Minua ei haittaa tippaakaan jos joku mainitsee ihonvärini, se on valkoinen.
Minua ei myöskään hävetä olla suomalainen, ilmoitan sen ylpeydellä, kun maailmalla matkustan.
Olen kiitollinen siitä että olen saanut syntyä Suomessa, maailman parhaassa maassa. Sen tajuaa viimeistään ollessaan ulkomailla.
Pidetään suomi suomalaisena myös tuleville sukupolvillemme, kuten isovanhempamme ovat tehneet menneinä vuosisatoja.
Kirjoitan tätä Lontoosta, täällä joka toinen on maahanmuuttaja, haluammeko samaa Suomeen?
Valkoinen suomalainen.
30
153
Vastaukset
- miten on..
Hävettääkö mustaa olla Musta? Miksei sitä saa mainita jos valkoista kerran ei haittaa olla valkoinen. Eikös aikoinaan sanottu "Black is Beautiful?" Enää sitä ei kuule.
Nykyisin kuulee Black Power, eikä siinä mitään kun on vain White Control!!- ¢
omistan tämän laulelon persuille ja täsmäkohdistaen palstan huppelopariin iso d & fennis:
http://www.youtube.com/watch?v=0omxJDprnwg
. - iso d
¢ kirjoitti:
omistan tämän laulelon persuille ja täsmäkohdistaen palstan huppelopariin iso d & fennis:
http://www.youtube.com/watch?v=0omxJDprnwg
.eikös sinun pitäisi olla palvelemassa somaleita? muista olla mielinkielin niin saatat saada pari euroa kahvirahaa...
- ¢
iso d kirjoitti:
eikös sinun pitäisi olla palvelemassa somaleita? muista olla mielinkielin niin saatat saada pari euroa kahvirahaa...
no eipä ole pahemmin somaleja kyydissä ollut.
Tippejä tulee ainoastaan käteisellä maksavilta. Ja niitä on nykyisin aika harvassa. Jotain ulkomaan pellejä, jokka sanoo, että pidä ne kolikot. Jotkut taas joille raha ei merkitse mitään, maksaa tommoset taksikyytinsä jollain isolla setelillä ja sanoovat että pidä loput ja häippäsevät. Tyypillinen on joku parin kympin kyyti ja tyrkkäävät siitä viiskymppisen käteen.
Enemmän on näitä, joille se maksaminen on kuin tervan juontia ja yritetään kinuta alennusta.
Ajoista aika iso osa on näitä yhteiskunnan maksamia, joissa on asiakas maksaa vain ns omavastuun. Monesti näille on vain annettava tilisiirtolappu ja toivottava että maksavat myöhemmin. Yleensä eivät maksa koskaan.
Mitä helvettiä sinulla on taksejakin vastaan??? Oletko oikeasti yhtä hullu kuin fennis. Saman huuhaapuolueen kannattajia ainakin olette. Täysiä pellejä jotka ette tosielämästä tajua yhtään mitään kuten Mover. - iso d
¢ kirjoitti:
no eipä ole pahemmin somaleja kyydissä ollut.
Tippejä tulee ainoastaan käteisellä maksavilta. Ja niitä on nykyisin aika harvassa. Jotain ulkomaan pellejä, jokka sanoo, että pidä ne kolikot. Jotkut taas joille raha ei merkitse mitään, maksaa tommoset taksikyytinsä jollain isolla setelillä ja sanoovat että pidä loput ja häippäsevät. Tyypillinen on joku parin kympin kyyti ja tyrkkäävät siitä viiskymppisen käteen.
Enemmän on näitä, joille se maksaminen on kuin tervan juontia ja yritetään kinuta alennusta.
Ajoista aika iso osa on näitä yhteiskunnan maksamia, joissa on asiakas maksaa vain ns omavastuun. Monesti näille on vain annettava tilisiirtolappu ja toivottava että maksavat myöhemmin. Yleensä eivät maksa koskaan.
Mitä helvettiä sinulla on taksejakin vastaan??? Oletko oikeasti yhtä hullu kuin fennis. Saman huuhaapuolueen kannattajia ainakin olette. Täysiä pellejä jotka ette tosielämästä tajua yhtään mitään kuten Mover.se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...
muista hymyillä ja mieluilla oikein somaleille etteivät luule sinua rasistiksi...
HAHA!!!! - mette.soderman
Black Power oli saman ajan hitti kuin "Black is Beautiful". Nyt nämä iskulauseet ovat tulleet tutuiksi Yhdysvalloissakin eikä niitä enää tarvitse hokea. Amerikalla on musta presidentti.
- olen rasisti
mette.soderman kirjoitti:
Black Power oli saman ajan hitti kuin "Black is Beautiful". Nyt nämä iskulauseet ovat tulleet tutuiksi Yhdysvalloissakin eikä niitä enää tarvitse hokea. Amerikalla on musta presidentti.
Enemmän Obama on valkoinen kuin musta.
- suomi suomalaisille
terkku sensuuri osastolle, ollaanpas siellä aamuvirkkuja.
hussein obama ei ole edes puolimusta,e-frikassa hän olisi hotnot eli kapin värillinen.....selkiskö.
onko liikaa pyydetty perustella viestin poisto.....täh
olen valmis vastaamaan huutooni omalla nimelläni jos palstan pitäjä sitä kysyy omalla nimellään....terkkuja - ¢
aha
sekarotuiset ovat siis neekereitä. Moveri varmasti samaa mieltä. - lingvisti
Nykyään sanotaan Black Violent.
- kerro
Miksi se tulee tuoda Ilmi? Muistitko Bushin aikaan kertoa hänen olevan valkoinen?
- Musta-Pekka
Obamako musta? Huh, huh. Täysmusta ei koskaan selviytyisi Yhdysvaltain kokoisen maan presidentin tehtävistä. Afrikan maat ovat eri asia.
- mette.soderman
olen rasisti kirjoitti:
Enemmän Obama on valkoinen kuin musta.
Yhdysvalloissa Obama on musta.
- olen rasistia
Yhdysvalloissa Obama on musta.
Onko siellä synkempää vai miten ihmeessä ihmisen geeniperimäkin muuttuu pimeämmäksi meren takana?
- 14/88
iso d kirjoitti:
se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...
muista hymyillä ja mieluilla oikein somaleille etteivät luule sinua rasistiksi...
HAHA!!!!Tiedätkö sellaisen paikan kun Hommaforumin olemassa olosta? Jos rasismi/monikulttuurisuus/maahanmuutto asiat kiinnostavat ni se on oma forum tälle aiheelle :)
14/88 kirjoitti:
Tiedätkö sellaisen paikan kun Hommaforumin olemassa olosta? Jos rasismi/monikulttuurisuus/maahanmuutto asiat kiinnostavat ni se on oma forum tälle aiheelle :)
OK!!
Tässäpä se tämän palstan tarkoitus tulikin !
Lähden kadulle juttelemaan järkeä.
Ehkä voin jutella järkeä Fobballe tai sen kavereille. Ei tää kannata !!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ¢
rehellistä suomalaisuutta.
Näin se vaan on.
http://www.youtube.com/watch?v=i6nr7sGm_FE
. - begnt
kyllä obama myös on musta mutta et uskot sano,, koska hän on usan prseisedenti
- puolikas1
Eikös Obaman äiti ollut valkoinen?
- olen tas
Mustat siemenet isänsä jätti Obaman valkoiseen äitiin ja sen koommin hänestä ei kuultu. Koko Obaman nuoruus sujui valkoisten ja aasialaisten parissa. Mustaa hänellä on puolet verestään, mutta ei mitään kasvatuksessaan. Lopputuloksena hän on siis enemmän valkoinen.
- psoso
kyllä obaman äiti on valkoinen mutta lapsi tule sama kun isi ei sama kun äiti
- olen R
Tässä olisi sopiva kohta keskustella koneinsinöörien potentiaalista Suomelle.
Unohtakaamme värit !
- Pata ja kattila
Miksi? Millä perusteella sitten sossurahaa jaettaisiin?
- kakkosluokkaa
BRAVO! RUSSIA!!! BRAVO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
HALUAN LIITYÄ VENÄÄJÄÄN!!!!!!!!!!!!!
**** NAZI Europeans !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
**** ANTO !!!!!!!!!!!!!!
Good Luck Mr, Putin ALL THE BEST! - mr kerm
hyvä me kaikki tiedän olet mr.n.potin kanssa..mutta koska olet putin kanssa hyvää ystävä voit kysy mr. potin koska karjala tule takisin suomi,,tai haluatko anna mini mies potin hei sory mr.potin myös helsink ja turku ja sama aika itkeä ja sano olen isänmamaaliisus ,,kylä naran tupla nama scukk.haise häise
- brila
en olen suomalainen mutta minulle valkoinen vaimo ja minulle la lapsi uskon ja toivon mun lapsi joskus tule suomi presiendi uskon mun lapsi on fiksu koska hänellä valkoinen äiti
- Se ratkaisee asian
Kumpi on lähempänä apinaa tai gorillaa ???
- minä itse tässä
Jaa tätäkö ?
http://db2.stb.s-msn.com/i/3a/e7d402c3914a984a2d0b749ceee23/_h768_w1366_m6_ofalse_lfalse.jpg - zugami bumba
minä itse tässä kirjoitti:
Jaa tätäkö ?
http://db2.stb.s-msn.com/i/3a/e7d402c3914a984a2d0b749ceee23/_h768_w1366_m6_ofalse_lfalse.jpgmover ei ole suomalainen.
On sen itsekin myöntänyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu692320Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91374Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41078