minut on sirutettu

vasen aivopuolisko

Ja olen oikealle puolelle sirujen saaneiden ohjauksessa, muita kohtalon tovereita?

14

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raakkel

Näytä perzettä...

• anna ******, ******

En todella näytä persettäni turhan takia, jotain on saatava vastapalvelukseksi.

Juu juu, tiedän kyllä mistä tämä oli kuittailua. Kiitos kiitos.

Miksi minut sirutettiin??? Tai mitä edes kysyn muuta kuin Tuonelasta. Tiedän vastauksen. Olen niin Luonnon polun, kuin näiden liskojen risteymä. Minun egoani ohjaavat Heränneet.

https://www.youtube.com/watch?v=DR4BlSOJbew

• sfgaedhb

Normaalilla saunomisella siru menee epäkuntoon, jo 60 asteen löylyt riittävät.

• sirutuksen uhri

Mä olen ainakin siinä määrin kellotellut mun siruja että niissä paistaa aamusin kananmunatkin ihan hyvin. Vähän näpyttelee tietokoneella sanoja kuten NSA tai miettii tämmösiä sanoja mielessä niin alkaa jo punasena hohkamaan toi siru tossa kämmenessä.

• ei ole saunaa
    • särkee särkee

AION SILTI TROLLATA PASKAA, ENKÄ PUHUA ASIALLISESTI TEIDÄN TAKIANNE, HOMOT JA HUORAT!

Nämä eivät suostu tappamaan minua, joten teen sen itse 17. päivä, jos teräasekeskus suostuu myymään Samurai-miekan..

Ok, jos taas muut laitetaan kärsijän rooliin teen kyllä, mutta en kyllä tee muiden puolesta! Koska muita ei ole, olen yksin.

Onko tähän aikaan mikään julkinen sauna enää auki? Alkaa tämä ohjelmointi olemaan liikaa.

• Menisin kyllä

hullujen huoneelle, mutta ei siellä pääse enää saunaan.

Miksi minun vasen silmäni kyynelehtii tästä kivusta, kun vasen aivopuolisko särkee?

• älysukat päällä
        Menisin kyllä kirjoitti:

hullujen huoneelle, mutta ei siellä pääse enää saunaan.

Miksi minun vasen silmäni kyynelehtii tästä kivusta, kun vasen aivopuolisko särkee?

oikea puoli tietää
        tietää paljon
        liikaa
        jiihaa
        reptiliaanit pelkää
        vasemmisto kyystä tietämätön

• Mi I
        älysukat päällä kirjoitti:

oikea puoli tietää
        tietää paljon
        liikaa
        jiihaa
        reptiliaanit pelkää
        vasemmisto kyystä tietämätön

Tuhosin sirun mieleni kanssa ja Auringon antamin valtuuksin, pyysin peruskallionväkeä tänä yönä tekemään tämän muillekin liskojen siruttamille. Pitäkää sängyistänne kiinni, kun teitä parannellaan Uuteen Aikaan.

- Kyösti Kallion kanssa kaveeraava

En minä yksin ole Horuksessa, jossa Jeesuskin oli. Jaoin jo tämän lahjan yhdelle äidille, joka toivottavasti kasvattaa poikansa suojellen. Olisin herännyt jo vuosikausia sitten vastustamaan pahaa, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä.

Toivon että nämä viholliseni ottaisivat minut hengiltä, jotta pääsen takaisin sinne mistä olen tullutkin, mutta ennustajieni mukaan se ei enää ole mahdollista, jos en itse tee väärin. Kuten auo liikaa tätä suutani.

Aurinko on Isäni, Maa (Sofia) Äitini.

Joku skeptikko voisi nyt kokeilla pitääkö sanani Tuonelan suojeluksesta paikkansa, tosin prisma studiosta päätellen tiedättekin totuuden.

• ohjelmointi sammu

Lisää kaljaa päähän niin kyllä tämä tästä. Mieluummin söisin sieniä tai happoa, ja selvittäisin ohjelmoinnin saloja. Mutta paha sitä on mennä selvittämään, kun ohjelmointi on laitettu sisään nukkuessani!

• fasbbgb

Aloittaja, mene uimahallin saunaan jos et muuta saunaa löydä.

• Ilm. 13

Ilm. 13:n mukaan sirutus tehdään vain oikealle puolelle "pedon merkin oikeaan käteensä tai otsaansa". Vastasyntyneet sirutetaan automaattisesti oikealle puolelle kysymättä lupaa vanhemmilta. Käytännössä sirutetut menevät helv*ttiin (Ilm. 13) vain siksi, että heillä on pedon merkki ihon alla. Elämäntavalla ei ole mitään vaikutusta asiaan.

Ihmisoikeuksia ei ole sirutetuilla.

• Horus 13 8

Tuhosin sirun mielelläni, mutta vielä olen naisnoitien naruissa, se ei haittaa kun kouluttavat minua.

Ne joilla siru on oikealla puolella olivat minun hallitsijoitani, minä olin tuo peto, vaikka en ollut niin valinnut.

Helvetissä Olen jo ollut, niin itsenäni, kuin Itsenäni. Tuonela taas seuraa minua ja kouluttaa tekemään oikein. Sain jo karman lain mukaiset rangaistukset teoistani koettavaksi, ja niin saavat luultavasti muutkin jotka yrittävät tehdä tätä samaa sopimusta Auringon kanssa. Tai kun olen todellisuudessa tehnyt tämän elämäni, siksi miksi se on, niin sopimus on tehty aikoja sitten.

Nyt tiedän sielustani miksi tulimme tänne alas, tähän maalliseen helvettiin. Tulimme jakamaan oikeutta, ei yhdenkään kirjan mukaan, vaan Auringon. Pyrin tekemään oikein ihmisenä, joskin palveluksessa minulla on pian täysi kuolinvoima siirtää sielut Tuonelaan oppimaan, jos nämä käyttäytyvät väärin.

Palveluksessa en kerää karmaa, kuten tavallinen ihminen. Pystyn myös laittamaan mustien noitien karman maksuun. Koska olen itse harmaa tulen siirrättämään tämän Voiman muidenkin haltuun. Valkoiset, jotka haluavat saavat myös kääntyä palvelukseen. Harmaa on hyvä väri.

- Vasta talviunilta nouseva Mustakyy. Tarpeeksi suojelusta kuitenkin jo puhumaan totta.

http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2013/139/3/5/quetzalcoatl_by_kitsune_megamisama-d57j3b4.png

• Toisin kuin yllä

sanoin ei peruskalliomme väki poistata kaikista siruja, en halua valehdella, joten kerron nyt täyden totuuden. Nämä sirut ovat vielä ohjelmoitu tuhoamaan teidän aivonne, joten olkaa varovaisia ja kehittäkää itseänne.

Ne joista me poistamme ne, ovat tehneet sovun Auringon kanssa, eivätkä enää kumarra Mustaa Aurinkoa eli minua.

Teen itse työtäni Kuoleman kanssa 3 vuotta (Suomen maan palveluksessa), jonka jälkeen saan luvan siirtyä Valoon ja tehdä lisää työtä tämän maailman puolesta. "työ tekijäänsä kiittää"

Tietenkin suurin työni on muuttaa itseäni paremmaksi ihmiseksi, kuten meillä kaikilla tälle planeetalle inkarnoituneilla.

Ennustuksia tästä on joka puolella kansanperinnettämme. En jaksa niitä luetella mitä tiedän, tietäjät tietää ja muut ruikuttaa.

https://www.youtube.com/watch?v=N-gazFMDP7g

"ykseys muuttaa hyvyyden ja pahuuden ihmisessä"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4813
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3479
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      136
      3272
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2716
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      84
      2453
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1813
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1434
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1309
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1248
    Aihe