Väärentämätöntä sanomaan Kristuksesta:
>> Kuten Kristuksen inkarnaatio (ruumiillistuminen) eli Jumalan syntyminen maailmaan niin MYÖS EHTOOLLINEN on uskon salaisuus.
- Eli kun Öytätti muuttuu papin asetussanojen seurauksena muka Jeesuksen todelliseksi maanpäällä olevaksi miljardeiksi ruumiiksi, läpi historian saaton kirkkojen attarella, - onko TÄMÄ TAPAHTUMU JEESUKSEN JATKUVAA UUDESTISYNTYMISTÄ KIRKKOJEN ATTEREILLE, - niillä syötäviksi ÖYTÄTEIKSI ?
Onko Jeesus siis sinun suussasi, kun pappi sen sinun suuhusi attarilla syötävänä tarjoilee, ja syötkö sinä todellisesti kohdatessasi jumalasi suihisi kolmiyhteisen jumalasi kolmannessa persoonassa kirkkojen alttareille inkarnoituneena eli sinne lähinnä sunnuntaisin, auringonjumalan uhripäivänä syntyneenä? Onko tämä mielestäsi totta mitä kirkko väittää, SAKRAMENISTA JOTA EI KENENKÄÄN, EI EDES KIRKOLLISKOKOUSTEN TAI PAPPIEN JÄRKI VOI TUTKIA:
>> Ehtoollisessa on kyse LÄSNÄOLEVAN JUMALAN KOHTAAMISESTA >>
Kuten aamensesta öytättiin väittää; ja kun Jeesus siis syntyy sunnuntaisin ÖYTÄTTIIN, SINÄ PEIJOONA SYÖT JA MYÖHEMMIN PASKANNAT HÄNET WC PÖNTTOON.
Onko tämä seuraava esitys mielsestäsi aitoa ilosanomaa
13
<50
Vastaukset
- Balttis
Onko niin, että Jeesus todellakin jälleensyntyy sunnutaisin ruumiilisesti läsnäollevaksi ja syötäväksi, sekä loputtomina verivirtoina juotavaksi, kirkkojen alttareilla pappien välikäsien kautta hallinnoituina ARMON VÄLINEEN KAUTTA alttarin SAKRAMENTISSA ?
- (Lut)erilainen
Ei ole.
- (Lut)erilainen
"Kuten aamensesta öytättiin väittää; ja kun Jeesus siis syntyy sunnuntaisin ÖYTÄTTIIN, SINÄ PEIJOONA SYÖT JA MYÖHEMMIN PASKANNAT HÄNET WC PÖNTTOON. "
- Ei Aamenessa ja öylätissä noin lue. Miksi haluat jatkuvasti antaa väärän todistuksen luterilaisesta opista? - Balttis
Kaikkea ei tosin kirjoiteta, mutta maatiaisjären käyttö ei ole kiellettyä, ja kaikkihan mikä menee suusta sisään lopulta ulostuu, eli myös se kolmiyhteinen jumala joka todellisesti ja ruumiillisesti läsnäolevana pistellään kurkusta alas.
- (Lut)erilainen
Eli perustelet Jeesuksen opetuksella siitä, kuinka mikään ruoka ei ole epäpuhdasta kantasi siihen, että ehtoollinen ei voi olla Kristuksen ruumis ja veri. Tämä on hyvä esimerkki huonosta hermeneutiikasta.
- Mietippäs sitäkin
Hernesopan kyllä tiedän jopa sen seurauksen ja vaikutukset, ainakin jos sitä nautitaan tuoreen ruisleivän kanssa.
- ei viitsi lukea
Balttis, sinun rääkymistä ja huutamista ei viitsi lukea paria riviä pidempään.
- Pahaa menoa
Tärkeistä asiosta tulee vaikka huutaa katoilta, kuten tästä ehtoollisasiastakin, joka on yksi kirkkohistorian suurista petoksista.
- (Lut)erilainen
Se, että ei ymmärrä jotain asiaa, ei tee itse asiasta vielä petosta. Jotta jonkun asian voisi osoittaa petokseksi, täytyy asian puolesta olla todisteita.
- Mielellääm
"Tehkää tämä minun muistokseni."
Muisteleminen tapahtuu luonnollisesti ihmisen mielessä.- (Lut)erilainen
"Ottakaa ja syökää, tämä on minun ruumiini."
- Syöminen tapahtuu luonnollisesti suulla. - Jeesuksen seuraaja
(Lut)erilainen kirjoitti:
"Ottakaa ja syökää, tämä on minun ruumiini."
- Syöminen tapahtuu luonnollisesti suulla....sekä, niin usein kun sen teette, tehkää se Minun muistokseni.
Jeesus lupaa muutekin olemaan läsnä lähettämänsä puolustajan = Pyhän Hengen muodossa, joka opettaa, muistuttaa ohjaa jne ,seuraajiaan. - (Lut)erilainen
Jeesuksen seuraaja kirjoitti:
...sekä, niin usein kun sen teette, tehkää se Minun muistokseni.
Jeesus lupaa muutekin olemaan läsnä lähettämänsä puolustajan = Pyhän Hengen muodossa, joka opettaa, muistuttaa ohjaa jne ,seuraajiaan.Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Luterilaiset eivät kielllä, etteikö ehtoollinen olisi muistoateria. Sehän selviää jo Jeesuksen sanoista, kuten itse asian jo hyvin osoititkin. Kysymys kuuluu: mitä tehdään Jeesuksen muistoksi? Edellä hän on puhunut ruumiinsa syömisestä ja verensä juomisesta. On johdonmukaista ajatella, että hän käskee juuri sitä tekemään hänen muistoksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303868
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951245Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671085Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5961- 47881
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26811En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39811Voi luoja että pelkään
Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔30727