Miksi täällä puhutaan niin paljon homoudesta?

tätä ihmettelen

Eikö palsta ole pyhitetty ateismille?

47

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsessään ateismissa ei sisällöllisesti ole paljoakaan keskusteltavaa, sen ollessa ensisijaisesti uskonnolsten väitteiden hyväksymättömyys omien oppiensa sijaan.

Lisäksi, suurin osa ateisteista on sosiaalisesti liberaaleja ihmisiä, joilla ei ole uskonnollisten dogmien poistamisen jälkeen jäljellä mitään jäjellisiä syitä syrjiä muita ihmisiä.

Kolmanneksi, juuri nyt uuden avioliittolain ollessa käsittelyssä on siihen liittyvät asit pinnalla ja keskusteluiden aiheina.

Ja lopuksi, kun uskonnolliset ihmiset argumentoivat ei-järjellisin perustein tai uskonnolliselta pohjalta sellaisia lakeja vastaan joiden tulisi suomessa koskea kaikkia, uskonnollisesta taustasta välittämättä, on näemmä monilla ateisteilla jotain sanottavaa aiheesta teokratista lakia vastaan...

• no...

Siksi, että moni ateisti on homo, ja moni homo on ateisti.

• NO... Itse tunnen ja tiedän useitakin homoja. Yksikään ei ole sanonut olevansa ateisti. Sen sijaan moni on selvästi uskomassa Jumalaan. Olen kai itse harvinaisuus, koska olen ateisti.

Eli NO... mistä sait moisen ajatuksenjuoksun? Omasta pikku päästäsikö? Homot ovat pinnalla vaikka missä. Jopa täällä, minne homous ei kuulu sen enempää kuin muuallekaan.

• jotain rajaa
        helsinkijokkeri kirjoitti:

NO... Itse tunnen ja tiedän useitakin homoja. Yksikään ei ole sanonut olevansa ateisti. Sen sijaan moni on selvästi uskomassa Jumalaan. Olen kai itse harvinaisuus, koska olen ateisti.

Eli NO... mistä sait moisen ajatuksenjuoksun? Omasta pikku päästäsikö? Homot ovat pinnalla vaikka missä. Jopa täällä, minne homous ei kuulu sen enempää kuin muuallekaan.

Tuskinpa kukaan haluaa esittäytyä esittäytyä sekä homoksi, että ateistiksi.

• rajaa
        jotain rajaa kirjoitti:

Tuskinpa kukaan haluaa esittäytyä esittäytyä sekä homoksi, että ateistiksi.

Paitsi ehkä siinä tilanteessa jos on homo ja ateisti.

• jaa jaa
        rajaa kirjoitti:

Paitsi ehkä siinä tilanteessa jos on homo ja ateisti.

kaksinkertainen häpeä on vaikea kantaa

• neiti...............
        jaa jaa kirjoitti:

kaksinkertainen häpeä on vaikea kantaa

Useimpien ihmisten mielestä ateismissa tai homoudessa ei ole mitään hävettävää...
        Toki ahdasmielisten ihmisten kommentit voivat pelottaa.
        Niin ja en itse ole homo, mutta homous on silti minusta ihan normaali asia eikä mielestäni ole mitään syytä hävetä sitä.

• herra...............
        neiti............... kirjoitti:

Useimpien ihmisten mielestä ateismissa tai homoudessa ei ole mitään hävettävää...
        Toki ahdasmielisten ihmisten kommentit voivat pelottaa.
        Niin ja en itse ole homo, mutta homous on silti minusta ihan normaali asia eikä mielestäni ole mitään syytä hävetä sitä.

useammat eivät sano suoraan, mitä ajattelevat. esim. täällä palstalla.

• kukkeIi-Q

Asia tuntuu olevan muutamille uskiksille hyvin läheinen. Ehkä heidät on ajettu pois seksipalstoilta ja he ovat valinneet tämän palstan harhojensa esittelyyn. Mitä lienevät kaappihomoja.

• Hihhulihommeleita

Minä en tiedä miksi niin monet uskovat puhuvat koko ajan vain homoista ja ajattelevat kaiken aikaa vain homoseksiä. Pitäisi varmaan kysyä uskovilta miksi he haluavat aina puhua homoudesta ja etenkin homoseksistä.

Minua ne asiat eivät juuri kiinnosta. Poikkeuksena nyt esillä oleva tasa-arvoinen avioliittolaki, joka sekin kiinnostaa minua puhtaasti tasa-arvokysymyksenä, eikä minään homokysymyksenä.

• Niinpä. Mietitäänpä hetki millä perustein me kukin arvioimme ihmisiä kelvollisiksi tai kelvottomiksi, hyviksi tai pahoiksi, sympaattisiksi tai vastenmielisiksi. Ahdasmieliseltähän tämä touhu näyttää. Ei käy tummaihoiset, ei käy uskovaiset, ei käy kommunistit, ei ulkomaalaiset, ei alkoholistit, ei henkisesti tai fyysisesti puutteelliset jne. Suvaitsevaisuutta ei ole. Me nauramme kun joku pukeutuu 80-luvun vaatteisiin tai vetää taskusta kymmenen vuotta vanhan nokialaisen. Pysähdytään nyt hetkeksi. Ihonvärikö määrittää ihmisen? Tai uskonnollinen tausta tai poliittiset mielipiteet? Vai millä autolla hän ajaa? Ei se ole kenenkään asia mitä kukin tekee yksityiselämässä, kenen kanssa harrastaa seksiä tai mitä kirjoja lukee. Homoseksuaalisuus on osa ihmisen laajaa seksuaalisuutta ja that´s it. Olen hetero itse muttei minua häiritse että on olemassa homoseksuaaleja. Miksi ihmiset kokevat homoseksuaalisuuden uhkaavana asiana? Homoseksuaaleja on aina ollut, niitä tulee olemaan. Homoseksuaalisuus ei määritä älykkyyttä, luovuutta, ei mitään. Eikä ateistit ole sen "homompia" kuin uskoivaisetkaan. Jos ihminen tarvitsee ongelmia ollaakseen henkisesti olemassa niin niitähän on maailma pullollaan. Löydetään ne ja keskitetään huomio niihin.

• True story.

"Ei se ole kenenkään asia mitä kukin tekee yksityiselämässä, kenen kanssa harrastaa seksiä tai mitä kirjoja lukee."

Tämän kun kaikki ymmärtäisivätkin...

• ja5tr6yg456y

Olen aina ihmetellyt miksi krisselit tulevat tänne hekumoimaan homonatsi/kommari-fantasioillaan.

• ei ateisti

Uskonnollisuudella ja homoudella on yksi yhteinen piirre.
      Kumpikin on ihmiseen sisäänrakenettu ominaisuus halusimmepa sitä tai emme.

• 15+6

Ei uskonnollisuus ole sisäänrakennettu ominaisuus, vaan opittu. Tarkemmin sanottuna opetettu. Riippuu täysin siitä millaiseen maahan ja millaiseen yhteisöön on syntynyt

• ei ateisti
        15+6 kirjoitti:

Ei uskonnollisuus ole sisäänrakennettu ominaisuus, vaan opittu. Tarkemmin sanottuna opetettu. Riippuu täysin siitä millaiseen maahan ja millaiseen yhteisöön on syntynyt

Olet väärässä.
        Uskonnollisuus on evoluution tuotos kuten monet muutkin henkiset ominaisuudet.

• 15+6
        ei ateisti kirjoitti:

Olet väärässä.

Niinkö? Miksi sitten on olemassa ateisteja? Miksi emme kaikki ole muslimeja?

• ei ateisti
        15+6 kirjoitti:

Niinkö? Miksi sitten on olemassa ateisteja? Miksi emme kaikki ole muslimeja?

Yhtä hyvin voisit kysyä "miksi emme kaikki ole blondeja".

• 15+6
        ei ateisti kirjoitti:

Yhtä hyvin voisit kysyä "miksi emme kaikki ole blondeja".

Huh. No miksi ihmeessä sinä sitten kirjoitat että uskonnollisuus on evoluution tulosta?

• ei ateisti
        15+6 kirjoitti:

Huh. No miksi ihmeessä sinä sitten kirjoitat että uskonnollisuus on evoluution tulosta?

Nyt et pysy oikein kärryillä. Vihje painotus on sanalla "kaikki", evoluutio ei tehnyt meistä toisiemme klooneja, vaihtelua riittää.

• foksmalder_se_aito
        ei ateisti kirjoitti:

Olet väärässä.

Korjaisin sen verran, että taipumus uskonnollisuuteen(ja irrationaaliseen ajatteluun) on sisäänrakennettu ominaisuus.

• Ilkiön hamsteri
        foksmalder_se_aito kirjoitti:

Korjaisin sen verran, että taipumus uskonnollisuuteen(ja irrationaaliseen ajatteluun) on sisäänrakennettu ominaisuus.

nikkivaras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ...
        ei ateisti kirjoitti:

Nyt et pysy oikein kärryillä. Vihje painotus on sanalla "kaikki", evoluutio ei tehnyt meistä toisiemme klooneja, vaihtelua riittää.

Uskonnollisuus ja homous on geneettisessä perimässämme joten ateistit voisivat täydentää "eroa kirkosta kampanjaa" lisäämällä listaan " eroa homojärjestöistä kampanjan "

• Thomaus
      • foksmalder_se_aito

Voisi olla hullun hauskaa, jos ei olisi niin äärimmäisen surullista, että ihmiset uskovat mitä tahansa sontaa.

• Ilkiön hamsteri
        foksmalder_se_aito kirjoitti:

Voisi olla hullun hauskaa, jos ei olisi niin äärimmäisen surullista, että ihmiset uskovat mitä tahansa sontaa.

nikkivaras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Thomaus

• >>>Eikö palsta ole pyhitetty ateismille? >Miksi täällä puhutaan niin paljon homoudesta?

• KAtopa

Ei ateismille ole mitään pyhitetty. Se kun ei ole uskonto.
      Homous kiihottaa lähinnä kaappihomoja uskovaisia joilta se on heidän jumalansa mukaan syntiä.

• '''

Ateistien ykköstopikki on homot.

Ateismipalsta - keskustele homoseksualismista.

• Frans II

"Miksi täällä puhutaan niin paljon homoudesta?"

Ateismipalstalla voi keskustella mistä ihmiselämän osa-alueesta hyvänsä toisin kuin esim. profetia-palstalla, joka on omistettu vain uskovien keskinäiselle hymistelylle. Sitä paitsi ateisteilta saa asiallisia vastauksia vaikkapa juuri uskovaisia kovasti mietityttäviin, sukupuolielämään liittyviin kysymyksiin.

• itsmeluigi

Itsekin olen ihmetellyt asiaa. Täällä pitäisi puhua ateismista eikä siitä saako joku ihmisen alalaji ihmisoikeuksia(ei varmasti saa. homoilta pitäisi vain karsia niitä).

• Atteliina

Ihmisellä on vain yksi alalaji, johon kaikki nykyisin elävät ihmiset kuuluvat (homo sapiens sapiens =nykyihminen). Ja hauskaahan tässä lajikeskustelussa on se, että kaikki yberheterot homofoobikotkin ovat homoja (vai simpanssejako olette?)XDD

• Uskovaiset kuvittelee. Projisoi.

• kun puhetta riittää

Onko kaikki palsta-ateistit homoseksualisteja?

• zyrt

Johtuu varmaan siitä, että uskovaiset sitä pitävät koko ajan esillä. Itselleni tasa-arvo on tavoiteltava asia, ei se yksistään homoseksuaaleja koske.

• Kyllä, mutta...
    • syy?

Onko tänne yksikään teisti saanut aikoihin väsättyä aloitusta jossa ei homoja mainittaisi?

• selitys

Kuinka moni palsta-ateisti on homo?

• "Miksi täällä puhutaan niin paljon homoudesta?"

Koska meidän ei tarvitse kantaa uskontojen dogmaattisuudesta johtuvaa häpeää siitä mistä ja kenen oikeuksista puhumme.

• ihmettelen itsekin

Ateistit pitävät homoasioita jostain syystä koko ajan esillä.

• vdfvgfbgfb

Ne perustelut, joilla monet ihmiset vastustavat homoseksuaalien yhdenvertaisuutta muiden kanssa lain edessä, ovat usein luonteeltaan uskonnollisia. Vedotaan jonkin jumalan tahtoon. Se ärsyttää rationalistisia ihmisiä, koska kyse on taruolennosta, jota ei oikeasti ole olemassa.

• 1+2

Ei tätä palstaa ole "pyhitetty" ateismille. Täällä keskustellaan monista asioista. Uskovaiset tänne tunkevat valtavan määrän raamatunlauseita, ahdasmielistä suhtautumistaan ateisteihin, seksuaalivähemmistöihin, joihinkin poliittisiin kantoihin jne.

• aika harvat onaiheet

Täällä keskustellaan monista asioista.
      :DDDDDD Aamupäivän parhaat naurut.

• miten on?

Kyllä se ateismi tulee siinä pyhitettyä, kun ateismit pitävät homoutta pyhänä. Valtaosa palstan ateisteista homoja, mutta monet eivät sitä tunnusta. Atac on homo ja ikiataisti, ja ertert on niitä kovimpia homoja.

• foksmalder (ei kirj)

Koska se tuottaa mielihyvää.

• Atte soturi

http://m.youtube.com/watch?v=B9PFxRw8rok

Homoseksuaalinen identiteetti on kristittyjen tiedemiesten häpeällinen ja systemaattinen valhe.
      Paavali oli naimaton ja hänen rinnallaan oli aina yhä uusi uskottu nuorimies.
      Homous alkoi kristityksi kääntyneestä juutalaisesta.
      Hänellä oli myös jonkinlainen kaatumatauti, kuten raamattu kertoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      429
      2685
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      84
      1995
    3. 158
      1551
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      63
      1466
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1406
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1241
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      144
      1042
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      50
      1034
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      902
    10. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      892
    Aihe