän noi tuppaa aina varsinkin noissa suurvalloissa olevan, että rikkaat on sit kans TODELLA rikkaita, ja köyhät todella köyhiä?! Eikös se ole esmes Kiinassa ja USAssakin just näin? Pitäskö sun mielestä sun/mun/meidän/kenen? tehdä asialle jotain vai? Eikös se ole vähän vaikeeta, koska me ollaan suomalaisia? Tai no ainahan sitä voi kyllä olla ostamatra noiden maiden tuotteita, niin ei sit sun/mun/meidän/kenen? rahat ajaudu noitten haltuun? Joko ruvetaan? - 3Timo
Kyllä vaan kirjoitti:
140 oligarkkijuutalaisella on miljardiomaisuudet ja asunnot, perheet.lapset Lontoossa. Tavallinen venäläinen voi vain haaveilla moisesta.
No mitäs tolle sit sun mielestä pitäs tehdä?
Niinku Hitlerkin vai? Jutskut grilliin ja rahat kansalle?
Ei toi oikee toiminu sillonkaan?
- Muilutus kunniaan
Ryssänkätyrit muilutettava ja viskattava rajan yli rysssänmaalle lihapatojen ääreen.
- 3Timo
Jaeikös totakin tehty tos 30-luvulla? Muistaks mitä siitä seuras? Ei ollu SEKÄÄN kovin hyvä harrastus?
Teikäläisetkö ei vaan sit suostu kerralja oppimaan vai? :)
- rauha maassa
Putin on tuonut rauhan Krimille lyömällä Krimin fasistisen hallinnon ja avaamalla kansalle ovet kirkkaaseen ja vauraaseen tulevaisuuteen. Kansanäänestyksiä on tiedossa, ensimmäiset jo aivan lähiaikoina. Milloin Suomessa on demokratia niin pitkällä että kansalle tarjotaan mahdollisuutta äänestää Venäjään liittymisen puolesta ?
Rauha ja levollisuus on laskeutunut niemimaalle ja ensi kesänä odotetaan miljooniin nousevaa turistivirtaa. Milloin Suomeen saadaan niin paljon rahakkaita turisteja ?
Kuunnelkaa vaalitarkkailija ja Helsingin yliopiston dosentti Bäckmania. Sieltä tulee vain totuus , mitään lisäämättä tai poisottamatta. - g.il
neuvostoliiton sisällisota
olisi pitänyt käydä samantien 1991 ,mutta oli niin paljon ihmeteltävää - kuin porkkana
Näin puhuu mies joka pelko-hysteria-kiimassaa advokoi etnisiäpuhdistuksia. Teidän toimenne torpattiin jo 1918 ei tullut fasistidiktatuuria ei syntynyt muuta kuin Suomen ensimmäinen homo eliittipiiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181