Jeesus sanoi menkää kaikkialla ja

radikaaliKäännös

saarnatkaa ilosanomaa, uskokoon tai olkoon uskomatta. Ja kun te tämän olette tehneet tulen takaisin ja tuhoan ne jotka eivät uskoneet sanoja Minusta, joka olen!

62

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järjettömyys kunniaa

      Yhtä hullua kuin lisääntykää ja täyttäkää maa!

      • Vain hullu sanoon sydämmessään Jumlaa ei ole.
        Ihminen on asetettu viljelemään ja varjelemaan maata,on Raamatun alku lehdillä jo.

        järjettömyys kunniaa


      • HerranPelkoOnViisaus

        Misty Edwardsin kertoi "unen": Ajoin autoa ilman moottoriöljyä ja ajo loppui moottorin rikkoon, keskelle erämaata. Rukoilin juuri Amerikan puolesta, kun Herra sanoi:

        ”Mitä se sinulle kuuluu jos nostan miehen, Joka on kuin kirves kädessäni, tuomitsemaan seurakuntaani?

        Minun paimeneni valehtelevat Jumaluuteni ja ihmisyyteni, ensimmäisestä ja toisesta tulemukseni.

        Mitä se sinulle kuuluu, jos nostan miehen kuin kirveen?

        Vapisin näiden sanojen edessä. En tiedä sanoman seurauksista, mutta huusin Jeremian lailla: Herra anna maan jokaiseen seurakuntaan mielesi mukaiset paimenet, jotka ovat sinulle ja totuuden sanalle uskollisia.


      • ateismusmaximus

        Jumala on sadisti ja haluaa maan olevan täynnä kun possauttaa sen. Hän saa silloin paremmat naurut. Sitten hän vielä naureskelee sille, kun taivaassa on about 2 henkilöä ja loput kärsii ikuisessa kärsimyksessä. Eikö tämä sadistinen piirre hänessä Raamatussakin korostu?


      • NauraaViheltääiloits
        ateismusmaximus kirjoitti:

        Jumala on sadisti ja haluaa maan olevan täynnä kun possauttaa sen. Hän saa silloin paremmat naurut. Sitten hän vielä naureskelee sille, kun taivaassa on about 2 henkilöä ja loput kärsii ikuisessa kärsimyksessä. Eikö tämä sadistinen piirre hänessä Raamatussakin korostu?

        Ps. 37:13
        mutta Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan.

        Ps 2:”Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä."
        Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä. Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan: ”

        (Ne jotka eivät hyväksy Jumalan ja Jeesuksen tuomaa pelastus sanomaa.
        Pilkkaavat pyhiä asioita ja ahdistelevat Jeesuksen omia, nämä saa Jumalan nauramaan)

        Mutta Jumala suorastaan iloitsee kun yksikin ihminen kääntyy pois pahuudestansa.


      • Jo:lle
        kuulija1 kirjoitti:

        Vain hullu sanoon sydämmessään Jumlaa ei ole.
        Ihminen on asetettu viljelemään ja varjelemaan maata,on Raamatun alku lehdillä jo.

        järjettömyys kunniaa

        Raamatussa on alkulehtiä. Ei alku lehtiä.


      • yhdys sana yhteen
        NauraaViheltääiloits kirjoitti:

        Ps. 37:13
        mutta Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan.

        Ps 2:”Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä."
        Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä. Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan: ”

        (Ne jotka eivät hyväksy Jumalan ja Jeesuksen tuomaa pelastus sanomaa.
        Pilkkaavat pyhiä asioita ja ahdistelevat Jeesuksen omia, nämä saa Jumalan nauramaan)

        Mutta Jumala suorastaan iloitsee kun yksikin ihminen kääntyy pois pahuudestansa.

        Pelastussanoma on yhdyssana.


      • Jo:lle kirjoitti:

        Raamatussa on alkulehtiä. Ei alku lehtiä.

        Eikös olekin muka kaivella,toisten kirjoitus virheitä,kun itse tuntuu olevan täydellinen.Tulee niitä jatkossakin


      • Anonyymi

    • Ihmeellistä

      Alussa, Hebrealaisten Jumalalla, oli vain yksi Poika, johon Hän oli Ihastunut ja hänen nimensä on Jeesus Nasaretilainen Juutalaisten Kuningas.

      Sananlaskut 8 luvussa kerrotaan tästä asiasta, muun muassa näin:

      Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua. Iankaikkisuudesta minä olen asetettu olemaan, alusta asti, hamasta maan ikiajoista. Ennen kuin syvyyksiä oli, synnyin minä, ennen kuin oli lähteitä, vedestä rikkaita. Ennen kuin vuoret upotettiin paikoilleen, ennen kukkuloita, synnyin minä,
      kun hän ei vielä ollut tehnyt maata, ei mantua, ei maanpiirin tomujen alkuakaan.
      Kun hän taivaat valmisti, olin minä siinä, kun hän veti piirin syvyyden pinnalle, kun hän teki vahvoiksi pilvet korkeudessa, kun syvyyden lähteet saivat voiman, kun hän merelle asetti sen rajat, että vedet eivät kävisi hänen käskynsä yli, kun hän vahvisti maan perustukset,

      silloin minä (Jeesus Kristus) hänen sivullansa hoidokkina olin, ihastuksissani olin päivästä päivään ja leikitsin hänen edessänsä kaikin ajoin; leikitsin hänen maanpiirinsä päällä, ja ihastukseni olivat ihmislapset. Siis te, lapset, kuulkaa minua; autuaat ne, jotka noudattavat minun teitäni! Kuritusta kuulkaa, niin viisastutte; älkää sen antako mennä menojaan. Autuas se ihminen, joka minua kuulee, valvoo minun ovillani päivästä päivään, vartioitsee minun ovieni pieliä!
      Sillä joka minut löytää, löytää elämän ja saa Herran mielisuosion. Mutta joka menee minusta harhaan, saa vahingon sielullensa; kaikki, jotka minua vihaavat, rakastavat kuolemaa."

      Kuten huomaat Ensin Hebrealaisten Jumalalla oli vain yksi Poika, mutta hän halusi ja Haluaa paljon Jeesuksen kaltaisia lapsia taivaan kirkkauteen siksi, että Hän Rakastaa meitä ja tarjoaa tänään meille armoa, armon päälle Kristuksessa Jeesuksessa. Ja Jeesuksen ihastuksena uudesti syntyneet Jumalan lapset.

    • Järjeetööntää

      Miten joku voi olla niin tyhmä että uskoo raamatun satuihin...

      • YhätiVainUskosta

        Usko on luja luottamus siihen mitä toivotaan ja ojentautumista sen mukaan mikä ei näy

        Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,

        Jos kerran Hebrealaisten Jumala näki hyväksi saarnata ristinhullutusta niin mikä minä olen/tai miten te voitte mennä sanomaan: "Järjeetööntää"


    • OppiOn Radikaalinen

      Meidän tulisi olla yhtä radikaalisia kuin Jeesuskin on.

      On alettava tehdä nuotioita joissa saamme polttaa puheet sakramenteista, kasteen armoista ja herätyksistä.

      • radikaaliKäännös

        Lisää tavaraa nuotioon, Kummisedät ja tädit. Apostoliset ja muutkin uskontunnustukset.

        Radikaali Jeesus valvoo sanaansa ja tämäkin on voimassa:

        Markuksen evankeliumi:7:9

        Ja hän sanoi heille:

        "Hyvin te kumoatte Jumalan käskyn noudattaaksenne omaa perinnäissääntöänne.


      • Kastamaton
        radikaaliKäännös kirjoitti:

        Lisää tavaraa nuotioon, Kummisedät ja tädit. Apostoliset ja muutkin uskontunnustukset.

        Radikaali Jeesus valvoo sanaansa ja tämäkin on voimassa:

        Markuksen evankeliumi:7:9

        Ja hän sanoi heille:

        "Hyvin te kumoatte Jumalan käskyn noudattaaksenne omaa perinnäissääntöänne.

        Jeesus nuhteli juuri juutalaisia oppineita,eivätkä he vieläkään ole luopuneet "MOOSEKSEN LAISTA ".Valtaosa juutalaisista ei usko Jeesuksen koskaan eläneen maan päällä,kun taas toiset heistä iloitsevat heidän esi-isiensä kauhuteoista,murhatessaan Jeesuksen.Israelin kansa on aina ollut "UPPINISKAINEN KANSA",eikä mikään ole muuttunut yli 2000 vuoteen,ainoa lisä heillä on nykyään,"YDINKÄRKISET TUHOASEET" !


      • Radikaalinen
        Kastamaton kirjoitti:

        Jeesus nuhteli juuri juutalaisia oppineita,eivätkä he vieläkään ole luopuneet "MOOSEKSEN LAISTA ".Valtaosa juutalaisista ei usko Jeesuksen koskaan eläneen maan päällä,kun taas toiset heistä iloitsevat heidän esi-isiensä kauhuteoista,murhatessaan Jeesuksen.Israelin kansa on aina ollut "UPPINISKAINEN KANSA",eikä mikään ole muuttunut yli 2000 vuoteen,ainoa lisä heillä on nykyään,"YDINKÄRKISET TUHOASEET" !

        >
        Matteuksen evankeliumi: Näin Jeesus sanoo meille pakanoille:
        5:1 Kun hän näki kansanjoukot, nousi hän vuorelle; ja kun hän oli istuutunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä. Niin hän avasi suunsa ja opetti heitä ja sanoi: "Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen. Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä. Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan. Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden. Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan. Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä. Te olette maan suola; mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi. Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä; eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville. Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa. Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan. Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.' Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan, niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahjasi. Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen.


    • Radikaalit

      Kirkko on menettänyt suolan. Mutta te jotka tunnette totuuden menkää ja kertokaa totuus ja antakaa sovittaa itsenne Hebrealaisen Jumalan kanssa, Jeesuksessa Kristuksessa.
      Siksi Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
      samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

      Ja niin kuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

      He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

    • lähetysystävä

      AvainMedia ja IRR-TV tällä hetkellä Suomessa tehokkaimmat kanavat julistaa evankeliumia kaikille kansoille.

    • Radikaali sanoma
    • Ryhdistäytykää

      Tänään Jehovalaiset mättävät Jehovaa.

      Ev. lut. kirkko kasteen armoa ja homoutta ja luonnonsuojelua.

      Ortodoksit neitsyt Mariaa.

      Helluntalaiset ja vapaakirkolliset profetoivat ja julistavat herätystä, josta
      Osmo Haavisto sanoi Juhannus konferenssissa:

      ”Evankeliumin ilosanoma on puuroutunut herätys sanan jauhamiseen.” Aamurukous kokouksessa sisar alkoi rukoilla herätys jumalaansa ja kun veljeä pyydettiin rukoile ja siunaa Israelia. Sanoi hän jotain järkyttävää: ”Ajatuksissani ei löydy muuta kuin herätys sanoja”. Kun sitten avasin RV- lehden ,niin Eero Ketola uutisoi mitäs muuta kuin herätys höpötystä. Pyhä Henki kirkastaa Jeesuksen Kristukseksi ei siihen mitään herätys jumalaa tarvita. Jeesus käski julistaa ilosanomaa, Jumalan armahtavasta laupeudesta. Synnit on sovitettu, kuolema voitettu, Jumala ei tullut tuomitsemaan vaan pelastamaan. Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa.

      Saarnatkaa Jeesuksesta niin että virvoituksen ajat taas voisi alkaa.

      Papistolta, Elon Herra, vaatii tästä kaikesta kerran tilille.

    • ei uskonnoille

      Uskonnot tekee ihmisistä aivan kaheleita. Jos raamatussa lukisi että pitäkää ulostekakkua päässänne niin uskovaiset pitäisi. HEH HEH HEH ....

      • HerraOnYlösnoussut

        Jeesus on maailman valkeus, eikä hänessä ole pimeyttä.

        Kuolemakaan ei kyennyt Jeesusta alistamaan, " kuolemalla, hän kuoleman voitti ja haudoissa oleville elämän antoi."

        Uskonnoissa ei ole iankaikkisen elämän sanoja, eikä yksikään uskonnon perustaja ole noussut kuolemansa jälkeen haudasta ylös.

        Mutta Jeesuksen hauta oli tyhjä kolmantena päivänä, Hän ilmestyi opetuslapsilleen, ja söi heidän antamaa ruokaa, paistoi opetuslapsilleen kaloja Genesaretin järven rantamilla.

        Ennen Taivaaseen menemistä Jeesus antoi opetuslapsilleen tehtävän, joka koskee sinuakin, jos ensin annat sovittaa itsesi Jumalan kanssa:

        "Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
        Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
        Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
        Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
        Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta."

        Tämä ei kuulu uskontojen joukkoon, vaan Kaikkien ihmisten kaikkialla on kerran polvistuttava Jeesuksen eteen ja tunnustettava Isä Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.


    • radikaali Jeesus

      sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa. Ja vielä toisen kerran, Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa. Hän myös sanoi ainut tie Taivaaseen.

      • Kastamaton

        Mitä sitten tapahtuu niille jotka nousevat kuolleista "MAAN PÄÄLLE".Tapetaanko heidät uudestaan,ja haudataan multaan.Kaikki hokevat teltoissaan,taivaaseen passitusta."LUE ILMESTYSKIRJASTA KEITÄ SINNE TAIVAASEEN ON VALITTU",niin loppuvat turhat höpinät.Entisestä ISRAELin kansasta on valittu pappis-suvuista kahdestatoista heimosta, maasta ostetut,taivaisiin,eikä ketään muuta.Siellä on ,jopa lukumääräkin ilmoitettu selvin numeroin.Helppoa kuin heinän teko ? Kirkkojen valheelliset lupaukset,ovat syöpyneet kansoihin vuosisatojen aikana,sentähden on nyt tutkittava tarkasti asiat,ja vääryydet paljastettava.Jeesus antoi ohjeet,käyttäkää järkeänne !


      • radikaalinen
        Kastamaton kirjoitti:

        Mitä sitten tapahtuu niille jotka nousevat kuolleista "MAAN PÄÄLLE".Tapetaanko heidät uudestaan,ja haudataan multaan.Kaikki hokevat teltoissaan,taivaaseen passitusta."LUE ILMESTYSKIRJASTA KEITÄ SINNE TAIVAASEEN ON VALITTU",niin loppuvat turhat höpinät.Entisestä ISRAELin kansasta on valittu pappis-suvuista kahdestatoista heimosta, maasta ostetut,taivaisiin,eikä ketään muuta.Siellä on ,jopa lukumääräkin ilmoitettu selvin numeroin.Helppoa kuin heinän teko ? Kirkkojen valheelliset lupaukset,ovat syöpyneet kansoihin vuosisatojen aikana,sentähden on nyt tutkittava tarkasti asiat,ja vääryydet paljastettava.Jeesus antoi ohjeet,käyttäkää järkeänne !

        Ilmestyskirja:
        20:12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.


    • HuipetumaOnTulossa

      ilm 6: Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin;

      ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku,

      ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,

      ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa,

      ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon,

      ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.

      Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat
      kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin ja sanoivat vuorille ja kallioille:

      "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!

      Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"

      • Kaikkeen maailmaan?

        Toinen Raamatun kohta, rajoitettu lähetyskäsky. Matt.10:5. Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: Älkää tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin, vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.


      • Historiayhteys
        Kaikkeen maailmaan? kirjoitti:

        Toinen Raamatun kohta, rajoitettu lähetyskäsky. Matt.10:5. Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: Älkää tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin, vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.

        Tuo käskykohta on asiayhteydestään irrotettu. Se oli tilanteessa, jossa ensin piti Sana julistaa Israelin 12 heimolle, joista yksi oli juuda, josta käytettiin nimeä juudalaiset ja muodostui käsite juutalaiset, jotka on aina tunnettu eivätkä ole olleet kadoksissa. Ei riittänyt että vain juutalaisille oli Sana julistettu, koska se oli vain yksi Israelin 12 heimosta. Niitten 12 opetuslapsen piti mennä julistamaan sanaa Israelin 10 heimolle, jotka olivat pakkosiirtolaisuuden jälkeen jääneet palaamatta Israeliin ja olivat jossakin pohjoisessa maassa kadoksissa. Jeesuksen aikana 10 heimoa olivat jossain pohjoisessa maassa pakomatkalla ja näiden perään hän käski mennä viemään evankeliumia. Kun sana oli ensin julistettu Israelin 12 heimolle, alettiin sanaa levittää pakanakansoillekin. Lieneeköhän maailmassa enää yhtään kolkkaa, johon Sanaa ei olisi julistettu. Paavali teki lähetystyötä pakanakansojen keskuudessa, perusti uusia seurakuntia ja ne taas alkoivat tehdä lähetystyötä ja sitä kautta Sana jatkoi kulkuaan. 12 opetuslapsesta ainakin Andreas kävi hyvin kaukana pohjoisessa lähetysmatkalla, näin kerrotaan. Evankeliumi oli tarkoitettu julistettavan ensin Israelille ja sitten pakanakansoillekin.


      • Lamput savuttavat
        Historiayhteys kirjoitti:

        Tuo käskykohta on asiayhteydestään irrotettu. Se oli tilanteessa, jossa ensin piti Sana julistaa Israelin 12 heimolle, joista yksi oli juuda, josta käytettiin nimeä juudalaiset ja muodostui käsite juutalaiset, jotka on aina tunnettu eivätkä ole olleet kadoksissa. Ei riittänyt että vain juutalaisille oli Sana julistettu, koska se oli vain yksi Israelin 12 heimosta. Niitten 12 opetuslapsen piti mennä julistamaan sanaa Israelin 10 heimolle, jotka olivat pakkosiirtolaisuuden jälkeen jääneet palaamatta Israeliin ja olivat jossakin pohjoisessa maassa kadoksissa. Jeesuksen aikana 10 heimoa olivat jossain pohjoisessa maassa pakomatkalla ja näiden perään hän käski mennä viemään evankeliumia. Kun sana oli ensin julistettu Israelin 12 heimolle, alettiin sanaa levittää pakanakansoillekin. Lieneeköhän maailmassa enää yhtään kolkkaa, johon Sanaa ei olisi julistettu. Paavali teki lähetystyötä pakanakansojen keskuudessa, perusti uusia seurakuntia ja ne taas alkoivat tehdä lähetystyötä ja sitä kautta Sana jatkoi kulkuaan. 12 opetuslapsesta ainakin Andreas kävi hyvin kaukana pohjoisessa lähetysmatkalla, näin kerrotaan. Evankeliumi oli tarkoitettu julistettavan ensin Israelille ja sitten pakanakansoillekin.

        Roomalaiskirje:
        Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyisivät kiivauteen.... sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä.

        Mitä nopeammin pakanoiden täysi luku on tullut täyteen. Nopeutetaan lähetystyötä, että Juutalaiset alkaisivat kiinnostua Jeesuksen tuomasta pelastuksesta.

        Mutta ev. lut. kirkon hyväksyttyä homoparin tekemään "lähetystyötä". Tämän vuoksi kirkon tulisi luopua lähetystyöstä.


      • Kastamaton

        Huipentumaan saattaa vielä kulua tuhannen vuotta,koska sen asian ratkaisee "ISÄ YKSIN". Jeesus vastasi Apostoleilleen rehellisesti,"VAIN ISÄ RATKAISEE SEN ALKAMISEN",koska ( ISÄ on suurin ja voimakkain päättäjä ) sitä tietoa ei ole annettu,kenellekkään Jumalan "POJILLE" ? (Jumalan POJAT riemuitsivat luomisen tulosta).Kun "SE AIKA " alkaa,Kuningas astuu jotamaan maan asioita.Silloin alkaa myöskin maapallon "ennallistaminen alkuperäiseen tilaan",jossa ihmiskunnalle on luvattu iankaikkinen elämä.Taivas on Jumalan valtakunta,ja maan on hän antanut ihmisen lapsille,AAMEN.


      • Radikaalinen
        Kastamaton kirjoitti:

        Huipentumaan saattaa vielä kulua tuhannen vuotta,koska sen asian ratkaisee "ISÄ YKSIN". Jeesus vastasi Apostoleilleen rehellisesti,"VAIN ISÄ RATKAISEE SEN ALKAMISEN",koska ( ISÄ on suurin ja voimakkain päättäjä ) sitä tietoa ei ole annettu,kenellekkään Jumalan "POJILLE" ? (Jumalan POJAT riemuitsivat luomisen tulosta).Kun "SE AIKA " alkaa,Kuningas astuu jotamaan maan asioita.Silloin alkaa myöskin maapallon "ennallistaminen alkuperäiseen tilaan",jossa ihmiskunnalle on luvattu iankaikkinen elämä.Taivas on Jumalan valtakunta,ja maan on hän antanut ihmisen lapsille,AAMEN.

        1Kr 15:Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista. Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta. Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa, mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan;

        sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman. Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle."

        Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle."

        Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa. Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.

        1Kor. 3:23 Mutta te olette Kristuksen, ja Kristus on Jumalan. > Siirry
        1Kor. 11:3 Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että Jumala on Kristuksen pää


    • TosiRajuJuttu

      Hebrealaisten. Jumala ilmoitti prof. Hesekielin. kautta:

      ”Se sielu joka syntiä tekee, sen on kuoltava”.

      Kuoleman jälkeen emme enää tule takaisin, kuin vasta elämän tai kuoleman ylösnousemuksessa.
      Jolloin, Jeesus tuomitsee toiset elämän ylösnousemukseen ja toiset kuoleman ylösnousemukseen.
      Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan järjestyksen Jumala Kristuksessa Jeesuksessa tänään Hän tarjoaa armoa sille joka Jeesuksen kautta Isä Jumalan luokse tulevat.
      Tähän vastasi: ”sielu kuolematon; "jeesus oli sen verran kiltti ihminen, ettei hän alentuisi ketään tuomitsemaan. Mutta sinulaisille kiihkoilijoille hän saattaa ärähtää. Joten varo sanojasi”.

      Radikaalinen Jeesus sanoo:

      ”Mutta viholliseni,

      jotka eivät tahtoneet minua kuninkaaksensa,

      tuokaa tänne ja teloittakaa minun edessäni." Lk 19

      • Kastamaton

        Raamattu "puhuu" toisesta kuolemasta.Henkiin herätettyjen paljoudesta miljoonat sortuvat vielä viimeisen kerran "villitsijän joukkoihin" ja joutuvat sen jälkeen ikuiseen kadotukseen ilman mitään toivoa enää nousta kuolleista.Heidät on silloin unohdettu pysyvästi hautoihinsa,eikä mihinkään tuliseen kidutuspaikkaan,vaan pelkästään multaan kastematojen joukkoon,missä heidän matonsa ei kuole vaan nauttivat muhkeasta ravinnollisesta mullasta.Kaiken tutkinnan jälkeen maan päälle on silloin valittu ihmiskunta joka ei enää opettele sotimaan,eikä tuhoamaan Luojan Luomaa planeettaa.


      • Radikaalinen
        Kastamaton kirjoitti:

        Raamattu "puhuu" toisesta kuolemasta.Henkiin herätettyjen paljoudesta miljoonat sortuvat vielä viimeisen kerran "villitsijän joukkoihin" ja joutuvat sen jälkeen ikuiseen kadotukseen ilman mitään toivoa enää nousta kuolleista.Heidät on silloin unohdettu pysyvästi hautoihinsa,eikä mihinkään tuliseen kidutuspaikkaan,vaan pelkästään multaan kastematojen joukkoon,missä heidän matonsa ei kuole vaan nauttivat muhkeasta ravinnollisesta mullasta.Kaiken tutkinnan jälkeen maan päälle on silloin valittu ihmiskunta joka ei enää opettele sotimaan,eikä tuhoamaan Luojan Luomaa planeettaa.

        ilm 20: Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta. Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
        (Jeesuksen Tuhatvuotisessa valtakunnassa elää vieläkin tavallisia Suomalaisia, hurreja jne. mutta heidätkin vankeudesta vapautettu pa-ho-lai nen sai yllytettyä sotaan.)
        -Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.

        Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan, ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät. Ja per-ke le, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

        Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan. >> Jakeen lisätiedot Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.


    • LÄH ETYS TYÖ
      • noin se menee

        Noin tekee vain saa ta na eksyttääksensä ihmiset.

        Jeesus käski sanoa kaikille ihmisille kaikkialla:

        Tehkää parannus ja kääntykää että teidän syntinne pyyhittäisiin pois, että virvoituksen ajat alkaisivat itsekunkin elämässä.


      • Totuus vapauttaa

        Tuossa linkissä ei ole Hebrealaisten Jumalan Poika Jeesus toimii näinä viimeisinä aikoina uudesti syntyneiden Jeesukseen uskovien kautta.

        Mutta tässä likissä Jeesus todella on läsnä:

        http://www.tv7.fi/vod/series/?series=18996 Jos linkki avaudu niin avaa TV7 kanava ja kaksele sieltä Tomy Lijan tilaisuuksia ja tee noiden ohjeiden mukaan niin pelastut.

        Tai tule Juhannuskomferenssiin Keuruulla ja etsi Jeesusta.


    • Radikaalit Esiin
    • Jeesus ei ole todistettavasti sanonut yhtään mitään....ne sanomiset on uskovaisten harhaluuloissa joita luetaan jostain satukirjasta PISTE!!!

      • Totta se on

        Entä jos se onkin totta!

        Ps. 14:1
        Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa." Turmiollinen ja iljettävä on heidän menonsa; ei ole ketään, joka tekee, mikä hyvää on.


    • fjtrfj

      Käykää ateismipalstalla joskus pyydän...

    • HerraAutta

      "Käykää ateismipalstalla joskus pyydän..."

      Sillä palstalla ei virkisty yhteisestä uskosta.

      Otan tähän vain kolme jaetta Rm ensimmäisestä luvusta.

      Nämä ei toteudu ateisti palstalla.

      -se on, että me yhdessä ollessamme virkistyisimme yhteisestä uskostamme, teidän ja minun.

      -koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
      -
      -Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

      • Kastamaton

        Niin juuri,siinä kerrotaan ISRAELin kansasta,sitä samaa he tekevät vieläkin.


      • Radikaalinen
        Kastamaton kirjoitti:

        Niin juuri,siinä kerrotaan ISRAELin kansasta,sitä samaa he tekevät vieläkin.

        Israel on Jumalan omaisuuskansa.

        Ja meitä on käsketty siunaamaan Israelia, että mekin siunuksen perisimme.

        Ja meidän tulee nopeuttaa Jeesuksen takaisintuloa, Evankelioimalla esimerkiksi pakana Suomalaisia, että he tekisivät parannuksen ja kääntyisivät Jumalan puoleen ennen kuin on liian myöhäistä.

        Hebrealaisten Jumala Rakastaa Israelia, joten eiköhän mekin tehdä samoin.


    • Suosittelen

      Kari Kourilehdon ohjelmasarja julistaa, kuinka Jeesus antaa itsekullekin uuden ja ihmeellisen elämän, Joka on sopusointuisen Radikaalinen.

      Olkoon teilläkin Kristuksen mieli

      www.tv7.fi/vod/player/?program=36516

    • Ihana r-piiri

      Olen ollut ev.lut. seurakunnan raamattupiirissä toistakymmentä vuotta.

      Luemme ensin yhden luvun raamatusta, jonka jälkeen keskustelemme ja nopeasti, siinä on aina kaksituntia vierähtänyt.

      Tässä osoitteessa Nicky Cruz kertoo anteeksi antamisen vaikeudessta. Todella Radikaalia ja siunaavaa julistusta.

      http://www.uskotv.fi/ohjelmat/nicky-cruz-helsingin-saalemissa-18-5/

      • loppu on lähellä

      • Kastamaton

        Pidattekö te kiinni kolminaisuus-opista,jos niin on niin teidän kokoontumisenne on tarpeetonta ajanhukkaa,koska se osoittaa Raamatun totuuksien hylkimistä.


      • Radikaalinen
        Kastamaton kirjoitti:

        Pidattekö te kiinni kolminaisuus-opista,jos niin on niin teidän kokoontumisenne on tarpeetonta ajanhukkaa,koska se osoittaa Raamatun totuuksien hylkimistä.

        Jeesuksen kasteessa oli läsnä Isä Jumala, Poika Jeesus ja Pyhä Henki.

        "Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: (Johannes kastajalle) "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus." Silloin hän salli sen hänelle. >> Jakeen lisätiedot

        Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä,

        ja katso,

        taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.

        Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi:

        "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt.


    • Jees US.

      On useita tuhansia Jeesus nimisiä.

    • Stemppiä kaikille
    • plmb

      Onpa hauskaa, kun eläviltä uskovilta tulee Raamatulle uskollisia kommentteja. Sehän on merkki siitä, että on olemassa vielä niitä , jotka eivät ole kumartaneet baalia, kuten ne uskolliset 7000 sielua Elian aikana. Ihmiskuntamme aikajana on alullinen ja päättyvä. Kun Jumala alkoi muutama miljardi vuotta sitten luoda ihmiskunnalle existenssin mahdollisuutta, niin vasta muutama kymmenen tuhatta vuotta sitten alkoi ihmistä ilmetä, lopulta Jumalan ystävyyden aivan kognitiivisesti ymmärtävää olentoa kehittyä. Sitten onkin viimeiset kuusituhatta vuotta ollut kuin mikrosekuntteja -Aabrahamista (Jumalan ystävästä) alkaen tarkkaa ohjelmaa, jolla Jumala edeltä koettaa valmistaa luomakuntaansa aikajanan loppuhetkeen ja uuden aikakauden puolen olemassaoloon - Siihen muutosvaiheeseen tarvitsee olla sovitettuna siten kuin Jumala opetti . Hän antoi sovituksen viran Israelille ja sitten myös pakanakansoista valitulle seurakunnalle, että ehtisimme näinä mikrosekuntteina temmata pelastukseen mahdollisimman monta sielua.

      • JeesusOnHerra!

        Baal on kärpästen herra saatana.

        Fariseukset sanoivat:

        "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla."

        Rukoile vaikka näin: Jeesus käännyn pahoilta teiltäni.

        Haluan seurata sinua.

        Jeesus vapautta minut baalin vallasta, tuon demonien hallitsijan valan alta.

        En halua olla missään tekemisissä tämän pahan ruhtinaskunnan kanssa.

        Haluan yksin sinut.Herra Jeesus.

        Siksi eroan saatanasta ja nyt haluan kuulua Jeesukselle Kristukselle,

        Kiitos että sinä et heitä ketään luoksesi tulevaa ulos.

        http://www.tv7.fi /vod/player/?program=26901


      • Kastamaton

        Turhaa jaarittelua,tukemaan kehitysoppia.Todistettavasti ihmisen luomisesta ei ole kymmeniä tuhansia vuosia.Maapallo ja sen eläimistöä on esiintynyt kymmeniä tuhansia vuosia,mutta jos lasket ihmiskunnan luvut takaisinpäin,niin alkaa selvitä mietenkä nuori ihmisen esiintyminen maan päällä todellakin on.Tietokoneiden avustamana laskutehtävä on mahdollista,mutta se kumoaisi kaikki tieteen hyväksymät harhaopit,ja tuloksena olisi miljoonien elämäntyön menetys,sekä häpeä.


    • VaroTätä(lainaus)

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12456435

      Muslimin lausuma suomessa, Pian uskon islamin lipun liehuvan edu
      Lieksan kansalainen30.8.2014 16:5

      Muutos 2011 Petri Paaavola.
      "Koraani kehottaa taistelemaan kaikkia ihmisiä vastaan, jotka eivät ole muslimeita. Koraanissa on eriteltynä käsky taistella kristittyjä ja juutalaisia vastaan, sillä Allah on kironnut heidät. 

      Koraani opettaa taistelemaan kaikkia ihmisiä vastaan, jotka eivät tunnusta Allah jumalaksi ja Islamia oikeaksi jumalan "totuuden" uskonnoksi. Koraani käskee muslimeita lopettamaan taistelun "vääräuskoisia" vastaan vasta sen jälkeen kun he ovat alistuneet, eli uskovat Allahia ja koraania ja hylkäävät sen mihin ovat aikaisemmin uskoneet. 

      Hannu Haukka kristillisen medialähetysjärjestö IRR-TV:n toiminnanjohtaja kertoi kristillisen medialähetystyön erikoislehdessä (huhtikuu 2007 nro.3) kuinka kaksi saudiarabilaista miestä oli pysäyttänyt Helsinki-Vantaan lentoasemalla hänen egyptiläisen (Hani Henein) työtoverinsa. Nämä kaksi arabia luulivat Hani Heneinin olevan muslimi. He kysyivät tarvitsevansa Heneinin apua. Hän kysyi kuinka voin auttaa teitä. Miehet vastasivat olevansa Saudi-Arabiasta ja saapuneensa Suomeen puhdistamaan tämän likaisen maan. He sanoivat, että heidän tehtävänsä on käännyttää Suomen maa islaminuskoon. He sanoivat tarvitsevansa useita apulaisia ja että heillä on kaikki taloudelliset resurssit kunnossa työn toteuttamiseksi.

      Otin yhteyttä henkilökohtaisesti Hani Heneiniin ja hän vahvisti sen, että kristillisen medialähetystyön lehdessä ollut artikkeli hänestä ja lentoaseman tapahtumista on totta.

      Ääri-islamin maailman valloitus yritys on täyttä totta, ei valheellista panettelua tai mustamaalaamista. Muslimit jakavat maailman kahteen osaan; rauhan talo on alue, jota muslimit hallitsevat ja sodan talo on alue, jota ei-muslimit hallitsevat. Muslimien tarkoituksena on tehdä koko maailmasta Islamin rauhan talo. 

      Eräs entinen muslimi sanoi minulle, että muslimien opetus rauhan talosta (Dar al-Islam- Islamin talo) ja sodan talosta (Dar al-harb- sodan talo) on totta. Ääri-islamistit käyttävät hyväkseen muun muassa monikulttuurista maahanmuuttoa tarkoituksenaan tehdä Suomesta rauhan talo. Islam on totisesti uhka Suomelle ja koko ihmiskunnalle. 

      Islam on väkivallan ja sodan uskonto sen osoittaa Islamin verinen historia ja nykypäivän verityöt. Rooman katolinen kirkko (RKK) esiintyy kristinuskon lähettiläänä maailmassa, mutta sen verinen historia ja Raamatun vastaiset opetukset todistavat sen ettei (RKK) edusta Raamatun mukaista kristinuskoa, vaan pimeyden uskontoa."

      Olen lukenut aikoinai jostain tämän samanlaatuisen julkilausuman, joka on otettava vakavasti, koska ääri Islam on todella varteen otettava kiihko uskonto. 
      Nyt on jo suomessakin näitä en ihan sano äärimuslimeja ja täällä Lieksassakin on nämä Islamperinteiset Ramada ym tavat pesiytyneet.

      Huomautettakoon, että tämä laiittamani ote on, ei minun, vaan Kristinuskoisen ihmisen sanoma.
      [Hannu Haukka kristillisen medialähetysjärjestö IRR-TV:n toiminnanjohtaja kertoi kristillisen medialähetystyön erikoislehdessä (huhtikuu 2007 nro.3)]
      Myöskään tämä ei ole rasisimia, jos joku väittää niin. Emme voi suomessakaan olla niin sinisilmäisiä, että uskomme kaikkea mitä meille, maahanmuuttajien taholta kerrotaan. 

      Kun Kristinukso suomessa on tavallaan jo vakiinnuttanut itsensä kansan mieliin, niin nyt on kysymyksessä ihan eri uskonto ja siihen liittyen kun kysymyksessä on todella maailman suurin uskonjärjestö ja toisaalta heidän uskontonsa on heille pyhä asia, on se otettava todesta.

    • Herra elää

      Amadeus Raitistui ja Eheytyi homoudesta!

      "Olin voissa paistettu homo.

      Ystäväni kysyi?

      Haluaisitko Amadeus rukoilla?

      Tuo ehdotus huvitti.

      Olin pienestä pitäen uskonut Jumalaan, mutta en ollut rukoillut.

      Ajattelin, että minulla ei ole mitään menetettävää.

      Kokeilen, mutta rukoilen tasan tämän kerran.

      Jeesus, jos olet olemassa, tämän on parasta toimia nyt!

      Lausuttuaan aamenen Amadeus tunsi jotain merkillistä.

      Oli kuin möykky olisi otettu rinnastani pois.

      Minut valtasi rauha, jollaista en ollut koskaan ennen kokenut."

      Mukaelma Me Naiset lehden ja RV lehden uutis osastossa. (N:ro 38/2013) www.uskotv.fi/ohjelmat/nicky-cruz-helsingin-saalemissa-18-5/

    • Hyvää matkaa!

      Tämä timotimotimo 1 kirjoitus on juuri tuota yksinkertaista ja radikaalia evankeliointia.

      Suosittelen kaikille turisteille, tehkää evankelistan työtä kaikkialla mihin menettekin.

      "Paras tapa sivistää islamin alla eläviä on antaa heille lahjaksi kirjoituksia, vaikkapa johanneksen evanekeliumia

      Turkkiin turistimatkalle lähtevän kannataa tilata pieni pakkaus kirjallisuutta mukaan ja antaa sitä harkiten eteenpäin matkaan aikana. Itse kohtasin monia kiitollisia katseita kun tarjosin matkallani monille
      paikallisille kristillistä kirjallisuutta turkin kiellell "
      keskustelu.suomi24.fi/node/12931779

    • minä-odotan

      Jeesus tulee seuraavan kerran kuninkaitten KUNINKAANA ja herrojen HERRANA

    • sinetti77

      Tässä on yksi osani lähetystyötä, osaltani, toki elämääni kuuluu muutakin, mutta tämän lähetystyöni voin tehdä myös nettiä käyttämällä.
      ... tässä lapsille tarkoitettu, aivan omaa blogi luettavaa. Koin tämän lapsi asian kovin tärkeäksi, kolmen lapsen mummo kun olen ja kun joka puolella vähennetään tuota kristillistä kasvatusta. Voimme kysyä, olemmeko kohta enää kristillinen kansa?
      Tässä tuo blogini lapsille jaettavaksi: https://lapsenusko.blogspot.fi/

      Ps. on tuolla blogini myös aikuisille. Kerron siinä päiväkirjamaisesti uskostani elämässäni, joka alkoi jo lapsuudesta. Siinä näkyy uskoni kasvu ja kehitys ...
      https://sinettisormus.blogspot.fi/
      Minut löytää myös Pelastussanoman keskusteluista. :)

      t. sinetti

    • Anonyymi

      Jeesuksen ohjetta on tulkittu väärin. Jeesuksen sanomaa on tarkoitus levittää ainoastaan juutalaisten keskuudessa. Alkukristityt tulkitsivat ohjeen oikein, mutta vasta satoja vuosia myöhemmin sitä on alettu tulkitsemaan väärin.

      Raamatun mukaan ainoastaan Abrahamin ja Iisakin jälkeläiset ovat Jumalan valitsemaa kansaa, ja heidät ympärileikataan merkikisi siitä että he ovat Jumalan valitsemia.

      Ei ole mitään hyötyä levittää kristinuskoa muiden kansojen keskuuteen tai alkaa heitä ympärileikata. He eivät ole, ja heistä ei ikinä tule Jumalan valitsemia. Suomalaistenkin on ihan turha alkaa hihhuloimaan pelastumisen toivossa. Valitun kansan jäseneksi pääsee ainoastaan siihen syntymällä, mutta ei hihhuloinnilla.

    • Anonyymi

      Kaikki uskolla täytetyt nyt nopeasti levittämään ilosanomaa Afganistaniin, Irakiin ja Saudi-arabiaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe