sarjadeittailijat

kyllästynyt

Deittipalstoilla taitaa olla paljon näitä sarjadeittailijoit. Ollaan koukussa nettiin ja käydään jatkuvasti treffeillä ja odotetaan että löytyy joku vielä parempi. Olen kuullut ihmisistä jotka notkuu treffipalstoilla vuosi kaudet ja käyvät paritkin treffit viikossa ja aina löytyy jotain vikaa.. Itse taisin törmätä tällaiseen. Viikon aikana käytiin useammat treffit, vaihdettiin numeroita ja viestiteltiin joka pv.. Kunnes tuli viikonloppu, ei miehestä kuulunutkaan ja notkui onlinenä treffipalstalla.
Poistin profiilini. Parempi kuitenkin tavata ihminen livenä ni ei tarvi miettiä pyörittääkö useampaa samaanaikaan.

15

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos ei!

      Treffikumppanisi vaikuttaa keskenkasvuiselta "mieheltä". Näitä miehiä löytyy pilvin pimein 50 ja 60 -ikäisissä.
      Turhaa odottaa mitään Treffeiltä. Roikutaan siis kaikki siellä - turhaa on enää miesten valittaa siitä, että naiset eivät tee aloitteita eivätkä myöskään vastaa viesteihin!

      • Sinkkum 40

        Joo, ja samoja keskenkasvuisia löytyy vähintään saman verran teistä naisista. Siksi jätin aikanaan nettideitit kokonaan, kun ei nappaa kissa-hiiri-leikit eikä etenkään sarjadeittailu suoraan liukuhihnalla.

        Sitä paitsi, edellinen tuttavuuskin osoittaitui tälläiseksi keskenkasvuiseksi, joka ei osaa päättää mitä elämältään haluaa ja kenen kanssa haluaa olla.


    • miisa2

      Juu, näitä elämäntapanettinotkujia riittää...ja todellakin, vuositolkulla samat naamat samoinen juttuineen ja vieläpä useammalla saitilla! Luulisi jo työstä käyvän tuollainen.

    • sinkkumies.

      Vai niin, no minä en ole treffaillut ketään moneen vuoteen vaikka haluaisin edes kerran päästä treffeille.

    • 9+20

      Kaikki jotka tietää toisen roikkuneen vuosia deitissä, ovat itsekin siellä....
      Se, että on vuosia deitissä, ei tarkoita sarjadeittausta.
      Nettideitti on hakuammuntaa samalla tavalla kuin livekin.
      Joskus pääsee treffeille joskus ei.
      Minulla on ollut profiili varmaan jo 3 vuotta. Olen käynyt 12 treffeillä tänä aikana.
      Eli noin joka kolmas kuukausi.

    • "Sarjadeittaaja" m33

      Kuulun ilmeisesti tähän mainitsemaasi "sarjadeittailijoihin" Olen ollut vuosia ja vuosia deitti palstalla aina välillä sieltä profiilin piilottaneena jos on ollut joku suhteen tynkä. Käyn deiteillä todella harvoin sillä en tee avauksia enään ollenkaan kenellekään koska sen olen nettideitissä oppinut että miesten tekemät avaukset eivät koskaan johda mihinkään. Olen vain tarjolla siellä ja aina toisinaan joku kiinnostuu. Nytkin kaksi mukavaa naista joista toisen treffaan kohta. Varmaan taas alkaa muutaman kuukauden juttu kunnes nainen haluaa taas päästä deittailemaan kun kyllästyy minuun. Näin se homma aina menee.
      Vaikka olisin profiilini kanssa siellä kymmenen vuotta en ota ressiä asiasta eikä se tee minusta liukuhihna deittaajaa koska kuitenkin niin harvoin naiset kiinnostuu miehistä.
      Yhtälailla ne samat nais naamat ovat tuolla palstoilla olleet vuosikausia. Naisilla se tarkoittaa ennemminkin sitä että ollaan liian kranttuja sillä naisten ei ainakaan seuran puutteen takia tarvisi tuolla vuosia roikkua.
      Nyt alkaa muutenkin deittailun hiljaisin kausi. Olen huomannut että etenkin keväällä ja kesällä ei saa naisilta juuri olleenkaan yhteydenottoja mutta kun syksy koittaa on välillä sumaa naisten kanssa kun tuntuu että jokainen olisi kumppania pimeisiin iltoihin vailla. Mistä lie tämä johtuu että syksyllä ja talvella seura kelpaa paremmin?

      • miisa2

        Kesäkollit on pistetty mäkeen.Siitä se varmaan johtuu..;)


      • "Olen huomannut että etenkin keväällä ja kesällä ei saa naisilta juuri olleenkaan yhteydenottoja mutta kun syksy koittaa on välillä sumaa naisten kanssa kun tuntuu että jokainen olisi kumppania pimeisiin iltoihin vailla."
        Vähän samaa on täällä päin kans... näin kun kesä alkaa tehdä tuloaan niin suhderintama kuihtuu kokonaan oikeastaan poies.

        Mut näin se tuntuu olevan et kesäisin saa olla yksin :)


    • Havaintosi on varmasti ihan paikkaansa pitävä, ihan kuten mihin tahansa muuhunkin toimintoon voi varmasti nettideittailuunkin jäädä "koukkuun".

      Ikävää on se, jos vastapuoli tuntee itsensä jotenkin vedätetyksi kun kohtaa tällaisen "sarjadeittailijan". Kyselimmekin E-kontakti.fin jäseniltä tätä asiaa, ja suurin osa oli sitä mieltä, että "peliä" ei saisi pitää kuin muutaman henkilön kanssa vakavalla otteella kerrallaan.

      Lue lisää kyselystämme: http://www.e-kontakti.fi/blogi/kysely-nain-monen-kanssa-on-sopivaa-viestitella-samaan-aikaan/

      Mitä olisit itse vastannut? Kuinka monen ihmisen kanssa on sopivaa viestitellä samaan aikaan "vakavalla otteella".

      t: Heli E-kontakti.fistä

    • nähty ja koettu

      Karu kokemus on vaan opettanu ettei kaikkea kannata jättää kovin pian eikä todellakaan vielä kirjotteluvaiheessa ns. yhden kortin varaan. Miehet kun tekee ilmeisesti ihan samaa "sarjadeittailua" ja monen kanssa se kirjottelu ei johda edes ensimmäiseen näkemiseen kun tulee ilmeisesti joku kiinnostavampi, tai ovat muuten vaan ihan turhia feikkejä. Yleensä viimeistään yhden näkemisen jälkeen se kiinnostus lässähtää ja todella harva tuntuu olevan valmis rakentamaan mitään suhdetta. Tämän jälkeen voi sitten keskittyä niihin muihin ehdokkaisiin.
      Eri asia sitten jos näkee jonkun kanssa useammankin kerran lyhyen ajan sisällä ja edetään seksiinkin, siinä vaiheessa ei ehkä ole enää suotavaa viritellä niitä muita juttuja (jollei sitten toisin sovita) ja näille on sitten sanottava että katsoo tilanteen kerrallaan. Ja jos joku on riittävän kiinnostava niin eihän sen jälkeen edes ne muut viritykset kiinnostakaan.

    • N41

      Minä olen sitten taas sitä mieltä että yksi ihminen kerrallaan koska eihän sitä koskaan tiedä onko hän juuri hän... Nytkin tehty tuttavuutta kaikessa rauhassa ja molempien profiilit piilotettu jo aikaa sitte mutta joo sarjadeittaajaan olen myös törmännyt, sitoutumiskammoinen joka vain haluaa tavata uusia ihmisiä...

    • ihan jonninjoutavaa

      Näin kiireisenä aikana, no toisaalta ihmetyttää mistä se
      hosuminen saadaan aikaan, kun on kaikenmaailman
      vempeleet keksitty avuksi, mutta luulisi, ettei viitsi turhilla
      treffeillä, siinä sivussa enää hypätä.

      Minäkin kuulun niihin, jotka kyllästyi nettideittailuun, jo
      alkumetreillä. Oli näitä, jotka jaksoi jaarittaa existään
      ja sitten he, kuten täällä on jo todettukin, niin eivät
      tiedä mitä etsii, vai etsiikö mitään. Eli ei järenhäivää,
      mutta on toki heitä, jotka ovat käsitelleet asiansa ja
      haluavat löytää, sen kumppanin oikeesti, niin joutuvat
      kärsimään, näistä kunhan klikkaillaan.

    • dfgh345

      Ei kaikkia ole luotu samasta muotista, erilaisuus on rikkaus, eikä suuri saatana.

      Jos joku haluaa tapailla, ja nauttii siitä että ihmiset vaihtuvat, niin onko se jotenkin sinulta pois? Tuo selkeästi tuottaa jotain tyydytystä heille, joten miksei sitten anna heidän olla sellaisia.

      Jos itse haluat sitoutumista ja löytää "sen oikean", niin eihän sinuakaan siitä tuomita.

    • sucks ass...........

      Kyllähän naiset tekee tuota PALJON enemmän. Maksattavat "ekat" treffit miehellä ja sitten poikki. Ehkä saavat kalua ja jotain muitakin etuuksia kunnes kyllästyvät. Niille on nimikin mutta jääköön sanomatta...

    • päivää

      n41 jos tapaat sen oikean eikö profiili poisteta kokonaan eikä piiloteta vaikka asiat olisi kuinka hyvin niin täytyy silti pettää vai oletko kiertopalkinto joka ei sitoudu vai maksullinen kyllä minusta sen jo näkee muutamilla treffeillä tuleeko mitään vai ei ja jos tulee niin seuranhaku jää historiaan ja jos ero tulee niin sitten tehdään uusi ilmoitus mikä siinä on kun samat hakee vuodesta toiseen seuraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3164
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      96
      1738
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1268
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1023
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      25
      992
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      968
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      965
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      960
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe