Oon jo joululomasta lähtien selvitellyt kuutiotani aloittelijan metodilla, mutta haluan speed-cuberiksi. Oon siis tänään ottanut tehtäväkseni oppia Fridrichin metodin. Saan ne kaksi ensimmäistä riviä valmiiksi, mutta se viimeinen rivi/sivu ei tule valmiiksi. Kun teen sen oikean käännösrypäkän, kuutio menee vain sekaisin. En tiedä mitä tehdä. Oon nyt monta tuntia sen kanssa tuskaillut, aina aloittanut alusta koko rakentamisen. Ei onnistu. Pitääkö sekaantumisesta huolimatta tehdä sitä samaa käännösrypäkkää monta kertaa, kunnes kuutio tulee selvitetyksi? Siis jos oot tutustunut Fridrichin metodiin ja/tai osaat kuutiosi sen avulla selvittää, pyydän apuasi! Nykyinen ennätykseni aloittelijan metodilla 1min 37s.
Rubikin kuutio Fridrich:n metodi - APUA cubettajat!
Cubergirl
0
261
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483149Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472468Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482380- 982025
- 241883
- 231612
- 301606
- 1531445
- 341243