Primus pannu käy 3min ja sammuu??

nezzi1

Eli viime syksynä ilmeni hyvin toimineeseen pannuun ongelma. Pannu ei mennytkään yöllä pois päältä vaan posotti kuumaa ilmaa koko yön. Nyt talven ja alkukevään aikana pannu ei ole lähtenyt toimimaan normaalisti. Pannuu posahtaa hienosti päälle, käy 3min ja hiipuu sammuksiin. Mistähän vikaa lähtisi metsästämään?

25

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se Joksu

Kyllä Joksu osaa! Jee ! On kuin kaiku Kuopiossa
      Lisää viinaa vaan Joksu.

• Joksu Savosta

JOKSULLA ON KANSSA SAMANLAINEN PANNU. EI TARVITA TALVELLA, JOKSU KUN ON HOIDOSSA NIUVASSA

• Hoppivaari
        Joksu Savosta kirjoitti:

JOKSULLA ON KANSSA SAMANLAINEN PANNU. EI TARVITA TALVELLA, JOKSU KUN ON HOIDOSSA NIUVASSA

Mulla on Rumatikki,eikä liikuta talvella.

• Joksu Kuopiosta

No tässä listani on. Kun tuntuu kaikki haluavan listaani näkyville
      Puuttuu vielä listastani, mutta koitan täydentää sitä myöhemmin

Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

Ei koskaan Fiatia

VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
      1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
      1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
      1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
      2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
      2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
      3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
      3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
      4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
      5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
      5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
      6900 km ulkooven toppari irtosi
      7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
      7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
      7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
      7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
      8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
      8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
      9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
      9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
      Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet.

Joksun pannu sökähti

• Joksu tietää

Meillä täällä Öllölässä myydään bensaa henkilöhinnoittelulla. Tulkaa ostamaan ,on halpaa Yksinäinen saa halvemmalla ,kuin 4 lapsen perhe
        Kätevä käytäntö tämä henkilöhinnoittelu

• Hyvä Joksu
        Joksu tietää kirjoitti:

Meillä täällä Öllölässä myydään bensaa henkilöhinnoittelulla. Tulkaa ostamaan ,on halpaa Yksinäinen saa halvemmalla ,kuin 4 lapsen perhe
        Kätevä käytäntö tämä henkilöhinnoittelu

No on . Hyvä Joksu. Oletko viikonlopun vapaalla sairaalasta?

• Joksu Niuvasta

Rumatikki, Portapotta ja lavuaari jo odottavat Fiatin reuhussa viikon loppua, niin päästään Tahvon kanssa Tuuriin. Onhan siellä oma viinakauppa, ettei tarvi taksilla ajella.

• Hyvä Joksu

Niin sitä pitää Joksu

• JOKSU KUOPIOSTA

Heräsin koomastaan klo. 03.33. Kaikenlaisia murheita sitä ihminen itselle ottaa, esim. rumatikki ja Fiat

• Joksu Kuopiosta

Ja lisää vielä. Ja tämän murheen, kun joutuu olemaan Palstavahtina

• Akku söhähti
        Joksu Kuopiosta kirjoitti:

Ja lisää vielä. Ja tämän murheen, kun joutuu olemaan Palstavahtina

On Joksun vikalista sitten parasta luettavavaa. Ei aluemaksut vaivaa ,kun saa tätä listää lukea.

Kiitos Joksu, kun pelastit taas viikon eteenpäin.
        Jos huomaat , että reuhuusi tulee lisää murheita ,muista lisätä listaa,

Saadaan taas porukalla nauraa.

• V-nixi

Käyppä katselemassa/kyselemässä http://www.karavaanari.org sivustolla, jos haluat asiallista tietoa. Täällä peräsuoli24 foorumilla sellaista on turha toivoa.

• Ilimalla

Hyvä foorumi! Siellä on myös asiallista ilmalämmitys keskustelua.

Korjaus vinkkejä ei juuri ole kun Rumatikki toimii eikä hajoile niinkuin nuo keskuslämmitys kattilat!!

• Pääluvunmukaan
        Ilimalla kirjoitti:

Hyvä foorumi! Siellä on myös asiallista ilmalämmitys keskustelua.

Korjaus vinkkejä ei juuri ole kun Rumatikki toimii eikä hajoile niinkuin nuo keskuslämmitys kattilat!!

Rumatikki mullakin c 6000 paras puhaltava kautta aikojen,kolmosella kyllä tuulee,pistäkää patemmaks.mutta kyllä pääluvunmukaan,pitäis olla maksuerätinkit

• Niuvan Ritke/Joksu
        Pääluvunmukaan kirjoitti:

Rumatikki mullakin c 6000 paras puhaltava kautta aikojen,kolmosella kyllä tuulee,pistäkää patemmaks.mutta kyllä pääluvunmukaan,pitäis olla maksuerätinkit

Rumatikki on todella kätevä laite . Käyn Nilsiän laskettelurinteitä lumettamassa Rumatikillä puhaltelemalla .

• Nilsiään
        Niuvan Ritke/Joksu kirjoitti:

Rumatikki on todella kätevä laite . Käyn Nilsiän laskettelurinteitä lumettamassa Rumatikillä puhaltelemalla .

Niin sitä pitää, Joksu !

• Niuvan Ritke/Joksu
        Nilsiään kirjoitti:

Niin sitä pitää, Joksu !

Jopas alan olemaan aika veli kulta , kukaan ei huomaa että olen sekona ,kun esiinnyn Niuvan Ritke/Joksuna.

Olen todella nyt viekas, Tänään en edes uuvahda. Olen tunnetuin täällä oleva huumorimies.

• Vikalistaa odotetaan
        Niuvan Ritke/Joksu kirjoitti:

Jopas alan olemaan aika veli kulta , kukaan ei huomaa että olen sekona ,kun esiinnyn Niuvan Ritke/Joksuna.

Olen todella nyt viekas, Tänään en edes uuvahda. Olen tunnetuin täällä oleva huumorimies.

Niin olet , Joksu. Ja H-poika

• On se Jokusu
        Vikalistaa odotetaan kirjoitti:

Niin olet , Joksu. Ja H-poika

Hyvä Joksu !! Kaikki on sen huomannut ja nauravat sinulle kippurassa , vaan kuka sinua neuvoi taas?

Käy taas potulla kakalla !!

• Joks-berg
        On se Jokusu kirjoitti:

Hyvä Joksu !! Kaikki on sen huomannut ja nauravat sinulle kippurassa , vaan kuka sinua neuvoi taas?

Käy taas potulla kakalla !!

Joksu se vaan kirjoittelee selkokielistä tekstiä itselleen.
        Joksulla on piuhat päässään sökähtänyt

• Joks-berg
        Joks-berg kirjoitti:

Joksu se vaan kirjoittelee selkokielistä tekstiä itselleen.
        Joksulla on piuhat päässään sökähtänyt

Jopas alan olemaan aika sekaisin , kukaan ei huomaa että olen Joksu ,kun esiinnyn Joks-berginä.

• dilledorka

Tarkista onko kaasupullon paineensäätäjässä vikaa

• rumatikki

Meillä on Elnakissa automaattinen kaasupullonvaihtaja, muija.. Rumatikillä puhallellaan

• Virononputeli
        rumatikki kirjoitti:

Meillä on Elnakissa automaattinen kaasupullonvaihtaja, muija.. Rumatikillä puhallellaan

Sillä hintaerolla,kun valittee sen halvemman värkin Rumatikin, ostaa melkoisen määrän Virononputeleita.

• Tykästytty
        Virononputeli kirjoitti:

Sillä hintaerolla,kun valittee sen halvemman värkin Rumatikin, ostaa melkoisen määrän Virononputeleita.

Meillä lämmittää Vironviina ja Rumatikki.Molemmt halpaa huvia treffeillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe