Jos ostan uuden asuntoauton

Fiat/Dethleffs 2014

niin miksi minun pitäis tehdä kaupat Helsinki Caravaanarissa eikä Caravan Erälaukossa?

25

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varma vekotin

Muista tinkata ja varmista että pelisi on Rumatikillä.

• Joksu Kuopiosta

Ja ehdottomasti Fiatti alle ropottivaihteilla. Tulee mielenkiintoa reissuihin

• valinta riippuu

siitä kummasta saavat rahoituksen hommattua.

• Joksu niuvasta

Minulla on muuten Fiatti ja rumatikki. Ja kymmenvuottaa velkaa aútostani.
      Kesällä kuljetaan

• Hyvä Joksu

Kyllä minuakin v,ittuttasi ,kun kaikki irvistelee Joksulle

• Ota selvää

Myyjät ei aina sano sitä onko Rumatikki,puhuvat ympäripyöreitä ja väistelevät kysymystä.

• Hoppivaari
        Ota selvää kirjoitti:

Myyjät ei aina sano sitä onko Rumatikki,puhuvat ympäripyöreitä ja väistelevät kysymystä.

Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE. Ei myyjä kertonot minulle rumatikistä , etelänmyyjä.

• Joksuillaan
        Hoppivaari kirjoitti:

Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE. Ei myyjä kertonot minulle rumatikistä , etelänmyyjä.

Kyllä sinulla Joksu on aina ollut huonoa tuuria REUHUSI KANSSA. Jopa Reinosi kanssa.

• On se Joksu
        Joksuillaan kirjoitti:

Kyllä sinulla Joksu on aina ollut huonoa tuuria REUHUSI KANSSA. Jopa Reinosi kanssa.

Se on Joksu ja. Rumatikki on hyvä kesäkiva.

• Joks-berg

Joksu on taas aloittanut aamulla aikaisin juopottelun. Aikaa on, kun ei tarvitse ajelemaan lähteä, kun on rumatikki

• Kankimiäs

En ole enään Joksu,olen taas Late Lapista,terviisii Oulun "piiriltä".Late Lapista SSSSS Ry!

• Sisäpiirikirjoitusta

En ymmärrä ollenkaan mistä moinen kysymys kumpaa. Onko tämä jokin "kehä 3:n sisäpuolella asuvien vitsipalsta vai mikä?".

Pohjoisessa asuvana , itse ainakin ostin Oulusta, ja käteisellä.
      Terveisiä vaan niille, jos luulevat Suomen päättyvän "tre:een eteläpuolelle".

• Onko Transit

Ei autosi paljoa maksanut, kun käteisellä pystyit ostamaan

• Saitko Rumatikillä?
        Onko Transit kirjoitti:

Onnistuitko saamaan piilin suositulla Rumatikillä,meillä on ja tykätään puhallella.Joksu ja Tahvo.

• Sisäpiirikirjoitusta
        Saitko Rumatikillä? kirjoitti:

Onnistuitko saamaan piilin suositulla Rumatikillä,meillä on ja tykätään puhallella.Joksu ja Tahvo.

Voi etelän hom-ot. Me myymme muutama poroa ja ostamme tällainen pororahalla.

http://caravanlarvanto.fi/matkailuautot-ja-vaunut/uudet-matkailuautot/

• sama,.

• Etunenäsä
        sama,. kirjoitti:

Sorry unohdin mainita että se on tuo Molero Palace 95 MS

Kyä on vähisä mitä löytyy Rumatikillä ,ne menee etutnenäsä ja Itä.

• mikä on paljon?
        Onko Transit kirjoitti:

Mikä on paljon?
        Tässähän ei ole tarkoitus kenelläkään alkaa vuodattamaan omaa finanssitilannetta, mutta maksaahan uusi auto -jonkiinkaanlainen - sellaiset 70 t€, Onko tuo sunusta paljon? "Kaikki on suhteellista" - enhan se selvää ettei omassa asuessaan jne tarvitse joka kuukausi sanoa "tili tuli, tili meni", ja jos näin voi sanoa, niin silloin se tili jää säästöön, jolla voi sitten hankkia "jotain kivaa muuta".

• ransiitti rumalla
        mikä on paljon? kirjoitti:

Mikä on paljon?
        Tässähän ei ole tarkoitus kenelläkään alkaa vuodattamaan omaa finanssitilannetta, mutta maksaahan uusi auto -jonkiinkaanlainen - sellaiset 70 t€, Onko tuo sunusta paljon? "Kaikki on suhteellista" - enhan se selvää ettei omassa asuessaan jne tarvitse joka kuukausi sanoa "tili tuli, tili meni", ja jos näin voi sanoa, niin silloin se tili jää säästöön, jolla voi sitten hankkia "jotain kivaa muuta".

Voi sitä ottaa pankista lainan. Ja maksaa pois. Saa rekisterikirjaan omistajankohdalle omannimen. Kätevää

• tulimenituli

Mikä on paljon?

MIKÄ ON PALJON

Laitappa nyt uudestaan mitä kerroit meille kännissä yöllä klo; 01:26. On mennyt sormi pikkasen vierestä.

• Onko niin?

Mikä on paljon?

Auttoiko hoitajasi nyt kirjoituksessa sinua? itse kun et tunnetusti osaa mitään, muuta kun repiä päätäsi täällä, kaikkien kirjoituksiin puuttuen.
        Luulet olevasi hyvinkin vitsikäs , kaikki sinua täällä jo irvistelee yötä päivää.
        Paskannatkin vielä housuihisi ,kun et osaa edes itse potulle mennä.

• klo 1:26 päätös
        tulimenituli kirjoitti:

MIKÄ ON PALJON

Laitappa nyt uudestaan mitä kerroit meille kännissä yöllä klo; 01:26. On mennyt sormi pikkasen vierestä.

Non niin, tässä klo 1:26.
        Minun sormissani ei ole mitään vikaa, ei ole diapamia tarvinnut syödä jne.
        Tässä on tätä asiaa turhaa enää minunkaan enää jatkaa. Harmi kun edes kantaa otin koko "vertaukseen kannattako hankkia sieltä vai sieltä".

Itse olen joskus kummassakin firmassa käynyt, ja tyhjän saa pyytämättäkin; siksipä käänsin kelkkani muualle ilmansuuntaan. Ja kannatti. Tehkää te muut kauppanne missä haluatte, ja maksakaa omanne millä rahalla haluatte, kuitenkin itsetienatulla mieluiten. Verottaja tietää paljonko on kymmenien vuosien aikana tehty töitä ja tiliä. Omansa on ottanut, ja loput tekijälle. Seuraava sanonta saattaa ärsyttää, mutta vanhan kansan miehet sanoivat, että rahhaa pitää olla sen verran ettei "kukaan kintuille kuse". Ja tähän on mukava kohdaltani lopettaa.

• Piilotellaan

Jos asuntoauton tai -vaunun myyntiilmoituksessa ei ole mainintaa lämmittimestä niin silloin se on taatusti truma. Huonoa lämmitintä piilotellaan.

• Ystävä Joksu

Halvalla saa Rummatikillä ja Portapotilla,eikä ole talvikuluja.

• Joksu vielä
        Ystävä Joksu kirjoitti:

Halvalla saa Rummatikillä ja Portapotilla,eikä ole talvikuluja.

Kyllä Aromipesä ilman muuta kuuluu Rumatikin ja Portapotun lisäksi aloittelijan pakettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe