Mitä pyytää rikkinäisestä autosta?

nainen3

Opel vectra 1996 ajettu reilu kolesataa tuhatta, kytkin levy rikki ja osa vaihteista ei toimi... Mulla olis osataja sille mutta en tiiä mitä siitä voi pyytää!?

14

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis oletko

Jos olet suominainen niin vois vaikka tarjota, muussa tapauksessa jyrkkä ei.

• -kin.

Moi "nainen3".
      Autosi ei ole euronkaan arvoinen.
      Ihan oikeesti-

• nainen3

niin päättelinkin että auto on arvoton...Auto on tyvären ja autosta ei ole hänelle muuta kuin kuluja jotka minä joudun maksamaan kun ei opiskelialla ole varaa korjauttaa sitä ja maksaa vakutusmaksuja.....

• ei ensinkään

Saattaisi olla tonninkin arvoinen, mutta riippuu oletko suominainen. Hiukan epäilyttää tuon kirjoittamasi perusteella, tiedäthän ettei täällä virulaisia kaivata.

• nainen3

No niin esittelempä itseni ole meri-lapissa asuva 40- vuotias suomalainen perheen äiti. Valitettavasti minulla on lukihäiriö joka vaikuttaa esim kirjoitukseen ja lauseiden muodostamiseen ja paikkakunnan murre vaikuttaa valitettavasti kirjoittamiseen kun en muista että ei saa murteella kirjoittaa kun ei nuot etelän ihmiset ymmärrä!!!

• ---..---

Kuten yllä sanottu: Ei oikeasti ole rikkinäisenä minkään arvoinen. Ehkä jos joku tarvitsee varaosiksi vaikkapa moottorin, niin satasen voisi maksaa.
        Tonnin auto se ei rikkinäisenä ole, eikä siihen vaikuta oletko suomalainen, (lappalainen), virolainen vai venäläinen vaiko tansanialainen.

• sillai se on

Auton arvo on 350 euroa, edellyttää että moottori on ehjä.

• fgdfdfdhf

No tollanen vectra josta lakohihna olii tuhonnut koneen, myytiin viimekesänä
      jollekin Opel asentajalle 450e hintaan.

Kaveri pyysi aluksi tonnin, mutta ostajia ei löytynyt.

Kytkin paljon halvempi korjata.

• mek.32

Kysyppäs mitä se ostajan on valmis maksamaan, Ikäähän tolla jo on ja ajettukkin paljon joten ei sillä ehjänäkään paljoa arvoa olisi.

• Neuvonen

Kai se oikeesti on niin, että kaikki eurot mitä saat on kotiapäin, mutta kun myyt muista otta luovutustodistukseen (täytettyyn) myös ostajan allekirjoitus, jotta voit todistaa myyneesi auton, koska tälläisissa tapauksissa ostaja usein välttelee vastuitaan.

• totta se on

Rikkinäisenä ei ole minkään arvoinen, ellei joku nimenomaan etsi Vectraa varaosiksi. Huom. osiksi jos käyttökelpoisia osia on, korjattavaksi ei koska ehjänä tuo on 500-1000€ jos joku suostuu vain ottamaan.

Kuusankoski maksaa suunnilleen 80-100 € alkavalta tonnilta jos ajamalla viet itse kierrätyspisteeseen.

• Eihän tuo kottero ole ehjänäkään missään huudossa ! Jos et osiksi saa muutamalla sadalla myytyä niin paaliin vaan kaikki opelin romut!

• sepon jippo

On niin pitkä jono tojotia ja muita nipponin sardiinirasioita romujonossa että menee vuosia odotellessa, sillä aikaa ehtii sen kunnostaa.

• ehdottaja

100€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe