niin miksi minun pitäis tehdä kaupat Helsinki Caravaanarissa eikä Caravan Erälaukossa?
Jos ostan uuden asuntoauton
25
149
Vastaukset
- Varma vekotin
Muista tinkata ja varmista että pelisi on Rumatikillä.
- Joksu Kuopiosta
Ja ehdottomasti Fiatti alle ropottivaihteilla. Tulee mielenkiintoa reissuihin
- valinta riippuu
siitä kummasta saavat rahoituksen hommattua.
- Joksu niuvasta
Minulla on muuten Fiatti ja rumatikki. Ja kymmenvuottaa velkaa aútostani.
Kesällä kuljetaan- Hyvä Joksu
Kyllä minuakin v,ittuttasi ,kun kaikki irvistelee Joksulle
- Ota selvää
Myyjät ei aina sano sitä onko Rumatikki,puhuvat ympäripyöreitä ja väistelevät kysymystä.
- Hoppivaari
Ota selvää kirjoitti:
Myyjät ei aina sano sitä onko Rumatikki,puhuvat ympäripyöreitä ja väistelevät kysymystä.
Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE. Ei myyjä kertonot minulle rumatikistä , etelänmyyjä.
- Joksuillaan
Hoppivaari kirjoitti:
Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE. Ei myyjä kertonot minulle rumatikistä , etelänmyyjä.
Kyllä sinulla Joksu on aina ollut huonoa tuuria REUHUSI KANSSA. Jopa Reinosi kanssa.
- On se Joksu
Joksuillaan kirjoitti:
Kyllä sinulla Joksu on aina ollut huonoa tuuria REUHUSI KANSSA. Jopa Reinosi kanssa.
Se on Joksu ja. Rumatikki on hyvä kesäkiva.
- Joks-berg
Joksu on taas aloittanut aamulla aikaisin juopottelun. Aikaa on, kun ei tarvitse ajelemaan lähteä, kun on rumatikki
- Kankimiäs
En ole enään Joksu,olen taas Late Lapista,terviisii Oulun "piiriltä".Late Lapista SSSSS Ry!
- Sisäpiirikirjoitusta
En ymmärrä ollenkaan mistä moinen kysymys kumpaa. Onko tämä jokin "kehä 3:n sisäpuolella asuvien vitsipalsta vai mikä?".
Pohjoisessa asuvana , itse ainakin ostin Oulusta, ja käteisellä.
Terveisiä vaan niille, jos luulevat Suomen päättyvän "tre:een eteläpuolelle".- Onko Transit
Ei autosi paljoa maksanut, kun käteisellä pystyit ostamaan
- Saitko Rumatikillä?
Onko Transit kirjoitti:
Onnistuitko saamaan piilin suositulla Rumatikillä,meillä on ja tykätään puhallella.Joksu ja Tahvo.
- Sisäpiirikirjoitusta
Saitko Rumatikillä? kirjoitti:
Onnistuitko saamaan piilin suositulla Rumatikillä,meillä on ja tykätään puhallella.Joksu ja Tahvo.
Voi etelän hom-ot. Me myymme muutama poroa ja ostamme tällainen pororahalla.
http://caravanlarvanto.fi/matkailuautot-ja-vaunut/uudet-matkailuautot/ - sama,.
Sisäpiirikirjoitusta kirjoitti:
Voi etelän hom-ot. Me myymme muutama poroa ja ostamme tällainen pororahalla.
http://caravanlarvanto.fi/matkailuautot-ja-vaunut/uudet-matkailuautot/Sorry unohdin mainita että se on tuo Molero Palace 95 MS
- Etunenäsä
sama,. kirjoitti:
Sorry unohdin mainita että se on tuo Molero Palace 95 MS
Kyä on vähisä mitä löytyy Rumatikillä ,ne menee etutnenäsä ja Itä.
- mikä on paljon?
Onko Transit kirjoitti:
Mikä on paljon?
Tässähän ei ole tarkoitus kenelläkään alkaa vuodattamaan omaa finanssitilannetta, mutta maksaahan uusi auto -jonkiinkaanlainen - sellaiset 70 t€, Onko tuo sunusta paljon? "Kaikki on suhteellista" - enhan se selvää ettei omassa asuessaan jne tarvitse joka kuukausi sanoa "tili tuli, tili meni", ja jos näin voi sanoa, niin silloin se tili jää säästöön, jolla voi sitten hankkia "jotain kivaa muuta". - ransiitti rumalla
mikä on paljon? kirjoitti:
Mikä on paljon?
Tässähän ei ole tarkoitus kenelläkään alkaa vuodattamaan omaa finanssitilannetta, mutta maksaahan uusi auto -jonkiinkaanlainen - sellaiset 70 t€, Onko tuo sunusta paljon? "Kaikki on suhteellista" - enhan se selvää ettei omassa asuessaan jne tarvitse joka kuukausi sanoa "tili tuli, tili meni", ja jos näin voi sanoa, niin silloin se tili jää säästöön, jolla voi sitten hankkia "jotain kivaa muuta".Voi sitä ottaa pankista lainan. Ja maksaa pois. Saa rekisterikirjaan omistajankohdalle omannimen. Kätevää
- tulimenituli
Mikä on paljon?
Tässähän ei ole tarkoitus kenelläkään alkaa vuodattamaan omaa finanssitilannetta, mutta maksaahan uusi auto -jonkiinkaanlainen - sellaiset 70 t€, Onko tuo sunusta paljon? "Kaikki on suhteellista" - enhan se selvää ettei omassa asuessaan jne tarvitse joka kuukausi sanoa "tili tuli, tili meni", ja jos näin voi sanoa, niin silloin se tili jää säästöön, jolla voi sitten hankkia "jotain kivaa muuta".MIKÄ ON PALJON
Laitappa nyt uudestaan mitä kerroit meille kännissä yöllä klo; 01:26. On mennyt sormi pikkasen vierestä. - Onko niin?
Mikä on paljon?
Tässähän ei ole tarkoitus kenelläkään alkaa vuodattamaan omaa finanssitilannetta, mutta maksaahan uusi auto -jonkiinkaanlainen - sellaiset 70 t€, Onko tuo sunusta paljon? "Kaikki on suhteellista" - enhan se selvää ettei omassa asuessaan jne tarvitse joka kuukausi sanoa "tili tuli, tili meni", ja jos näin voi sanoa, niin silloin se tili jää säästöön, jolla voi sitten hankkia "jotain kivaa muuta".Auttoiko hoitajasi nyt kirjoituksessa sinua? itse kun et tunnetusti osaa mitään, muuta kun repiä päätäsi täällä, kaikkien kirjoituksiin puuttuen.
Luulet olevasi hyvinkin vitsikäs , kaikki sinua täällä jo irvistelee yötä päivää.
Paskannatkin vielä housuihisi ,kun et osaa edes itse potulle mennä. - klo 1:26 päätös
tulimenituli kirjoitti:
MIKÄ ON PALJON
Laitappa nyt uudestaan mitä kerroit meille kännissä yöllä klo; 01:26. On mennyt sormi pikkasen vierestä.Non niin, tässä klo 1:26.
Minun sormissani ei ole mitään vikaa, ei ole diapamia tarvinnut syödä jne.
Tässä on tätä asiaa turhaa enää minunkaan enää jatkaa. Harmi kun edes kantaa otin koko "vertaukseen kannattako hankkia sieltä vai sieltä".
Itse olen joskus kummassakin firmassa käynyt, ja tyhjän saa pyytämättäkin; siksipä käänsin kelkkani muualle ilmansuuntaan. Ja kannatti. Tehkää te muut kauppanne missä haluatte, ja maksakaa omanne millä rahalla haluatte, kuitenkin itsetienatulla mieluiten. Verottaja tietää paljonko on kymmenien vuosien aikana tehty töitä ja tiliä. Omansa on ottanut, ja loput tekijälle. Seuraava sanonta saattaa ärsyttää, mutta vanhan kansan miehet sanoivat, että rahhaa pitää olla sen verran ettei "kukaan kintuille kuse". Ja tähän on mukava kohdaltani lopettaa.
- Piilotellaan
Jos asuntoauton tai -vaunun myyntiilmoituksessa ei ole mainintaa lämmittimestä niin silloin se on taatusti truma. Huonoa lämmitintä piilotellaan.
- Ystävä Joksu
Halvalla saa Rummatikillä ja Portapotilla,eikä ole talvikuluja.
- Joksu vielä
Ystävä Joksu kirjoitti:
Halvalla saa Rummatikillä ja Portapotilla,eikä ole talvikuluja.
Kyllä Aromipesä ilman muuta kuuluu Rumatikin ja Portapotun lisäksi aloittelijan pakettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697