Minä olen tyytyväinen asukas. Minulla on ruokaa, koti, vaatteita, ystäviä. Eikä minun tarvitse pelätä, kuten esimerkiksi Syyriassa pienet ja suuret joutuvat pelkäämään tulevansa tapetuiksi.
Meillä on hyvä, kasvava maaseutukaupunki, johon kuuluu neljä kaupunginosaa ja suuri määrä pikkuisia kyliä. Olen onnellinen asuinpaikassani.
Olen tyytyväinen palveluihin. Minulle huominen on aurinkoinen!
Täällä on hyvä elää!
Uuden Kauhavan asukas
14
278
Vastaukset
- Pernaankollikissa
Koittakaa nyt tajuta ettei Kauhava ole kaupunki ja vielä naurettavampaa on puhua noista muista kylistä kaupunginosina.
- tyytyväänen
Mä oon kans tyytyväänen Kauhavan kaupunkilaanen yhyrestä kaupunginosasta. Ei oo valittamista
- 1+3=4
Koittakaa käyrä muuallakin kuin Lauttamukses tai jossain muussa "kaupunginosassa" vaikka edes Tampereella,voitte verrata millainen kaupungin tulee olla,silloin voi myös käyttää kuntamuotona sanaa kaupunki.
Ei eri kirkonkylien liitosta synny kaupungia vaikka yhden osapuolen nimitys oli jostain syystä kaupunki.
Mehtäkulma mikä mehtäkulma. - Parves o paree lentä
Äläs ny, käyppä kattomas Lapuaaki ku o iso ja komia, Se on Tuleva Kauhavan sivukylä.
- e...
Näin se on: https://www.youtube.com/watch?v=k_mFJhX10Io
- Lapuaa
Nottatuata,palijon virtaa vettä Lapuanjoes ennenkuin LAPUASTA tuloo Kauhavan sivukylä.Taitaa käydä toisinpäin.
- lairoolta
No niinhän se on. Nua kantakauhavalaaset on vaan niin kovia uhoomahan vähä joka lailla, vaikka ei aihetta suuremmasti olekaan.
- Pukkilan Jaska
lairoolta kirjoitti:
No niinhän se on. Nua kantakauhavalaaset on vaan niin kovia uhoomahan vähä joka lailla, vaikka ei aihetta suuremmasti olekaan.
Annahan joku esimerkki.
- Pajuhun jepualle
lairoolta kirjoitti:
Ali-härmälääset ovat kaikista kovimpia uhoojia. Pieni rupuunen kylä ja eivät oo jepuaa kauempana koskahan käyneet. Herra heidät armahtakoot...
- 20+14= 34
Kauhava on maaseutukaupunki, ei sitä voi verrata Tampereen, Helsingin, Turun ym isojen kaupunkien kanssa, ei edes pienten vanhojen kaupunkien kanssa. Kauhavasta ei koskaan tulekaan "kaupunkikaupunkia". Se nyt vain sattuu olemaan kaupunki. Mutta asukasmäärältä ja pinta-alalta Kauhava on Etelä-Pohjanmaalla suurimmasta päästä Seinäjoen jälkeen. Joten ei me mistään pikkukylästä olla. Vähitellen pitäisi alkaa puhua Kauhavasta kokonaisuudessaan, johon kuuluu neljä tasaveroista osaa arvoltaan. Mikään ei ole toistaan huonompi tai parempi. Kaupunginvaltuutettuja syytetään kyläpolitiikasta, valtuutetut peilaavat meitä kuntalaisia. Meidän kaikkien pitää oppia, ettei ole enää Vanhaa Kauhavaa, ei Kortesjärven Kuntaa, ei Alahärmän Kuntaa, ei Ylihärmän Kuntaa. Pieniä kuntia ei koskaan liitetty Kauhavaan. Alueelle muodostettiin uusi kaupunki ja se sai nimekseen Kauhava. Jälkiviisas on nyt helppo olla. Nimi olisi varmaan pitänyt olla jokin muu, jotta me kaikki ymmärtäisimme ettei ketään liitetty, vaan syntyi uusi. Ketjun alkupäähän. Myös minä olen onnellinen ja tyytyväinen uuden kaupungin asukas.
- huhhuh1
kyllä kyseinen maakunta saati kauhava on sellainen persereikä ettei toista
- Onnelasta
******* = onnela
- Tyytyväinen
Onnelasta kirjoitti:
******* = onnela
Mulla menöö hyvin! Aivan sama asunko Kauhavalla, Härmis tai
Kortesjärvellä. Sama valuutta joka paikas. En oo rikas mutta
tuun toimeen ja saan olla terves. Ei tartte haukkua ketään, kaikilla
omat ongelmat. Jotku vaan näköö tämän ainoaksi paikaksi purkaa
muutamalla sanalla ittänsä.
- Eläketäti
Paljon huonompiakin paikkakuntia on,MOT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1293249Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832439Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228