Höblan tilaus on laskenut vuodesta 2007-2013 melkein 23%!!!!

nästan neljännes!

Vuonna 2007 Höblalla oli 51009 tilaajaa kun enää viime vuonna tilaajia oli vain 39320!

Suunta on hyvä.

12

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin.

Tuo kertoo myös selvää kieltä siitä, kuinka PK-seudun surut suomenkielistyvät koko ajan. Nuorempi paikallinen surusukupolvi osaa paremmin suomea ja tilaa suomenkielisiä lehtiä. Jos yleensä tilaavat lehtiä.

• brinna pengar

Rahaa palaa säätiöillä tuohon suojatyöpaikkaan. Toivottavasti tappiokierre imee säätiöt kuiviin.

• ei nouse

Uskottavuus(ongelma) on suuri Stadin hipeillä

Donner on Stadin ehdokas

Hippien kaupungissa uskottavuus merkitsee muuta kuin Suomessa

KATSO MYÖS DONNERIN VAALIMAINOS
      ei nouse
      hbl eikä jörkkä

Ei Perussuomalaisten suosio ole pelottavaa,
      mutta vastavoiman puute on rappion merkki (Donner vaalilause)

Katso erityisesti mainoksen kuvaa
      https://lh3.ggpht.com/-oyr4zN8AXm4/UefEoojRNxI/AAAAAAAAG38/r8_dInzs_Wg/s1600/jörn donner.png

• winning

Monet säätiöt ovat ikiliikkujia kun rahoitus järjestyy automaattisesti verotuksen kautta että aika pahasti saa olla Suomen kuviot että säätiöt alkavat kärsimään.

• no ei kai

On niillä muitakin tukikohteita kuin Höblä. Joltakin Höblän tappio on aina pois.

• totuus2
        no ei kai kirjoitti:

On niillä muitakin tukikohteita kuin Höblä. Joltakin Höblän tappio on aina pois.

Jos Haloselta kysytään, mutta kyllä maamiinojen kieltäminen tuli automaattisesti Suomen tappioksi sekä puolustuskyvyn heikkenimisenä.

Sekin oli siis jonkun voitto eli tässä tapauksessa itänaapurin ja Höblä taas fennomaanien voitto. Lehdessä haukutaan jatkuvasti fennomaaneja. Painuisi koko lehti Ruotsiin, jos on paha olla fennomaanien kanssa.

• Enää en tilaa !

HBL:n tilausmäärät voivat laskea, mutta onneksi säätiöillä rahaa riittää tukea kuihtuvaa lehteä. Kuinka pieneksi HBL:n tilauskanta vielä meneekään ???

• Ajan raju riento

Suunta on todellakin hyvä ja nykyajan trendien mukainen. Kaikkien painotuotteiden tilausmäärät laskevat ja ruotsinkieliset säätiöt saavat lisää syytä tukea vähemmistökieltä.
      Vuodesta 2007 on aikaa 7 vuotta ja HBL:n tilaajien määrä vähentynyt runsaat 10 000 kpl.
      Saapa nähdä lähteekö seuraaavien 7 vuoden aikan eli vuoteen 2021 mennessä taas10 000 tilaajaa muiden tiedotusvälineiden asiakkaaksi. Sitten olisi enää noin HBL:n 30 000 tilaajaa.

• ...

...

• hyysärin ininää

LOPETIN SAMASTA SYYSTÄ MYÖS HESARIN PAPERILEHDEN
      ON TIETTY KAUHEAA, KUN SUOMENKIELINEN LEHTIKIN
      MENEE ALAS, MUTTA ONGELMA ON ETTÄ HESARI EI OLE SUOMALAINEN
      VAAN MAMUTTAJA.

No mitä tapahtuikaan??

HYYSÄRIN KAUHISTUSTA SEURATESSA, mitä jos seuraa näitä ja menee koko maa?

Hesarin mamunhyysäri ja pakkoruotsittaja Sasha Saarikoski
      on menettänyt Jokerinsa venäläisille ja valittaa.

Hyysäri toteaa oleellisesti että emmä tätä tarkoittanut kun mä hyysäsin.

Mitä yhdestä Jokerista mutta kun hyysäreitä seuraamalla menetettäisiin
      koko Suomi.

Hyysäri valittaa Jokeriensa menetystä, myöhässä tietty
      http://www.hs.fi/urheilu/Hyvästi Jokerit/a1395040967688

Yläkulma
      Putinin miehet ovat kaapanneet Jokerit

18.3.2014 7:57

Saska Saarikoski

Urheilusanomien (10/2014) artikkelin mukaan venäläisoligarkit Arkadi ja Boris Rotenberg sekä Gennadi Timtšenko kiskovat jo kaikkia lankoja Jokerien taustalla.

Rotenbergit ja Timtšenko kuuluvat presidentti Vladimir Putinin korruptiolla rikastuneeseen lähipiiriin. Viimeksi heidän kerrotaan saaneen rasvaiset siivut Sotšin olympialaisiin laitetuista 38 miljardista. Nyt näillä hämärärahoilla rahoitetaan Putinin seuraavaa propagandaprojektia eli KHL:n laajentumista länteen.

Vielä viime kesänä hanke esiteltiin siinä valossa, että Jokerit lähtee KHL:ään. Mikäpä siinä, ajattelin.

Nyt näyttää siltä, että Putinin miehet ovat kaapanneet seurani. Se on yhtä sympaattista kuin Krimin valloitus.

Monenlaista olen 41 fanivuoden aikana kestänyt: tappiovuodet, sarjasta putoamisen, tappelut, jatkuvan alisuorittamisen. Mutta Putinin poikia minä en kannata.

Hyvästi Jokerit.

• Ikijokeri.

Kerran jokeri, aina jokeri! Et ole näköjään kunnon fani.

Menepäs sanomaan Chelsean faneille, että he kannattavat venäläistä joukkuetta, koska Abrahamovits sen omistaa. En suosittele....

Jokerit mainostaa vain suomeksi, kuuluttaa vain suomeksi ja tunnuslauseet ovat vain suomeksi. Eli täysin suomalainen seura huolimatta omistuksesta. Omistihan suru-Harkimo monta vuotta seuran, eikä sitä ruotsalaiseksi sanottu.

HIFK sen sijaan tekee noita kaikkia myös tai ainoastaan ruotsiksi.

Jokerit on Helsingin ja koko Suomen edustaja maailma toiseksi parhaassa liigassa. Sitä kannattaa tukea.

Kriisejä tulee ja menee, mutta lätkä on pysyvää!

• fghjkfghjk

fglhjghj

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe