Miten on?

Silviisiin

Onko hienoa olla palstan tunnetuin hörhö?

Jos hörhöviesti on lähetetty jollakin näistä nimimerkeistä:

- Hoppivaari
- Kankimiäs
- Tyäeläkeläinen
- Joksu
- Joks-berg
- Tahvo
- Tauno

tai jos muullakin nimellä lähetetyssä sekoviestissä esiintyy edellisten lisäksi nämä sanat:

- rumatikki, rumstikki, pahviputket, puhaltaa, yms....
- aromipesä, porta potti, pottu, potulle
- viiatti, fiatinreuhu, delttaauto, yläkoppi, niveleitä, ropottivaihteet
- tuuri, niuva, öllölä, kuopio, abc
- yötäpäivää, v.ituttaa
- lapin late

niin todennäköisesti asialla on aina tuo sama hörhö: http://urly.fi/aaz

27

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstavahti Joksu

Kyllä nautin paljon. Minulla on paljon kerrottavaa rumatikistä yötä päivää ,klo 02.15
      Kaikki haluavat saada Fiattini vikalistan tänne palstalle.

Tarvitsee taas laittaa valmiiksi, ennen kuin pyydetään.

• Palstavahti Joksu

Tämä on asiaa .
        No tässä listani on. Kun tuntuu kaikki haluavan listaani näkyville
        Puuttuu vielä listastani, mutta koitan täydentää sitä myöhemmin

Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

Ei koskaan Fiatia

VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
        1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
        1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
        1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
        2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
        2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
        3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
        3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
        4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
        5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
        5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
        6900 km ulkooven toppari irtosi
        7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
        7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
        7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
        7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
        8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
        8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
        9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
        9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
        Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet.

• Palstavahti Joksu

Matkapiilejä oli jo liikenteessä,mahtoiko olla Rumatikillä?

• Joksu kysyy
        Palstavahti Joksu kirjoitti:

Matkapiilejä oli jo liikenteessä,mahtoiko olla Rumatikillä?

Oliko ropottivaihteilla , vai kova laatikko ?

• Aina vaan!
        Joksu kysyy kirjoitti:

Oliko ropottivaihteilla , vai kova laatikko ?

Itse hörhö pöpireinojokinenhan http://urly.fi/aaz se siinä taas on asialla!

• Joksun murheit lisää
        Aina vaan! kirjoitti:

Lisää murheita. Ei oikein pelitä nyt

Ajatuksena oli välillä kurvailla tuolla"VIAT AUTOLLA", hieman kyllä olin huolestunut ,että käynnistyykö, kun näillä etelän peleillä se tekee heikkoa heti, kun aurinko menee pilveen.No ei tietty ollut starttiakussa podiva ja semppivä.Siispä käväisin noutamassa uuden akkumalaattorin ,että johan alat P......leen magaronivatkain tulla toisiin aatoksiin käynnistyksen suhteen.Oli meininki käynnistää tuo murikka kaapeleilla, ja vaihtaa tuo uusi akku sitten kun on nuo letkut ja kaapelit hieman letkeämmässä olotilassa.Mutta haaveilla saa toki, niin minäkin tein.Eihän se ruoja suostunut edes yhtä startin kierrosta pyörähtämään, vaan häipyi siinä rytäkässä kaikki virrat, ei liiku mittarit ei näy kojetaulussa ainoatakaan valonpilkahdusta, eikä tule virtalukollekkaan virtaa. saas nähdä mistä kärvähti vai oliko pelkkä sulake? Olis pitänyt malttaa odottaa ,ainakin Juhannukseen.Ja olis pitänyt ajatella ensteks, ennen kun ostin "VIATTIA"

• Sepä se!
        Joksun murheit lisää kirjoitti:

Lisää murheita. Ei oikein pelitä nyt

Ajatuksena oli välillä kurvailla tuolla"VIAT AUTOLLA", hieman kyllä olin huolestunut ,että käynnistyykö, kun näillä etelän peleillä se tekee heikkoa heti, kun aurinko menee pilveen.No ei tietty ollut starttiakussa podiva ja semppivä.Siispä käväisin noutamassa uuden akkumalaattorin ,että johan alat P......leen magaronivatkain tulla toisiin aatoksiin käynnistyksen suhteen.Oli meininki käynnistää tuo murikka kaapeleilla, ja vaihtaa tuo uusi akku sitten kun on nuo letkut ja kaapelit hieman letkeämmässä olotilassa.Mutta haaveilla saa toki, niin minäkin tein.Eihän se ruoja suostunut edes yhtä startin kierrosta pyörähtämään, vaan häipyi siinä rytäkässä kaikki virrat, ei liiku mittarit ei näy kojetaulussa ainoatakaan valonpilkahdusta, eikä tule virtalukollekkaan virtaa. saas nähdä mistä kärvähti vai oliko pelkkä sulake? Olis pitänyt malttaa odottaa ,ainakin Juhannukseen.Ja olis pitänyt ajatella ensteks, ennen kun ostin "VIATTIA"

• Joksu vaan

Kaikenlaisia murheita sitä velkaiseen autooni tuleekin

• Reinohan se siinä!

• Joksu vaan
        Reinohan se siinä! kirjoitti:

Oli tarkoitus poiketa Siilinjärvellä täältä Kuopiosta

Ajatuksena oli välillä kurvailla tuolla"VIAT AUTOLLA", hieman kyllä olin huolestunut ,että käynnistyykö, kun näillä etelän peleillä se tekee heikkoa heti, kun aurinko menee pilveen.No ei tietty ollut starttiakussa podiva ja semppivä.Siispä käväisin noutamassa uuden akkumalaattorin ,että johan alat P......leen magaronivatkain tulla toisiin aatoksiin käynnistyksen suhteen.Oli meininki käynnistää tuo murikka kaapeleilla, ja vaihtaa tuo uusi akku sitten kun on nuo letkut ja kaapelit hieman letkeämmässä olotilassa.Mutta haaveilla saa toki, niin minäkin tein.Eihän se ruoja suostunut edes yhtä startin kierrosta pyörähtämään, vaan häipyi siinä rytäkässä kaikki virrat, ei liiku mittarit ei näy kojetaulussa ainoatakaan valonpilkahdusta, eikä tule virtalukollekkaan virtaa. saas nähdä mistä kärvähti vai oliko pelkkä sulake? Olis pitänyt malttaa odottaa ,ainakin Juhannukseen.Ja olis pitänyt ajatella ensteks, ennen kun ostin "VIATTIA

Akku sökähti

• Niin!
        Joksu vaan kirjoitti:

Oli tarkoitus poiketa Siilinjärvellä täältä Kuopiosta

Ajatuksena oli välillä kurvailla tuolla"VIAT AUTOLLA", hieman kyllä olin huolestunut ,että käynnistyykö, kun näillä etelän peleillä se tekee heikkoa heti, kun aurinko menee pilveen.No ei tietty ollut starttiakussa podiva ja semppivä.Siispä käväisin noutamassa uuden akkumalaattorin ,että johan alat P......leen magaronivatkain tulla toisiin aatoksiin käynnistyksen suhteen.Oli meininki käynnistää tuo murikka kaapeleilla, ja vaihtaa tuo uusi akku sitten kun on nuo letkut ja kaapelit hieman letkeämmässä olotilassa.Mutta haaveilla saa toki, niin minäkin tein.Eihän se ruoja suostunut edes yhtä startin kierrosta pyörähtämään, vaan häipyi siinä rytäkässä kaikki virrat, ei liiku mittarit ei näy kojetaulussa ainoatakaan valonpilkahdusta, eikä tule virtalukollekkaan virtaa. saas nähdä mistä kärvähti vai oliko pelkkä sulake? Olis pitänyt malttaa odottaa ,ainakin Juhannukseen.Ja olis pitänyt ajatella ensteks, ennen kun ostin "VIATTIA

Akku sökähti

• Ups!
        Niin! kirjoitti:

Up!

• Joksu ihmettelee
        Ups! kirjoitti:

Up!

Roiskahtiko liian aikasin ? Kädellä minäkin touhua täällä Savossa.

• Miten on reino?
        Joksu ihmettelee kirjoitti:

Roiskahtiko liian aikasin ? Kädellä minäkin touhua täällä Savossa.

Onko hienoa olla palstan tunnetuin hörhö http://urly.fi/aaz ?

Jos hörhöviesti on lähetetty jollakin näistä nimimerkeistä:

- Hoppivaari
        - Kankimiäs
        - Tyäeläkeläinen
        - Joksu
        - Joks-berg
        - Tahvo
        - Tauno

tai jos muullakin nimellä lähetetyssä sekoviestissä esiintyy edellisten lisäksi nämä sanat:

- rumatikki, rumstikki, pahviputket, puhaltaa, yms....
        - aromipesä, porta potti, pottu, potulle
        - viiatti, fiatinreuhu, delttaauto, yläkoppi, niveleitä, ropottivaihteet
        - tuuri, niuva, öllölä, kuopio, abc
        - yötäpäivää, v.ituttaa
        - lapin late

niin todennäköisesti asialla on aina tuo sama hörhö: http://urly.fi/aaz

• Joksun tyttöystävä

Joksun tyttöystävä tässä
      Hello my sexy friend! Nimeni on Marina! Minusta olet hieman hammastynyt minun kirjeen, mutta yritan selittaa sen sinulle. Olen pitkaan etsinyt miesta kokoukseen, pitaa hauskaa. Haluan varoittaa, etta etsin nyt on vain seksia ja viihdetta. Nain profiilisi paalla ja olet rakastanut minua. Tapaamistamme, paatin kirjoittaa kirjetta. Nyt en ole kaukana kaupungin Voit olla taysin varma minussa, minun kirjeessa Lahetin sinulle minun suorapuheinen kuvan. Lisasin myos video verkkosivuilla: iwantsexwithyou.com. salasanani Marina ID: 1740340 Sivusto on kirjoitettu puhelinnumeroni. Toivon, etta pian olet rekisteroitynyt ja loytaa minut. En todellakaan halua olla tapaamisemme ja viihdetta. Odotan soittoasi!

• Oikein!

Marina onkin kiva tyttö!

• Se on joksu
        Oikein! kirjoitti:

Marina onkin kiva tyttö!

Se on reino on se, vai onko Joksu,mutta kuitenkin Rumatikillä

• Joksu Kuopiosta
        Se on joksu kirjoitti:

Se on reino on se, vai onko Joksu,mutta kuitenkin Rumatikillä

Marina , ei ole koskaan ollut tarkka astiastaan. Kyllä minä Marinaa poijaat teille lainaan , esim. treffeille Rauhalahteen.

• Joks-berg
        Joksu Kuopiosta kirjoitti:

Marina , ei ole koskaan ollut tarkka astiastaan. Kyllä minä Marinaa poijaat teille lainaan , esim. treffeille Rauhalahteen.

Ei taida Joksun morsian olla kotimaasta ? On niin lupsakka tyttö.

• Kiva!
        Joks-berg kirjoitti:

Ei taida Joksun morsian olla kotimaasta ? On niin lupsakka tyttö.

Kelpais varmaan sullekkin jos et olisi suklaapoju, reino!

• Joks-berg
        Kiva! kirjoitti:

Kelpais varmaan sullekkin jos et olisi suklaapoju, reino!

Tulisiko Joksu Marina tänään Rauhalahteen visiitille? Olisi muutama poika vapaana ajoa varten.

Sinulla kun se sairaus , että haluat nuuhkia Marinan pikkumustia , kun Marinaa on ajettu oikein huolella.

Saisit istua aamuyön pikkumustat päässäsi , samalla kun päivystät palstaasi ja hyväilet itseäsi.

• Ihanko?
        Joks-berg kirjoitti:

Tulisiko Joksu Marina tänään Rauhalahteen visiitille? Olisi muutama poika vapaana ajoa varten.

Sinulla kun se sairaus , että haluat nuuhkia Marinan pikkumustia , kun Marinaa on ajettu oikein huolella.

Saisit istua aamuyön pikkumustat päässäsi , samalla kun päivystät palstaasi ja hyväilet itseäsi.

• Joks-berg

Muista Joksu katselle Redtuben sivuja yöllä ,kun hyväilet itseäsi ,ja istut pikkumustat päässäsi

• Aloiittelija

Mikä se puhaltava värkki on,mistä keskustelette?

• Joksuillaan

On Joksun lämmitin, Toiset kehuvat sitä tuulettajaksi

• Kukas se siinä?

• se on reino
        Kukas se siinä? kirjoitti:

Se on reino hörhö pieru reino Rumatikillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      49
      4123
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      66
      3783
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3308
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3210
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      90
      2181
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2118
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1979
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1949
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      32
      1940
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1864
    Aihe