ulkoinen olemuksesi

ikuinen etsijä

ihmetyttää tämä ulkonäkö keskeinen yhteiskunta on hyvä että me ihmiset hoidetaan terveyttämme liikunnalla ja otamme vastuun omasta terveydestä.kuitenkin tämä yltiöpäinen treenaaminen ja kilpaileminen on vain merkki narsistisesta käyttäytymisestä syynä yhteiskunnan luomat paineet.tosi asiassa itsetunnoltaan terve nainen viis veisaa lihaksikkaasta ylipodatusta miehestä vaan sopivasti ok kroppaisesta ja siitä mitä tämä mies elämästä ajattelee mitkä on hänen arvonsa.ja minä miehenä en myöskään pidä pätkääkään kauniina lihaksikasta naista en edes fittnes tyyppiä naisessa pitää olla pehmeyttä ja oikeaa itsensä arvostusta toisinsanoen tämä yletön treenaaminen on enemmänkin merkki huonosta itsetunnosta niin miehillä kuin naisillakin eli tunne etten riitä en kelpaa katsokaapa naapurimme venäjän tai viron naisia ja miehiä heistä näkyy terve itsevarmuus sen vain aistii olemuksesta siinä ei ole mitään ylimielisyyttä.itsensä kanssa sinut oleva on kuin majakka se loistaa ympäristöön kun se on aitoa. ja sinusta pidetään tai sinua vihataan jos toinen osapuoli on epäaito. toisinpäin jos olet jotain muuta eli esität ei auta vaikka olet miten lihaksikas hemmo tai kaunis kaunotar muutut vastenmieliseksi.tässä on syy miksi suomalaiset pelkää useimmiten ulkomaalaisia koska he ovat aitoja kun taas me härmäläiset olemme häpeään sidottu kansa kannamme sotatraumoja vieläkin. se näkyy kaikenlaisena uhoamisena ja ylimielisyytenä minulle ensin käyttäytymisenä persoonattomina laumasieluina tai piiloutumisena massan joukkoon ettei kukaan huomaa minua. kumpikin käyttäytyminen on epäaitoa emme usko omiin tunteisiin ja ajatuksiin vaan kaikella on on asiantuntijat meitä varten jotka tietävät meidän asiat paremmin kuin me itse tämähän on tyypillinen suomalainen piirre jo äidinmaidossa lahjaksi saatu et saa mitään kyseenalaistaa.onneksi nykynuoret alkavat kulke omia polkujaan ja heittävät romukoppaan tämän 50 luvulla syntyneen ikäpolven mustavalko ajatteluun perustuvat arvot johon muuten itsekin kuulun toivotan kuitenkin kaikkea hyvää teille kanssa sisaret ja veljet kosketelkaa toisianne

1

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *1948

Kyllä on klimppi, yritin jaksottaa vaihtamatta sanoja.

"Ihmetyttää tämä ulkonäkö keskeinen yhteiskunta.
      On hyvä että me ihmiset hoidetaan terveyttämme liikunnalla ja otamme vastuun omasta terveydestä.
      Kuitenkin tämä yltiöpäinen treenaaminen ja kilpaileminen ovat vain merkki narsistisesta käyttäytymisestä. Syynä ovat yhteiskunnan luomat paineet.
      Tosi asiassa itsetunnoltaan terve nainen viis veisaa lihaksikkaasta ylipodatusta miehestä. Sopivasti ok kroppaisesta ja se mitä tämä mies elämästä ajattelee, mitkä ovat hänen arvonsa.
      Minä miehenä en myöskään pidä pätkääkään kauniina lihaksikasta naista, en edes fittnes tyyppiä naisessa. Pitää olla pehmeyttä ja oikeaa itsensä arvostusta. Toisin sanoen tämä yletön treenaaminen on enemmänkin merkki huonosta itsetunnosta, niin miehillä kuin naisillakin, eli fyysinen tunne etten riitä enkä kelpaa.
      Katsokaapa naapurimme venäjän tai viron naisia ja miehiä, heistä näkyy terve itsevarmuus, sen vain aistii. Heidän olemuksessaan ei ole mitään ylimielisyyttä. Itsensä kanssa sinut oleva on majakka se loistaa ympäristöön, kun se on aitoa.
      Sinusta pidetään tai sinua vihataan, jos toinen osapuoli on epäaito. ( ei ole vain väärää tai oikeaa) Toisinpäin, jos olet jotain muuta eli esität, ei auta vaikka olet miten lihaksikas hemmo tai kaunis kaunotar, muutut vastenmieliseksi.
      Tässä on syy miksi suomalaiset pelkää useimmiten ulkomaalaisia, koska he ovat aitoja, kun taas me härmäläiset olemme häpeään sidottu kansa, kannamme sotatraumoja vieläkin. Se näkyy kaikenlaisena uhoamisena ja ylimielisyytenä, minulle. Ensin käyttäytymisenä persoonattomina laumasieluina, tai piiloutumisena massan joukkoon, ettei kukaan huomaa minua. Kumpikin käyttäytyminen on epäaitoa, emme usko omiin tunteisiin ja ajatuksiin. Uskomme kaikella on on asiantuntijat meitä varten, jotka tietävät meidän asiat paremmin kuin me itse.
      Tämähän on tyypillinen suomalainen piirre jo äidinmaidossa lahjaksi saatu, et saa mitään kyseenalaistaa. Onneksi nykynuoret alkavat kulkea omia polkujaan ja heittävät romukoppaan tämän 50- luvulla syntyneen ikäpolven musta-valkoinen ajatteluun perustuvat arvot, johon muuten itsekin kuulun. Toivotan kuitenkin kaikkea hyvää teille kanssa sisaret ja veljet kosketelkaa toisianne. "
      ####
      Ei ihme etteivät suomalaiset keskustele.
      Keskustelu on kaksi puoleista toimintaa, jossa puolet on kuuntelua.
      Entä jos ei ymmärä sanomasta mitään?

Olen pannut merkille useimman liityvän "keskusteluun" vain kiistääkseen tai kieltääkseen keskustelun perustan. Joskus 1970-luvulla puheopetuksessa, märitetiin keskustelun Murhajaksi;
      Jo kommenti tai puheenvuoro kuuluu, ei ole, ei sen noin ole, ei varmasti...
      Mitä iäkkäämästä puhujasta on kyse, sen kielteisempi on sanoma valitettavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe