Uutta rakastavaa kotia etsitään kissalle. Ainoana kissana loppuelämän kotiin. Ajanpuutteen vuoksi joudumme luopumaan nyt tästä ihanasta kisustamme. (Silloin oli vielä 30 minuuttia aikaa ennen kuin päätimme ottaa kissan.) Nyt olemme koko perhe tulleet hyvin allergiseksi tälle kissalle.
Jos sinulla on tarjota hyvä ja rakastava loppuelämän (15v.) koti tälle kissalle, voit soittaa, niin kerron enemmän. (mihin SINUN tulee sitoutua loppuelämäksi )
VASTAAN; Mihinkä itse SILLOIN SITOUDUIT, kun otit nämä pikkukissat? AJATTELITKO YHTÄÄN? Tuliko OLTUA vähän ITSEKÄS? Miten voit nyt vaatia, että JOKU hyvä ihminen OTTAA VASTUUN SINUN TEOSISTASI, kun hetken mielijohteesta, tai kakaroittesi vaatimisesta otit kissanpennun ja siten, kun KYLLÄSTYIT hylkäsit ja olit raukkamainen lemmikille.
Liian paljon, liian usein.
8
69
Vastaukset
- niinpä!
Joo kun katsoo nykyistä lemmikinpitokulttuuria niin ei ole mikään ihme, että löytöeläinkodit on ääriään myöten täynnä. Pentutehtaat kukoistaa ja lemmikkejä tuotetaan koko ajan lisää, mutta niitä myös hylätään entistä enemmän.
Usein sanotaan, että lemmikkiä ei saa ottaa lapselle leikkikaluksi, mutta tuntuu että monet aikuiset on ihan yhtä lapsen tasolla ja hylkäävät koiran kun se kasvaa eikä enää kiinnosta. Joku lemmikkipassi olisi hyvä juttu, eikös semmoinen ollut jo suunnitteilla Suomeen? - noita löytyy
Niin ikävä kyllä noita tämän aloituksen laittaneita ihmisiä löytyy paljon. Otetaan eläin lemmikiksi tuosta noin vain. Sitten täällä itketään ja koitetaan saada muita sitoutumaan, vaikka ei itse siihen kyetä.
Parempi olisi viedä eläinraukka suoraan piikille. - Oi maailman menoa!
Myydään palstat täyttyvät Itsekkäiden ihmisten ajattelemattomuudesta. Kun meidän kullannupuille pitää saada elävä lelu. Myös uusavuttomat ottavat lemmikin, vaikka ei ole työpaikkaa, eikä kokemusta. Asutaan vuokralla, bailataan viikonloput ei edes muisteta, että eläin pitää ulkoiluttaa.
Kissojakin enemmän kotia etsii suuri joukko enemmän tai vähemmän sisäsiittoista koirarotua. Valtavan tarjonnan takana on aina vinksahtanut ihminen, joka yrittää elää eläinten kustannuksella. Teettää vastuuttomasti uusia pentuja jo ennestään rotukirjavaan maailmaan. - www.maalaisjärki
Kyllä taas karvat nousi pystyyn, kun luin muutamien ihmisten kissanpitoa. Ihmetellään kissanpennun tarpeilla käyntiä. Miten, kun se viedään leikattavaksi ja kissaa pitää hoitaa toipilaana.
Ei pitäisi ottaa eläintä, ellei tiedä sen normaalista käyttäytymisestä. Netin kauttako sitä vasta aletaan opetteleman? - Eräs ilmoitus
Myyn Brittiläinen poikka pentu uusi. Poika osaa käydä itse vessassa. Osaavia kissanpentuja joku ljudmila myy.
- kannattaa välttää
Noita ei kannata ostaa, vaikka kuinka edullisesti saisi. Aina on olemassa se vaara, että joutuu huijatuksi.
- -----------------
Jos tuossa jotain hyviä puolia pitää hakea on se, ettei kissoja jätetä kuolemaan, kuten jotkut eläimet jätetään navettaan. Parempi kai sitten laittaa kierrätykseen. Eläimen kannalta kurjaa, se kun kiintyy omistajaansa.
- kissa pois vanhana
Kummallista on se kun iäkkäitä kissoja esim.10v. annetaan pois. Olisi parempi viedä piikille. Eikös se kissa olekaan enää yhtä rakas? Pitäisi ottaa huomioon jo kissaa ottaessa, että se elää noin 15 vuotta.
Itse olen niin kiintynyt kisoihini, että pidän käpälästä kiinni vielä niiden kuolinhetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012498Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1011254Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1825159Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373793Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963604Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543277Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092954Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132708Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie822267Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025