Minulta leikattiin aivovaltimon pullistuma ,klipsaus menetelmällä v.2005 onnistuneesti töölössä.olen voinut hyvin oireettomana.Leikkauksen jälkeen lopputarkastuksessa sanottiin,että 10 vuoden kuluttua tulee kutsu seuranta tarkastukseen.onko kelleen leikatulle tullut kutsua töölöstä.olisi kiva tietää ,mitä tehty ja onko kuvattu pää uudelleen .Odottelen vastauksia .Kiitos
aneorysmä
2
137
Vastaukset
- jami123
Ei tullut kutsua, ei sitten niin minkäänlaista mutta kai on vielä onni mukana kun on jo neljäs aivoleikkaus kurkistelemassa nurkan takana.
- Everiina
sulla kävi siis hyvää tuuri,että se leikattiin ennen ,kun se kerkis puhkee ,minulla taas puhkes sellainen pullistuma sen jälkeen kun pullistuma korjattiin puhkes korjattu paikka uudestaan niin halvantui koko vasen puoli ,lääkärit joutuivat poistamaan aivoturvotuksen vuoksi puoli pääkalloa,mikä kyl myöhemmin korjattiin .mutta pyörätuolissa oon kuitenkin joutunut istumaan 11vuotta jälki tarkastuksia on ollut mutta niistä luovuttiin kun kaikki näytti jo hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558