Kysynkin arvoisat lukijat. Onko teillä ongelmia ollut suuvesien kanssa?? Etenkin kun itse olen käyttänyt Pepsodent Suuvettä. Huomasin että Pahka noussut hampaan taakse. Ilmeisemmin on kitalaessa. Käytin http://www.apteq.fi/ Tätä tuotetta viime kesänä. Jonka seurauksena suuni palo täysin ja nousi kivulias pahka.Jonka seurauksena kävin hamppilääkärissä. Jossa todettin että liian voimakas aine mulle. Siispä onko tämä pepsoden mahollisesti tehnyt saman aikaan kun tämä apteg Suuvesi. Kummallisilta onse että kun kuumaa kahvia juopi niin ei muutako vähän niinkun tuntuu että hiertää vaan.Mutta kun otat esim kylmää jugurttia niin voi sitä tuskaa. Tuntuu että hammas särky oisi.
Suuvedet
3
53
Vastaukset
- Blackpaw
Minä olen kokenut monet alkoholittomatkin suuvedet järkyttävän väkeviksi, mutta Apteq:n suuvesi on ollut miellyttävä käytössä. Ja opettavainen!
En ole vielä päässyt pullon pohjalle, mutta en ole havainnut minkäänlaista kipeytymistä tai ongelmia suussa, korkeintaan päinvastoin. Erityisiä suun ongelmia minulla ei ole laiskan hammashoidon aiheuttamien lisäksi, viisaudenhampaatkin ovat tulleet nätisti pintaan. Sinuna luottaisin hammaslääkärin näkemykseen. - Blackpaw
Minä olen kokenut monet alkoholittomatkin suuvedet järkyttävän väkeviksi, mutta Apteq:n suuvesi on ollut miellyttävä käytössä. Ja opettavainen!
En ole vielä päässyt pullon pohjalle, mutta en ole havainnut minkäänlaista kipeytymistä tai ongelmia suussa, korkeintaan päinvastoin. Erityisiä suun ongelmia minulla ei ole laiskan hammashoidon aiheuttamien lisäksi, viisaudenhampaatkin ovat tulleet nätisti pintaan. Sinuna luottaisin hammaslääkärin näkemykseen. - ei ja ei
ei suuvettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511397- 639660
- 1385484
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak762544