Salaliitot ja hullut

Pöhköjen ja tekopöhköjen viljelemät salaliittoteoriat toimivat itse asiassa Systeemin piikkiin.

Aidot pöhköpäät ovat tukemassa sitä mitä kuvittelevat vastustavansa, tekevät työtä Systeemille, tietämättään, ja ilmaiseksi.

Todelliset kähminnät jäävät piiloon.

Narrilauma juoksee chemtrailien perässä.

9

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä sinä selitä

Kyllä kansan keskuudessa tajutaan totuus kemikaalivanoista, vaikka te idiootit sitä koitattekin kumota.

Kun yrität paljastaa tänne todellisia kähmintöjä, niin ennakkosensuuri estää viestien läpitulon.

• futureisreptilian

kekek-kekek kuuluu siihen ryhmään, joka leimaa kaikki salaliittoteoriat turhanpäiväiseksi paskaksi ja salaliittoteoreetikot hulluiksi.

Ei ole olemassa mitään salaliittoteorioita tai salaliittoteoreetikkoja. On olemassa vain totuus mistä täällä palstalla keskustellaan. Mene vaikka lukemaan Iltasanomien länsipropagandaa. Ei ketään kiinnosta mitä täällä kirjoittelet.

• Lue sinä vaan sitä Pravdaa. Kai sulla on kaikki vuosikerrat tallessa :-D

• Trollille
    • Veteranfan

Minä olen HULLU ja ylpeä siitä!!!

• jeejeeee

Mie kans !!!

• pipero

Minäkin olen ihmetellyt tuon nimimerkki kekek-kekekin yltiöinnokasta toimintaa. Puuttuu joka hel'vetin asiaan. Mistä sillä oikein aikaa kaikkeen riittääkään? Hän on aina ns. virallisten selitysten takana sekä puolustaa niitä jopa naurettavan tarmokkaasti.
      Tuntee olevansa yli- ihminen, tietää kaiken sekä haukkuu eri mieltä olevia ihmisiä joskus törkeästi.

Mielestäni olisi kaikille parasta että kekek-kekek ammuttaisiin kuuhun. Uskoakseni olisi siellä ensimmäinen ihminen koskaan. Uskon myös että kuusta erottuisivat mainiosti myös kemikaalivanat joita päällemme ruiskutetaan. Voisi ottaa mukaan kaverinsa mette.södermanin.

• luyforf7o

Totuudenpuhuja ei saa yösijaa.
        Kemikaalivanat ovat normaaleja lentokoneen tiivistysvanoja ja kuussa on käyty useita kertoja.
        Ne nyt ihan vaan näin aluksi.

• sgsfadas

UP!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe