On vähintäänkin harmillista, ettei tällä palstalla voida käydä minkäänlaista edes hiukan asiallista keskustelua, koska palstaa terrorisoi joku, joka esittää jatkuvasti täysin päättömiä väitteitä.
Eikö ylläpito voi tehdä asialle mitään?
Tämän palstan terrorisointi
6
55
Vastaukset
- Intin ammattisotkija
Valita puolustusvoimiin, aluetoimistoon, se on puolustusvoimien nettiagentti, käyttää mm.nnimimerkkiä Olet hullu ja Pöljä? ym.
Sen duuni on sotkea keskusteluja Natosta, Niinistöstä, puoöustusvoimista, USAn armeijasta ym.
Sillä ei ole mitään sanottavaa mihinkään, mutta kova kapiainen se on kirjoittamaan.- Olet hullu
TODELLISUUDESSA tällä palstalla 90 % sanomista kirjoittaa kaksi henkilöä! Toista kutsun työnimellä kylähullu! Hän on kovin venäläosmie´linen ja esittää jatkuvasti lennokkaita väittämiä, kuten:
- Suomi on jo liittynyt Natoon
- Niinistö on liittänyt Suomen armeijan Naton alaiseksi
- Nato hyökkää Ukrainaan/Krimille/sotsiin
- Suomi hyökkää mukana
- Suomi hyökkää Lapissa Venäjälle
- Niinistö maksaa vuosittain (salaa?) 6 miljardia Natolle
jne
Minä taas olen eläkeukko, joka ei ole töissä puolustusvoimissa ja yritän noita päättömyyksiä torjua!
Kylähullu taas ei pidä siitä, eyttä hänen kirjoituksiaan kommentoidaan tai niihin vastataan ja kutsuu sitä 'kiusaamiseksi' tai 'vainoamiseksi'. Hän väittää sen haittaavan 'keskustelua' joskin kylähullu ei koskaan itse edes 'keskustele' eli perustele väittämiään tai todistele niitä oikeiksi. Kuinka voisikaan, koska ne ovat järestään omassa päässä keksittyjä valeita!
- Haluaisin tietää
On tosiaan harmillista että Suomessa NATO jäsenyydestä ei ole mahdollista saada asiallista keskustelua aikaan.
Minä haluaisin tietää asiasta enemmän mutta mistä löytyisi tietoa?
Edut, velvoitteet ym... - Loistava palsta
Lue tätä NATO-palstaa. Poistat niistä puolustusvoimien Olet hullun niin saat tosi hyvää tietoa NATOsta.
Täällä on paljon kiinnostavaa ja asiaa.- Olet hullu
Tätä palstaa ei oikeastaan kannata lukea. JOS poistat kylähullun kirjoitukset (ne tunnet tyylistä) ja minun vastaukseni niihin NIIN jäljelle ei jää juuri mitään.
Kylähullun päätön soopa on karkoittanut kaikki järkevät lukijat jo aikapäivää sitten! - gfbreheger
Tällä palstalla ei ole juuri muuta "tietoa" NATO:sta, kuin äärikommarien paskapropagandaa NATO:sta ja lännestä ja ylistyslauluja roskakasasta nimeltä Venäjä... Eli ei mitään oikeaa tietoa, vaan huuhaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664