...älä anna tämän olla se valinta, jota kadut Ikuisesti Hel vetissä! Tämä on elämäsi tärkein valinta!
www.divinerevelations.info
Kuten Jumala sanoo Sanassaan, Ikuinen Taivas ja Ikuinen Kärsimys - Hel vetti ovat Todellisia!
Kirkkoon kuulumien ei pelasta, kristinusko ei pelasta, ehtoollinen ei pelasta, pappi / pastori ei pelasta, ei kukaan ihminen tai mikään asia pelasta.
VAIN JEESUS KRISTUS PELASTAA!
Kääntykää Jeesuksen puoleen, heti...
27
137
Vastaukset
- Jessemaniakkiko
Ei voi.
Jeesus ei ole ainoa valinta.
Ainoa oikea valinta on henkilökohtainen päätös puoleen tai toiseen.Omatekemä päätös elämästä.
Jeesus voi joillekkin olla tuki,mutta loppupeleissä itse ihminen tekee päätöksen elää oikein tai väärin. - foksmalder
En minäkään voi, sillä uskominen ei ole valinta. En kykene uskomaan asioihin, joihin en kykene uskomaan...oli kyse sitten jessestä tai vaikka karmanlaista.
- niinpäniin
Niin juuri, uskominen ei ole valinta. Ei siis myöskään voi olla uskomatta asioihin, jotka kokee todellisiksi.
- foksmalder
niinpäniin kirjoitti:
Niin juuri, uskominen ei ole valinta. Ei siis myöskään voi olla uskomatta asioihin, jotka kokee todellisiksi.
Voi varsin hyvin olla. Kaikki tietävät, ettei kokemus ole todiste muusta kuin kokemuksesta. Eikä tarvitse olla edes skitsofreenikko, jotta voisi kokea kokemuksia, jotka eivät ole yhtä todellisuuden kanssa.
Tokikaan ihminen ei voi valita olla uskomatta, jos uskoo. Sitä ilmeisesti tarkoitit?
Ihminen voi kuitenkin tutkia miksi uskoo ja päätyä lopputulokseen, ettei usko ole perusteltua.
- Noin ko se on ?
Antikristus ei pelasta ketään.
Jumala ei pidä vihaa ikuisesti, Hänessä ei ole vääryyttä.
Etsi Herraa kaikesta sydämmestäsi ja Raamattu avautuu.
Johanneksen Evankeliumi 17
Malakia 4:1 Hes 18:4 ja19 jakeet. 1 Moos 2:17 1, 1 moos 3:19.
Julistamassasi Evankeliumissa on valitettavasti turmion iljetys.
Kadotuksen lapsi 2 tess 2.
2 piet 2:1-3 ja eteenpäin. Siinä tämä eksytys.
Kenestä tämä piinahelvetti on lähtöisin ?
Totuuden tie on tullut häväistyksi armottomuuden valheella.
Keneltä on lähtöisin se että sielu on ikuinen ? Huom. 1 mooses auki ja lukemaan.
Jos haluat, etsi mitä ilmestyskirjan ikuisuudesta ikuisuuteen tarkoittaa.
Palavat kuin risu, ei jää oksaa eikä juurta.
Jumalassa ei ole vääryyttä.
Miksi raamatussa sitten kerrottaisiin: tekojensa mukaan, kuolema, ikuinen elämä jne. jos ikuinen elämä olisi selvä joko helvetissä tai taivaassa.
Ottamalla valheen vastaan kasvu Kristuksessa pysähtyy.
John 17:26
Jeesus Kristus kirkastaa Isän.
Antikristus tekee armosta armottomuuden, rakkaudesta vihan, sekä tuo uskoon pelon vaikka rakkaudessa ei ole pelkoa.
Herran pelko on se että pitää hänen käskynsä ja ensimmäinen käskyistä on Rakasta Herraa sinun Jumalaasi kaikesta sydämmestäsi, sielustasi ja mielestäsi.
Kuinka voidaan rakastaa ikuisesti vihaa pitävää Iljetystä jota ei edes tunne ? Jumalassa ei ole vääryyttä !
Toinen yhtä tärkeä on, Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.
Jokainen ihminen on meidän lähimmäisemme, oli uskossa tai ei.
Millainen Jumala se olisi joka valkkaisi osan syntisistä ja kiduttaisi lähimmäisiämme ikuisuudesta ikuisuuteen tulimeressä.
Jokainen sielu on Isän ja Hän ei toivo kenenkään kuolemaa, vaan toivoisi että kaikki kääntyisivät ja etsisivät Herraa.
Elämme luopumuksen aikaa ja Jumalattomuus kasvaa seurakunnissa. Toiset syyttelevät homoja ja toiset jotain muuta asiaa.
Tarkein asia on ymmärtää ettei jumala ole meistä kaukana.
Apostolien teot 17:24-29.
Jeesus Kristus on meidän keskellämme, me emme tarvitse maallista seurakuntaa.
Kristus ohjaa kyllä uskovat töihin ja yhteen kun on sen aika.
Joh 16:3 Ja sen he tekevät koska he eivät tunne isää, eivätkä minua.
Sama esiintyy monessa kohtaa kun varoitetaan eksymisestä.
Etsikää Herraa, niin Raamattukin aukeaa vertauksineen.
Älkääkä uskoko ketään muuta kuin Herraa. Seurakuntapastoreiden uskoa mitenkään väheksymättä, mutta en ainakaan suosittele.
Nykyään on makeeta tehdä Duudsonit, eli jotain typerää.
Se mikä on oikeasti makeeta ja nykypäivänä typerää, on polvistua rukoukseen ja kysyä:
Isä Jumala jos todella olet olemassa, niin näytä se tahtomallasi tavalla jos tahdot.
Missä on Kristittyjen vainot Suomessa ?
Niitä ei ole, eipä ole uskoakaan, tästäkin sen tunnistaa, Mark 16:17-18.- ihminen.....
Kärsimys - Helv etti on Todellinen kuten Jumala Sanassaan Sanoo.
Jeesus Kristus on Jumala itse, kuten Jumala on Taivaan Isä ja Pyhä Henki.
Kukaan muu kuin Jumala ei pysty sovittamaan välejä ihmisten kanssa.
Jumala EI jaa kunniaa. Vain Jumala Pelastaa - Jeesus on Jumala manifestoituneena / lihaksi tulleena.
Jumala on Yksi Taivaan Isänä, Poikana Jeesus Kristus ja Pyhänä Henkenä.
Matt. 1:21 Hän synnyttää pojan, ja sinun tulee antaa pojalle nimeksi Jeesus, sillä HÄN pelastaa kansaNSA sen synneistä."
Jumala Sanoo ettei ole muuta Pelastajaa kuin Hän.
Jesajan kirja 43:11 Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.
Koska Jeesus pelastaa kansaNSA sen synneistä, Hän on Jumala...ei ole muuta pelastajaa kuin Jumala.
Muitakin viittauksia löytyy.
Ja Helvetistä:
Matt. 22: 13 Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva ITKU JA HAMMASTEN KIRISTYS.
14 Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."
Lisää Helvetistä:
Johanneksen ilmestys 14
7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "PELJÄTKÄÄ JUMALAA ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
8. Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
9. Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10. niin hänkin on juova JUMALAN VIHAN VIINIÄ, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11. JA HEIDÄN VAIVANSA SAVU ON NOUSEVA AINA JA IANKAIKKISESTI, EIKÄ HEILLÄ OLE LEPOA PÄIVÄLLÄ EIKÄ YÖLLÄ, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
13. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
Ev. Markuksen mukaan 9:48 jossa HEIDÄN MATONSA EI KUOLE eikä tuli sammu.
Toinen KUOLEMA on Ikuinen ERO Jumalasta KÄRSIMYS - HEL VETISSÄ.
Psalmit 111:10 Herran pelko on viisauden alku, hyvä ymmärrys kaikille, jotka sitä noudattavat. Hänen ylistyksensä pysyy iankaikkisesti. - ihminen.....
ihminen..... kirjoitti:
Jumala EI jaa kunniaa. Vain Jumala Pelastaa - Jeesus on Jumala manifestoituneena / lihaksi tulleena.
Matt. 1:21 Hän synnyttää pojan, ja sinun tulee antaa pojalle nimeksi Jeesus, sillä HÄN pelastaa kansaNSA sen synneistä."
Jesajan kirja 43:11 Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.
Koska Jeesus pelastaa kansaNSA sen synneistä, Hän on Jumala...ei ole muuta pelastajaa kuin Jumala.
Ja Helvetistä:
Matt. 22: 13 Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva ITKU JA HAMMASTEN KIRISTYS.
Lisää Helvetistä:
Johanneksen ilmestys 14
7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "PELJÄTKÄÄ JUMALAA ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
8. Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".
9. Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10. niin hänkin on juova JUMALAN VIHAN VIINIÄ, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11. JA HEIDÄN VAIVANSA SAVU ON NOUSEVA AINA JA IANKAIKKISESTI, EIKÄ HEILLÄ OLE LEPOA PÄIVÄLLÄ EIKÄ YÖLLÄ, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
13. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."
Psalmit 111:10 Herran pelko on viisauden alku, hyvä ymmärrys kaikille, jotka sitä noudattavat. Hänen ylistyksensä pysyy iankaikkisesti.Kun mainitsin "Muitakin viittauksia löytyy" ... tämä oli väärin sanottu, sillä koko Raamattu on Todistus kolmiyhteisestä Jumalasta; Taivaan Isästä, Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä.
Raamattu on Jumalan Sana, Totuuden Sana.
Jumala EI valehtele.
Ev. Johanneksen mukaan 1
1. Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja SANA OLI JUMALA.
2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
5. Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
6. Oli mies, Jumalan lähettämä; hänen nimensä oli Johannes.
7. Hän tuli todistamaan, todistaaksensa valkeudesta, että kaikki uskoisivat hänen kauttansa.
8. Ei hän ollut se valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan.
9. Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
10. Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
11. HÄN TULI OMIENSA TYKÖ, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
12. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
13. jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
14. Ja SANA TULI LIHAKSI ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Jeesus on Sana lihaksi tulleena = Jumala lihaksi tulleena.
Jumala = Taivaan Isä, Poika ja Pyhä Henki. - Ihmiselle
ihminen..... kirjoitti:
Ja Helvetistä:
Lisää Helvetistä:
Johanneksen ilmestys 14
Psalmit 111:10 Herran pelko on viisauden alku, hyvä ymmärrys kaikille, jotka sitä noudattavat. Hänen ylistyksensä pysyy iankaikkisesti.Tuo on Saatanan palvontaa.
Et sitten viitsi vaivautua etsimään Herraa ja totuutta.
Te eksytte koska ette tunne minua ettekä Isää.
Kukakohan tämän on sanonut ?
Mutta moni on seuraa kadotustasi mitä julistat.
En tahtoisi olla sinun housuissasi, millä itseäsi puolustat ?
Kuka on piinahelvetin opettanut, ei ainakaan Raamattu, avaa silmäsi jos tahdot. - ihminen.....
Ihmiselle kirjoitti:
Tuo on Saatanan palvontaa.
Et sitten viitsi vaivautua etsimään Herraa ja totuutta.
Te eksytte koska ette tunne minua ettekä Isää.
Kukakohan tämän on sanonut ?
Mutta moni on seuraa kadotustasi mitä julistat.
En tahtoisi olla sinun housuissasi, millä itseäsi puolustat ?
Kuka on piinahelvetin opettanut, ei ainakaan Raamattu, avaa silmäsi jos tahdot.Sana puhukoon puolestaan. Yllä annoin jakeita, joissa selvästi kuvataan Kärsimys - Helvettiä. Jumala EI valehtele. Sen sijaan, jos sanoo, että Helvettiä ei ole olemassa, siinä vääristellään Jumalan Sanaa ja tehdään Jumalasta valehtelija.
Miksiköhän Jeesus puhui niin paljon Helvetistä? Käytännössä kiellät Jumalan Sanat kuten "itkua ja hammastenkiristystä" , "heidän vaivansa savu on nouseva aina ja ikuisesti" jne. Sanot, että Jumala ei näitä olisi sanonut. Mutta nämä ovat Jumalan Sanaa - ja toistan että Jumala EI valehtele.
Tänään kuulin väitteen, että kun maailmassa on pahuutta, niin Jumala ei ole sen takana. Tämä on valhe. Sillä Jumala on Kaikkivaltias. Ei mitään tapahdu ilman, että Jumala sitä sallisi tapahtuvan.
Jesaja 44:5 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, 6 jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra eikä toista ole, 7 MINÄ, JOKA TEEN VALKEUDEN JA LUON PIMEYDEN, JOKA TUOTAN ONNEN JA LUON ONNETTOMUUDEN; MINÄ, HERRA, TEEN KAIKEN TÄMÄN.
Tiedoksi kaikille, että seurakuntiin on oikeasti soluttautunut Saatanan palvojia. Kuulin, että esim. jenkeissä on pappeja, jotka oikeasti ovat Saatanan palvojia. Tiedoksi kaikille myös se, että 100% varmasti Saa tana kirjoittelee ihmisten kautta myös näillä palstoilla. Mikä sen parempi tapa eksyttää ihmisiä.
Tänään minulle sanoi ev.lut.kirkon työntekijä, että minun tulisi keskittyä tärkeämpiin asioihin kuten omaan elämääni. Tämä oli siis neuvo takaisin viestiini, jossa olin puhunut Jumalasta, Totuudesta. Jeesus nimenomaan neuvoo meitä KIELTÄMÄÄN ITSEMME ja seuraamaan Häntä...elämään Totuudessa ja Hengessä...noudattamaan Jumalan Sanaa, Jumalan Tahtoa.
Jos joku väittää kirjoituksiani Saatanan palvonnaksi, niin ÄLKÄÄ USKOKO! Lukekaa Raamattua ja USKOKAA JUMALAA! Taivas ja Kärsimys - Helvetti ovat Todellisia. Jeesus varoittaa useasti Helvetistä. Toinen kuolema on Ikuinen Ero Jumalasta Kärsimys - Helvetissä.
Jeesus on Jumala lihaksi tulleena.
Jumala on Yksi Taivaan Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä. - ihminen.....
ihminen..... kirjoitti:
Sana puhukoon puolestaan. Yllä annoin jakeita, joissa selvästi kuvataan Kärsimys - Helvettiä. Jumala EI valehtele. Sen sijaan, jos sanoo, että Helvettiä ei ole olemassa, siinä vääristellään Jumalan Sanaa ja tehdään Jumalasta valehtelija.
Miksiköhän Jeesus puhui niin paljon Helvetistä? Käytännössä kiellät Jumalan Sanat kuten "itkua ja hammastenkiristystä" , "heidän vaivansa savu on nouseva aina ja ikuisesti" jne. Sanot, että Jumala ei näitä olisi sanonut. Mutta nämä ovat Jumalan Sanaa - ja toistan että Jumala EI valehtele.
Tänään kuulin väitteen, että kun maailmassa on pahuutta, niin Jumala ei ole sen takana. Tämä on valhe. Sillä Jumala on Kaikkivaltias. Ei mitään tapahdu ilman, että Jumala sitä sallisi tapahtuvan.
Jesaja 44:5 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, 6 jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra eikä toista ole, 7 MINÄ, JOKA TEEN VALKEUDEN JA LUON PIMEYDEN, JOKA TUOTAN ONNEN JA LUON ONNETTOMUUDEN; MINÄ, HERRA, TEEN KAIKEN TÄMÄN.
Tiedoksi kaikille, että seurakuntiin on oikeasti soluttautunut Saatanan palvojia. Kuulin, että esim. jenkeissä on pappeja, jotka oikeasti ovat Saatanan palvojia. Tiedoksi kaikille myös se, että 100% varmasti Saa tana kirjoittelee ihmisten kautta myös näillä palstoilla. Mikä sen parempi tapa eksyttää ihmisiä.
Tänään minulle sanoi ev.lut.kirkon työntekijä, että minun tulisi keskittyä tärkeämpiin asioihin kuten omaan elämääni. Tämä oli siis neuvo takaisin viestiini, jossa olin puhunut Jumalasta, Totuudesta. Jeesus nimenomaan neuvoo meitä KIELTÄMÄÄN ITSEMME ja seuraamaan Häntä...elämään Totuudessa ja Hengessä...noudattamaan Jumalan Sanaa, Jumalan Tahtoa.
Jos joku väittää kirjoituksiani Saatanan palvonnaksi, niin ÄLKÄÄ USKOKO! Lukekaa Raamattua ja USKOKAA JUMALAA! Taivas ja Kärsimys - Helvetti ovat Todellisia. Jeesus varoittaa useasti Helvetistä. Toinen kuolema on Ikuinen Ero Jumalasta Kärsimys - Helvetissä.
Jumala on Yksi Taivaan Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä.Tai on Saatanalla varmaan vielä parempia taktiikoita eksyttää ihmisiä kuin täällä palstalla, mm. soluttautumalla seurakuntiin.
Kuten yksi todistaja sanoi sp.näillä sanoin (hän on nähnyt Taivasta ja Helvettiä), uskovaisten keskuudessa on eniten epäuskoa. - Ihmiselle
ihminen..... kirjoitti:
Sana puhukoon puolestaan. Yllä annoin jakeita, joissa selvästi kuvataan Kärsimys - Helvettiä. Jumala EI valehtele. Sen sijaan, jos sanoo, että Helvettiä ei ole olemassa, siinä vääristellään Jumalan Sanaa ja tehdään Jumalasta valehtelija.
Jumala on Yksi Taivaan Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä.Koetteleppa nyt kirjoituksesi raamatulla. Ilm 21:27 Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan.
Mikököhän on tuo iljettävä valhe ? Se on tuo piinahelvetti oppi jota julistat, vielä olisi aikaa etsiä sinunkin Herraa ja totuutta.
Mutta vaikka et etsisi ja jatkaisit julistustasi, niin sinäkin saat tekojesi mukaan.
Kuinka paljon tässä maassa ateisteja onkaan kun Jumalasta on tehty Jumalattomuus ?
Etsitään Herran Temppeliä ja joka paikassa sohlataan jotain muuta kuin evankeliumia joka tulee Jeesuksesta Kristuksesta.
Eksytys lähtee käärmeen valheesta:
1 Moos 3:4 Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole
Keneltä on lähtöisin valhe että sielu on ikuinen ?
Eikö muka Jumala voi luomaansa tuhota ?
Helvetti on valmistettu Perkeleelle ja hänen enkeleilleen.
Matt:24:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Iankaikkiseen rangaistukseen, eli tuomio on pysyvä ja iankaikkinen elämä siis elämää ei ole kuin Jeesuksessa Kristuksessa:
Matt 24:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Kuolemaakaan ei enään ole viimeisen tuomion jälkeen, eikä parkua, eikä kipua vaikka Antikristus niin yrittää väittää:
Ilm. 21:4
ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
Etsi, kolkuta, rukoile.
1. Joh. 5:5
Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
Ja Jumalassamme ei ole minkään laista vääryyttä.
Jumalatonkin saa Tekojensa mukaan.
Ateistikin saa tekojensa mukaan, jos he eivät ove evankeliumia kuulleet heidän oma omatuntosa joko puolustaa tai syyttää !
Room. 2:15
ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä-
Kaikkien silmät eivät aukea ja pelastukseen vie Jeesus Kristus !
Jumala rakastaa meitä jokaista ja tämä luopumuksen aika on vienyt Kristuksen pois seurakunnista.
John. 17:23 minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.
Matt. 22:29
Jeesus vastasi heille: "Te kuljette eksyksissä, koska ette tunne pyhiä kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
Mark. 12:24
Jeesus vastasi heille: "Te kuljette eksyksissä, ja mistä syystä? Koska ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
2. Kor. 3:14
Heidän mielensä paatuivat. Sama peite pysyy edelleenkin paikoillaan, kun he lukevat vanhan liiton kirjoituksia, sillä vasta Kristus sen poistaa.
2. Piet. 3:16
Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia.
2 Jumalan, meidän Isämme, ja Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja rauha teille.
Herran päivän odotus
3 Meidän tulee aina kiittää Jumalaa teidän vuoksenne, veljet. Siihen on täysi syy, koska teidän uskonne kasvaa kasvamistaan ja koska rakkaus toisianne kohtaan yhä lisääntyy teissä kaikissa. [2. Tess. 2:13]
4 Me voimmekin ylpeinä kertoa Jumalan seurakunnissa teistä ja teidän kestävyydestänne ja uskostanne kaikissa vainoissa ja ahdingoissa, joiden keskellä elätte. [2. Kor. 8:2]
5 Ne todistavat Jumalan oikeudenmukaisesta tuomiosta, siitä, että hän hyväksyy teidät valtakuntaansa, jonka vuoksi te nyt myös kärsitte. [Fil. 1:28]
6 Jumala on oikeudenmukainen: hän antaa teidän ahdistajienne joutua ahdinkoon, [Room. 12:19; Ilm. 18:6]
7 mutta ahdistetut -- niin teidät kuin meidätkin -- hän päästää siitä, kun Herra Jeesus väkevien enkeleittensä kanssa ilmestyy taivaasta [1. Tess. 3:13, 1. Tess. 4:16]
8 tulenlieskojen keskellä ja rankaisee niitä, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä suostu olemaan kuuliaisia Herramme Jeesuksen evankeliumille. [Room. 5:9]
9 Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja hänen voimansa kirkkaudesta
Hes:18:4 Katso, kaikki sielut ovat minun: niinkuin isän sielu, niin pojankin sielu-ne ovat minun. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.
Aamos1:11 Näin sanoo Herra: Edomin kolmen rikoksen, neljän rikoksen tähden minun päätökseni on peruuttamaton. Koska se on vainonnut miekalla veljeänsä ja tukahduttanut kaiken armahtavaisuuden ja pitänyt ikuista vihaa ja säilyttänyt kiukkunsa ainaisesti,
Jumala vihaa ikuista vihaa ja armottomuutta.
Älä julista Saatanan valhetta, ellet tahdo häntä palvella ! - ihminen.....
Ihmiselle kirjoitti:
Koetteleppa nyt kirjoituksesi raamatulla. Ilm 21:27 Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan.
Mikököhän on tuo iljettävä valhe ? Se on tuo piinahelvetti oppi jota julistat, vielä olisi aikaa etsiä sinunkin Herraa ja totuutta.
Mutta vaikka et etsisi ja jatkaisit julistustasi, niin sinäkin saat tekojesi mukaan.
Kuinka paljon tässä maassa ateisteja onkaan kun Jumalasta on tehty Jumalattomuus ?
Etsitään Herran Temppeliä ja joka paikassa sohlataan jotain muuta kuin evankeliumia joka tulee Jeesuksesta Kristuksesta.
Eksytys lähtee käärmeen valheesta:
1 Moos 3:4 Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole
Keneltä on lähtöisin valhe että sielu on ikuinen ?
Eikö muka Jumala voi luomaansa tuhota ?
Helvetti on valmistettu Perkeleelle ja hänen enkeleilleen.
Matt:24:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Iankaikkiseen rangaistukseen, eli tuomio on pysyvä ja iankaikkinen elämä siis elämää ei ole kuin Jeesuksessa Kristuksessa:
Matt 24:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Kuolemaakaan ei enään ole viimeisen tuomion jälkeen, eikä parkua, eikä kipua vaikka Antikristus niin yrittää väittää:
Ilm. 21:4
ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
Etsi, kolkuta, rukoile.
1. Joh. 5:5
Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
Ja Jumalassamme ei ole minkään laista vääryyttä.
Jumalatonkin saa Tekojensa mukaan.
Ateistikin saa tekojensa mukaan, jos he eivät ove evankeliumia kuulleet heidän oma omatuntosa joko puolustaa tai syyttää !
Room. 2:15
ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä-
Kaikkien silmät eivät aukea ja pelastukseen vie Jeesus Kristus !
Jumala rakastaa meitä jokaista ja tämä luopumuksen aika on vienyt Kristuksen pois seurakunnista.
John. 17:23 minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.
Matt. 22:29
Jeesus vastasi heille: "Te kuljette eksyksissä, koska ette tunne pyhiä kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
Mark. 12:24
Jeesus vastasi heille: "Te kuljette eksyksissä, ja mistä syystä? Koska ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
2. Kor. 3:14
Heidän mielensä paatuivat. Sama peite pysyy edelleenkin paikoillaan, kun he lukevat vanhan liiton kirjoituksia, sillä vasta Kristus sen poistaa.
2. Piet. 3:16
Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia.
2 Jumalan, meidän Isämme, ja Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja rauha teille.
Herran päivän odotus
3 Meidän tulee aina kiittää Jumalaa teidän vuoksenne, veljet. Siihen on täysi syy, koska teidän uskonne kasvaa kasvamistaan ja koska rakkaus toisianne kohtaan yhä lisääntyy teissä kaikissa. [2. Tess. 2:13]
4 Me voimmekin ylpeinä kertoa Jumalan seurakunnissa teistä ja teidän kestävyydestänne ja uskostanne kaikissa vainoissa ja ahdingoissa, joiden keskellä elätte. [2. Kor. 8:2]
5 Ne todistavat Jumalan oikeudenmukaisesta tuomiosta, siitä, että hän hyväksyy teidät valtakuntaansa, jonka vuoksi te nyt myös kärsitte. [Fil. 1:28]
6 Jumala on oikeudenmukainen: hän antaa teidän ahdistajienne joutua ahdinkoon, [Room. 12:19; Ilm. 18:6]
7 mutta ahdistetut -- niin teidät kuin meidätkin -- hän päästää siitä, kun Herra Jeesus väkevien enkeleittensä kanssa ilmestyy taivaasta [1. Tess. 3:13, 1. Tess. 4:16]
8 tulenlieskojen keskellä ja rankaisee niitä, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä suostu olemaan kuuliaisia Herramme Jeesuksen evankeliumille. [Room. 5:9]
9 Heidän rangaistuksenaan on ikuinen kadotus, ero Herrasta ja hänen voimansa kirkkaudesta
Hes:18:4 Katso, kaikki sielut ovat minun: niinkuin isän sielu, niin pojankin sielu-ne ovat minun. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.
Aamos1:11 Näin sanoo Herra: Edomin kolmen rikoksen, neljän rikoksen tähden minun päätökseni on peruuttamaton. Koska se on vainonnut miekalla veljeänsä ja tukahduttanut kaiken armahtavaisuuden ja pitänyt ikuista vihaa ja säilyttänyt kiukkunsa ainaisesti,
Jumala vihaa ikuista vihaa ja armottomuutta.
Älä julista Saatanan valhetta, ellet tahdo häntä palvella !Kuolema on ero Jumalasta ikuisessa Kärsimys - Hel vetissä.
Jumala varoittaa Hel vetistä - "mato ei kuole" , "tuli ei sammu" , "itku ja hammastenkiristys", "vaivansa savu" - ei sanoja voi pyyhkiä pois!
Evankeliumi Luukkaan mukaan 16
19. Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
20. Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
21. ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
22. Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
23. Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, VAIVOISSA OLLESSAAN, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
24. Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä MINULLA ON KOVA TUSKA TÄSSÄ LIEKISSÄ!'
25. Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
26. Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
27. Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
28. - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, ETTEIVÄT HEKIN JOUTUISI TÄHÄN VAIVAN PAIKKAAN'.
29. Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
30. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
31. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Pelastuneet ovat iankaikkisessa elämässä. Kadotukseen joutuvat kuolemassa, joka on ERO Jumalasta ikuisessa kärsimys - Hel vetissä. Kyllä Kärsimys - Hel vetti on tuho...olen ollut lähellä sielun kuolemaa... sekin on TUSKAA, TUSKAA, TUSKAA... saati mitä sitten olisi sielun kuolema... Hel vetissä ihmiset ovat TUSKASSA... kadotus on tila, jossa on KÄRSIMYKSESSÄ HEL VETISSÄ.
Kuolema tarkoittaa eroa Jumalasta kärsimys - Helvetissä.
Jumala EI VALEHTELE.
Katsokaa esim. seuraavat videot:
http://www.divinerevelations.info/documents/billwiese_23minutesinhell_text.htm
"Even if you don't believe my story, I hope you will believe the Scriptures and avoid hell just the same."
http://www.divinerevelations.info/documents/prepare_to_meet_your_god/3rd_experience/index.htm
http://www.divinerevelations.info/documents/pictures_from_the_pit/index.htm
Toinen kirje Timoteukselle 4:3: 3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. - Ihmiselle
ihminen..... kirjoitti:
Kuolema on ero Jumalasta ikuisessa Kärsimys - Hel vetissä.
Jumala varoittaa Hel vetistä - "mato ei kuole" , "tuli ei sammu" , "itku ja hammastenkiristys", "vaivansa savu" - ei sanoja voi pyyhkiä pois!
Evankeliumi Luukkaan mukaan 16
19. Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
20. Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
21. ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
22. Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
23. Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, VAIVOISSA OLLESSAAN, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
24. Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä MINULLA ON KOVA TUSKA TÄSSÄ LIEKISSÄ!'
25. Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
26. Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
27. Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
28. - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, ETTEIVÄT HEKIN JOUTUISI TÄHÄN VAIVAN PAIKKAAN'.
30. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
31. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."
Pelastuneet ovat iankaikkisessa elämässä. Kadotukseen joutuvat kuolemassa, joka on ERO Jumalasta ikuisessa kärsimys - Hel vetissä. Kyllä Kärsimys - Hel vetti on tuho...olen ollut lähellä sielun kuolemaa... sekin on TUSKAA, TUSKAA, TUSKAA... saati mitä sitten olisi sielun kuolema... Hel vetissä ihmiset ovat TUSKASSA... kadotus on tila, jossa on KÄRSIMYKSESSÄ HEL VETISSÄ.
Kuolema tarkoittaa eroa Jumalasta kärsimys - Helvetissä.
Jumala EI VALEHTELE.
Katsokaa esim. seuraavat videot:
http://www.divinerevelations.info/documents/billwiese_23minutesinhell_text.htm
"Even if you don't believe my story, I hope you will believe the Scriptures and avoid hell just the same."
http://www.divinerevelations.info/documents/prepare_to_meet_your_god/3rd_experience/index.htm
http://www.divinerevelations.info/documents/pictures_from_the_pit/index.htm
Toinen kirje Timoteukselle 4:3: 3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.Hei,
en voi kääntää sydäntäsi etsimään totuutta, siihen pystyy vain Herra ja vain silloin jos sitä kaikesta sydämmestäsi pyydät.
Itsesi takia en kerro madosta, tulesta joka ei sammu, hammastenkiristyksestä, vaivansa savusta, enkä Lasarus vertauksesta.
Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan, älkää uskoko ihmistä vaan Jeesusta Kristusta, sillä tämä maailmanaika on paha.
Jos korjaisin antamasi väitteet Raamatulla, niin etsisit uudet.
Niinkuin Saatana erämaassa koetteli Kristusta Raamatun sanalla, niin tapahtuu nytkin tässä ajassa.
Lyhyesti voin sanoa sen ettei missään Raamatun teksteissä jotka annoit kerrota ikuisesta kärsimyksestä, eli piinahelvetistä.
Jos sydämmestäsi etsit totuutta, niin ehkä Jumala antaa silmiesi aueta ja näet silmilläsi mitä teksteissäsi lukee.
Sinulle on Jumala antanut omantunnon, joten tiedät sydämmestäsi mikä on oikein ja väärin.
Se rintakehääsi puristava käärme ei ole Jeesus Kristus, tiedän että vapautuminen valheesta pelko kysymys ja Jumalan Rakkauden vastaan ottaminen on vaikeaa täällä AntiKristusten ajassa.
Käärmekkin korotettiin erämaassa ja hänen kuvalleen annettiin valta parantaa käärmeen puremalta, kun Jumalan tunteminen ei porukkaa kiinnostanut.
Käärme hallitsee edelleenkin heidän elämää jotka eivät etsi totuutta, joita Jumalan tunteminen ei kiinnosta ja jotka ovat vastaan ottaneet valheen Antikristuksen.
Jos Jumalan rakkaus ilmentyy piinahelvetti opissa jota julistat ja tunnet sydämmessäsi tekeväsi oikein, niin mikä minä olen sinua kieltämään.
Ihmiset eksyvät Raamatun mukaan, koska eivät etsi kaikesta sydämmestä totuutta, Jeesusta Kristusta, Jumalaa, eivätkä tunne kirjoituksia.
Jumalan Rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa kaikille jotka tämän lukivat.
Kääntyköön sydänmemme Herran puoleen ja etsikäämme totuutta.
Sillä kaikilla valheen tunnusteoilla ja ihmeillä meitä viskotaan tässä ajassa.
Jumala on Rakkaus, hänessä ei ole vääryyttä, Hän on pyhä !
Jeesus Kristus kirkastaa ja opettaa meitä Jumalamme tuntemisessa.
Antrikristus estää kasvun Herrassa, tekee Jumalan armosta irstaan ja rupeaa riehumaan kuin raivopäinen, kun Jumalan Rakkautta ja vääryyttömyyttä tuodaan eksyneiden luokse !
Heittäkää kirjat roskiin ja lukekaa Raamattua.
Etsimällä totuutta kaikesta sydämmestä, jos Jumala suo, peite joka on silmillä poistuu ja vedestä tulee viini. - ihminen.....
Ihmiselle kirjoitti:
Hei,
en voi kääntää sydäntäsi etsimään totuutta, siihen pystyy vain Herra ja vain silloin jos sitä kaikesta sydämmestäsi pyydät.
Itsesi takia en kerro madosta, tulesta joka ei sammu, hammastenkiristyksestä, vaivansa savusta, enkä Lasarus vertauksesta.
Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan, älkää uskoko ihmistä vaan Jeesusta Kristusta, sillä tämä maailmanaika on paha.
Jos korjaisin antamasi väitteet Raamatulla, niin etsisit uudet.
Niinkuin Saatana erämaassa koetteli Kristusta Raamatun sanalla, niin tapahtuu nytkin tässä ajassa.
Lyhyesti voin sanoa sen ettei missään Raamatun teksteissä jotka annoit kerrota ikuisesta kärsimyksestä, eli piinahelvetistä.
Jos sydämmestäsi etsit totuutta, niin ehkä Jumala antaa silmiesi aueta ja näet silmilläsi mitä teksteissäsi lukee.
Sinulle on Jumala antanut omantunnon, joten tiedät sydämmestäsi mikä on oikein ja väärin.
Se rintakehääsi puristava käärme ei ole Jeesus Kristus, tiedän että vapautuminen valheesta pelko kysymys ja Jumalan Rakkauden vastaan ottaminen on vaikeaa täällä AntiKristusten ajassa.
Käärmekkin korotettiin erämaassa ja hänen kuvalleen annettiin valta parantaa käärmeen puremalta, kun Jumalan tunteminen ei porukkaa kiinnostanut.
Käärme hallitsee edelleenkin heidän elämää jotka eivät etsi totuutta, joita Jumalan tunteminen ei kiinnosta ja jotka ovat vastaan ottaneet valheen Antikristuksen.
Jos Jumalan rakkaus ilmentyy piinahelvetti opissa jota julistat ja tunnet sydämmessäsi tekeväsi oikein, niin mikä minä olen sinua kieltämään.
Ihmiset eksyvät Raamatun mukaan, koska eivät etsi kaikesta sydämmestä totuutta, Jeesusta Kristusta, Jumalaa, eivätkä tunne kirjoituksia.
Jumalan Rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa kaikille jotka tämän lukivat.
Kääntyköön sydänmemme Herran puoleen ja etsikäämme totuutta.
Sillä kaikilla valheen tunnusteoilla ja ihmeillä meitä viskotaan tässä ajassa.
Jumala on Rakkaus, hänessä ei ole vääryyttä, Hän on pyhä !
Jeesus Kristus kirkastaa ja opettaa meitä Jumalamme tuntemisessa.
Antrikristus estää kasvun Herrassa, tekee Jumalan armosta irstaan ja rupeaa riehumaan kuin raivopäinen, kun Jumalan Rakkautta ja vääryyttömyyttä tuodaan eksyneiden luokse !
Heittäkää kirjat roskiin ja lukekaa Raamattua.
Etsimällä totuutta kaikesta sydämmestä, jos Jumala suo, peite joka on silmillä poistuu ja vedestä tulee viini.Opetus, että Kärsimys - Hel vettiä ei ole olemassa, eksyttää ihmisiä ja on valhetta ja samalla tekee Jumalasta valehtelijan. Muistakaa millainen ihmisen sydän on...petollinen...se haluaa tukea sille, mitä se haluaa kuulla, mutta ei halua kuulla Totuutta.
Älkää hyvät ihmiset uskoko, jos joku sanoo, että Hel vettiä ei ole olemassa. Lukekaa Raamattua. Jokainen, joka on Jeesuksessa Kristuksessa, joka on Jumalan Lapsi uskoo Jumalaa, uskoo Totuutta.
Jumalan Sana puhuu puolestaan.
Luuk. 16:
Älkää olko niitä, jotka eivät usko mitä Jumala Sanoo Sanassaan.
Ja käykää katsomassa todistuksia:
Kukaan ihminen ei ole oikeassa, JUMALA ON OIKEASSA. Ja Jumala EI valehtele. - ihminen.....
ihminen..... kirjoitti:
Opetus, että Kärsimys - Hel vettiä ei ole olemassa, eksyttää ihmisiä ja on valhetta ja samalla tekee Jumalasta valehtelijan. Muistakaa millainen ihmisen sydän on...petollinen...se haluaa tukea sille, mitä se haluaa kuulla, mutta ei halua kuulla Totuutta.
Älkää hyvät ihmiset uskoko, jos joku sanoo, että Hel vettiä ei ole olemassa. Lukekaa Raamattua. Jokainen, joka on Jeesuksessa Kristuksessa, joka on Jumalan Lapsi uskoo Jumalaa, uskoo Totuutta.
Jumalan Sana puhuu puolestaan.
Luuk. 16:
Älkää olko niitä, jotka eivät usko mitä Jumala Sanoo Sanassaan.
Ja käykää katsomassa todistuksia:
Kukaan ihminen ei ole oikeassa, JUMALA ON OIKEASSA. Ja Jumala EI valehtele.Sanoin: "Älkää hyvät ihmiset uskoko, jos joku sanoo, että Hel vettiä ei ole olemassa. Lukekaa Raamattua. Jokainen, joka on Jeesuksessa Kristuksessa, joka on Jumalan Lapsi uskoo Jumalaa, uskoo Totuutta."
Sanoin väärin kun sanoin "Älkää hyvät ihmiset...", siis vain Jumala on Hyvä...
Jumala on Yksi Taivaan Isänä, Poikana Jeesus Kristus ja Pyhänä Henkenä. - ihminen.....
ihminen..... kirjoitti:
Sanoin: "Älkää hyvät ihmiset uskoko, jos joku sanoo, että Hel vettiä ei ole olemassa. Lukekaa Raamattua. Jokainen, joka on Jeesuksessa Kristuksessa, joka on Jumalan Lapsi uskoo Jumalaa, uskoo Totuutta."
Sanoin väärin kun sanoin "Älkää hyvät ihmiset...", siis vain Jumala on Hyvä...
Jumala on Yksi Taivaan Isänä, Poikana Jeesus Kristus ja Pyhänä Henkenä.Ainoastaan Jumalaan ja Jumalan Sanaan pitää luottaa! Lukekaa Raamattua... Taivas ja Kärsimys - Hel vetti ovat TODELLISIA.
Älkää antako itseänne eksyttää!
- Totuus vai kohtalosi
Kyllä ihminen saa päättää kaiken joko Helvetti tai Taivas,mutta ei sitten valita,omaa valintaa,on sitten lujana Helvetiissä,,joka on kuullut evangeljumin niin silloin on tietonen ,että valinta on täällä tehtävä,ennenkun on myöhästä,niin se kaikkille on määrätty,eikä siitä voi poiketa ! Ari
- foksmalder_se_aito
Olen kuullut muidenkin uskontojen evankeliumit. Uskominen ei ole valinta ja vaikka olisi, niin ei minulle ole kukaan antanut ainuttakaan perustetta miksi tuhansista uskonnoista juuri sinun uskontosi. Muidenkin uskontojen edustajat uhkailevat ihan samaan tapaan, muillakin uskonnoilla on tarinoita kuolemanrajakokemuksista, ihmeistä yms.
Olen pahoillani Ari mutta sinun mutusi ei riitä tekemään uskonnostasi uskottavaa.
- ABSOLUUTTINEN TOTUUS
EI VOI MIKÄÄN MIELIKUVITUKSE TUOTOS KETÄÄN PELASTAA!
- En käänny
HELVETISSÄ?!!?! :D
Satuihin uskominen ei tuo elämääni mitään ja kun kuolen, en joudu tilivelvelliseksi kenellekään mistään, se on vaan elämä loppu silloin, eikä muuta ole. - mano93
JOS TÄMÄ ON SINUN NÄKEMYKSESI, MENE SEN MUKAISESTI. JOS OLET ELÄNYT RAAMATUN OPPIEN MUKAAN, ONNITTELUT. MUTTA SE EI VAIKUTA MUIDEN USKOON. JOS JOKU EI HALUA USKOA, NIIN OLKOON. KETÄÄN EI VOIDAN PAKOTTAA USKOMAAN JOHONKIN. OMA USKO ON TÄRKEIN =)
- ihminen.....
Tämä ei ole minun näkemykseni. Tämä on Jumalan Sanasta.
- Ruokailija
Jumala tulee valita tärkeimmäksi henkilöpersoonaksi elämässään. Mulla on broilerinkoipia uunissa. Hyvin ne maustoin. Cayunia, kurkumaa, mustapippuria, timjamia. Pian on se hetki jolloin pääsen ruokarukoukseen.
http://www.youtube.com/watch?v=0uzk9k_8hfE - sivusta seurailen
Toivottavasti kukaan ei luullut kahta pääkeskustelijaa luterilaisen kirkon konservatiiveiksi. Ihmiset kun eivät enää tunne asioita ollenkaan.
- sivusta seurailen
Kerran meinasin tikahtua nauruun, kun joku sanoi Luther-säätiöläisiä, eli tätä nykyä Lähetyshiippakuntaa hihhuleiksi. Ei siinä kauempana hihhuleista voisi olla kuin Lähetyshiippakunta.
Olen sen verran lukenut heidän tekstejään, ja nimestä jo osaan päätellä, mistä on kyse. Lutherismi ei ole mitään hihhulointia.
MOT-ohjelmasta näki, että toimittajillakin on ihan vellit ja puurot sekaisin. Eivät he tunne Suomen suurinta kirkkoa ollenkaan, ja mitä kaikkea sen katon alle sisältyy. Siis se kuuluisa Pirkko Jalovaara -ohjelma. - sivusta seurailen
sivusta seurailen kirjoitti:
Kerran meinasin tikahtua nauruun, kun joku sanoi Luther-säätiöläisiä, eli tätä nykyä Lähetyshiippakuntaa hihhuleiksi. Ei siinä kauempana hihhuleista voisi olla kuin Lähetyshiippakunta.
Olen sen verran lukenut heidän tekstejään, ja nimestä jo osaan päätellä, mistä on kyse. Lutherismi ei ole mitään hihhulointia.
MOT-ohjelmasta näki, että toimittajillakin on ihan vellit ja puurot sekaisin. Eivät he tunne Suomen suurinta kirkkoa ollenkaan, ja mitä kaikkea sen katon alle sisältyy. Siis se kuuluisa Pirkko Jalovaara -ohjelma.Nyt tuli itselle ehkä virhe. En muista, oliko se MOT, vai vain joku muu Ylen ohjelma, tämä kuuluisa Pirkko Jalovaara -ohjelma.
- sivusta seurailen
sivusta seurailen kirjoitti:
Nyt tuli itselle ehkä virhe. En muista, oliko se MOT, vai vain joku muu Ylen ohjelma, tämä kuuluisa Pirkko Jalovaara -ohjelma.
Tavallaan nuo Luther-säätiön pojat, siis nykyinen Lähetyshiippakunta pitikin ajaa ulos, koska kirkostamme on tulossa ei-luterilainen.
Siellä katon alla on jo niin paljon, ettei sinne enää ihan kaikki mahdu. Pienempi joukko oli tietysti helpompi ajaa ulos.
Mutta en pidä kirkkorakennuksia raja-aitoina, joten kyllä he mielestäni kuuluvat vielä kirkkoon. Se on eräänlaista väkevämpää luterilaisuutta, vähän kuten katolinen ja ortodoksinen kirkko ovat samalla väkeviä, kun ovat vanhoja. Väkevissä on se hyvä puoli, että ne jotenkin osaavat säilyttää myös mystiikan. Itselläni ei ole harmainta aavistusta tällä hetkellä mihin kuulun, joten en sitten kuulu minnekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708