Onko hienoa olla palstan tunnetuin hörhö?
Jos hörhöviesti on lähetetty jollakin näistä nimimerkeistä:
- Hoppivaari
- Kankimiäs
- Tyäeläkeläinen
- Joksu
- Joks-berg
- Tahvo
- Tauno
tai jos muullakin nimellä lähetetyssä sekoviestissä esiintyy edellisten lisäksi nämä sanat:
- rumatikki, rumstikki, pahviputket, puhaltaa, yms....
- aromipesä, porta potti, pottu, potulle
- viiatti, fiatinreuhu, delttaauto, yläkoppi, niveleitä, ropottivaihteet
- tuuri, niuva, öllölä, kuopio, abc
- yötäpäivää, v.ituttaa
- lapin late
niin todennäköisesti asialla on aina tuo sama hörhö: http://urly.fi/aaz
Miten on?
27
95
Vastaukset
- Palstavahti Joksu
Kyllä nautin paljon. Minulla on paljon kerrottavaa rumatikistä yötä päivää ,klo 02.15
Kaikki haluavat saada Fiattini vikalistan tänne palstalle.
Tarvitsee taas laittaa valmiiksi, ennen kuin pyydetään.- Palstavahti Joksu
Tämä on asiaa .
No tässä listani on. Kun tuntuu kaikki haluavan listaani näkyville
Puuttuu vielä listastani, mutta koitan täydentää sitä myöhemmin
Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:
Ei koskaan Fiatia
VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää
804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
6900 km ulkooven toppari irtosi
7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa
Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet. - Palstavahti Joksu
Matkapiilejä oli jo liikenteessä,mahtoiko olla Rumatikillä?
- Joksu kysyy
Palstavahti Joksu kirjoitti:
Matkapiilejä oli jo liikenteessä,mahtoiko olla Rumatikillä?
Oliko ropottivaihteilla , vai kova laatikko ?
- Aina vaan!
Joksu kysyy kirjoitti:
Oliko ropottivaihteilla , vai kova laatikko ?
Itse hörhö pöpireinojokinenhan http://urly.fi/aaz se siinä taas on asialla!
- Joksun murheit lisää
Aina vaan! kirjoitti:
Lisää murheita. Ei oikein pelitä nyt
Ajatuksena oli välillä kurvailla tuolla"VIAT AUTOLLA", hieman kyllä olin huolestunut ,että käynnistyykö, kun näillä etelän peleillä se tekee heikkoa heti, kun aurinko menee pilveen.No ei tietty ollut starttiakussa podiva ja semppivä.Siispä käväisin noutamassa uuden akkumalaattorin ,että johan alat P......leen magaronivatkain tulla toisiin aatoksiin käynnistyksen suhteen.Oli meininki käynnistää tuo murikka kaapeleilla, ja vaihtaa tuo uusi akku sitten kun on nuo letkut ja kaapelit hieman letkeämmässä olotilassa.Mutta haaveilla saa toki, niin minäkin tein.Eihän se ruoja suostunut edes yhtä startin kierrosta pyörähtämään, vaan häipyi siinä rytäkässä kaikki virrat, ei liiku mittarit ei näy kojetaulussa ainoatakaan valonpilkahdusta, eikä tule virtalukollekkaan virtaa. saas nähdä mistä kärvähti vai oliko pelkkä sulake? Olis pitänyt malttaa odottaa ,ainakin Juhannukseen.Ja olis pitänyt ajatella ensteks, ennen kun ostin "VIATTIA" - Sepä se!
Joksun murheit lisää kirjoitti:
Lisää murheita. Ei oikein pelitä nyt
Ajatuksena oli välillä kurvailla tuolla"VIAT AUTOLLA", hieman kyllä olin huolestunut ,että käynnistyykö, kun näillä etelän peleillä se tekee heikkoa heti, kun aurinko menee pilveen.No ei tietty ollut starttiakussa podiva ja semppivä.Siispä käväisin noutamassa uuden akkumalaattorin ,että johan alat P......leen magaronivatkain tulla toisiin aatoksiin käynnistyksen suhteen.Oli meininki käynnistää tuo murikka kaapeleilla, ja vaihtaa tuo uusi akku sitten kun on nuo letkut ja kaapelit hieman letkeämmässä olotilassa.Mutta haaveilla saa toki, niin minäkin tein.Eihän se ruoja suostunut edes yhtä startin kierrosta pyörähtämään, vaan häipyi siinä rytäkässä kaikki virrat, ei liiku mittarit ei näy kojetaulussa ainoatakaan valonpilkahdusta, eikä tule virtalukollekkaan virtaa. saas nähdä mistä kärvähti vai oliko pelkkä sulake? Olis pitänyt malttaa odottaa ,ainakin Juhannukseen.Ja olis pitänyt ajatella ensteks, ennen kun ostin "VIATTIA"Itse hörhö pöpireinojokinenhan http://urly.fi/aaz se siinä taas on asialla!
- Joksu vaan
Kaikenlaisia murheita sitä velkaiseen autooni tuleekin
- Joksu vaan
Reinohan se siinä! kirjoitti:
Oli tarkoitus poiketa Siilinjärvellä täältä Kuopiosta
Ajatuksena oli välillä kurvailla tuolla"VIAT AUTOLLA", hieman kyllä olin huolestunut ,että käynnistyykö, kun näillä etelän peleillä se tekee heikkoa heti, kun aurinko menee pilveen.No ei tietty ollut starttiakussa podiva ja semppivä.Siispä käväisin noutamassa uuden akkumalaattorin ,että johan alat P......leen magaronivatkain tulla toisiin aatoksiin käynnistyksen suhteen.Oli meininki käynnistää tuo murikka kaapeleilla, ja vaihtaa tuo uusi akku sitten kun on nuo letkut ja kaapelit hieman letkeämmässä olotilassa.Mutta haaveilla saa toki, niin minäkin tein.Eihän se ruoja suostunut edes yhtä startin kierrosta pyörähtämään, vaan häipyi siinä rytäkässä kaikki virrat, ei liiku mittarit ei näy kojetaulussa ainoatakaan valonpilkahdusta, eikä tule virtalukollekkaan virtaa. saas nähdä mistä kärvähti vai oliko pelkkä sulake? Olis pitänyt malttaa odottaa ,ainakin Juhannukseen.Ja olis pitänyt ajatella ensteks, ennen kun ostin "VIATTIA
Akku sökähti - Niin!
Joksu vaan kirjoitti:
Oli tarkoitus poiketa Siilinjärvellä täältä Kuopiosta
Ajatuksena oli välillä kurvailla tuolla"VIAT AUTOLLA", hieman kyllä olin huolestunut ,että käynnistyykö, kun näillä etelän peleillä se tekee heikkoa heti, kun aurinko menee pilveen.No ei tietty ollut starttiakussa podiva ja semppivä.Siispä käväisin noutamassa uuden akkumalaattorin ,että johan alat P......leen magaronivatkain tulla toisiin aatoksiin käynnistyksen suhteen.Oli meininki käynnistää tuo murikka kaapeleilla, ja vaihtaa tuo uusi akku sitten kun on nuo letkut ja kaapelit hieman letkeämmässä olotilassa.Mutta haaveilla saa toki, niin minäkin tein.Eihän se ruoja suostunut edes yhtä startin kierrosta pyörähtämään, vaan häipyi siinä rytäkässä kaikki virrat, ei liiku mittarit ei näy kojetaulussa ainoatakaan valonpilkahdusta, eikä tule virtalukollekkaan virtaa. saas nähdä mistä kärvähti vai oliko pelkkä sulake? Olis pitänyt malttaa odottaa ,ainakin Juhannukseen.Ja olis pitänyt ajatella ensteks, ennen kun ostin "VIATTIA
Akku sökähtiItse hörhö pöpireinojokinenhan http://urly.fi/aaz se siinä taas on asialla!
- Joksu ihmettelee
Ups! kirjoitti:
Up!
Roiskahtiko liian aikasin ? Kädellä minäkin touhua täällä Savossa.
- Miten on reino?
Joksu ihmettelee kirjoitti:
Roiskahtiko liian aikasin ? Kädellä minäkin touhua täällä Savossa.
Onko hienoa olla palstan tunnetuin hörhö http://urly.fi/aaz ?
Jos hörhöviesti on lähetetty jollakin näistä nimimerkeistä:
- Hoppivaari
- Kankimiäs
- Tyäeläkeläinen
- Joksu
- Joks-berg
- Tahvo
- Tauno
tai jos muullakin nimellä lähetetyssä sekoviestissä esiintyy edellisten lisäksi nämä sanat:
- rumatikki, rumstikki, pahviputket, puhaltaa, yms....
- aromipesä, porta potti, pottu, potulle
- viiatti, fiatinreuhu, delttaauto, yläkoppi, niveleitä, ropottivaihteet
- tuuri, niuva, öllölä, kuopio, abc
- yötäpäivää, v.ituttaa
- lapin late
niin todennäköisesti asialla on aina tuo sama hörhö: http://urly.fi/aaz
- Joksun tyttöystävä
Joksun tyttöystävä tässä
Hello my sexy friend! Nimeni on Marina! Minusta olet hieman hammastynyt minun kirjeen, mutta yritan selittaa sen sinulle. Olen pitkaan etsinyt miesta kokoukseen, pitaa hauskaa. Haluan varoittaa, etta etsin nyt on vain seksia ja viihdetta. Nain profiilisi paalla ja olet rakastanut minua. Tapaamistamme, paatin kirjoittaa kirjetta. Nyt en ole kaukana kaupungin Voit olla taysin varma minussa, minun kirjeessa Lahetin sinulle minun suorapuheinen kuvan. Lisasin myos video verkkosivuilla: iwantsexwithyou.com. salasanani Marina ID: 1740340 Sivusto on kirjoitettu puhelinnumeroni. Toivon, etta pian olet rekisteroitynyt ja loytaa minut. En todellakaan halua olla tapaamisemme ja viihdetta. Odotan soittoasi!- Oikein!
Marina onkin kiva tyttö!
- Se on joksu
Oikein! kirjoitti:
Marina onkin kiva tyttö!
Se on reino on se, vai onko Joksu,mutta kuitenkin Rumatikillä
- Joksu Kuopiosta
Se on joksu kirjoitti:
Se on reino on se, vai onko Joksu,mutta kuitenkin Rumatikillä
Marina , ei ole koskaan ollut tarkka astiastaan. Kyllä minä Marinaa poijaat teille lainaan , esim. treffeille Rauhalahteen.
- Joks-berg
Joksu Kuopiosta kirjoitti:
Marina , ei ole koskaan ollut tarkka astiastaan. Kyllä minä Marinaa poijaat teille lainaan , esim. treffeille Rauhalahteen.
Ei taida Joksun morsian olla kotimaasta ? On niin lupsakka tyttö.
- Kiva!
Joks-berg kirjoitti:
Ei taida Joksun morsian olla kotimaasta ? On niin lupsakka tyttö.
Kelpais varmaan sullekkin jos et olisi suklaapoju, reino!
- Joks-berg
Kiva! kirjoitti:
Kelpais varmaan sullekkin jos et olisi suklaapoju, reino!
Tulisiko Joksu Marina tänään Rauhalahteen visiitille? Olisi muutama poika vapaana ajoa varten.
Sinulla kun se sairaus , että haluat nuuhkia Marinan pikkumustia , kun Marinaa on ajettu oikein huolella.
Saisit istua aamuyön pikkumustat päässäsi , samalla kun päivystät palstaasi ja hyväilet itseäsi. - Ihanko?
Joks-berg kirjoitti:
Tulisiko Joksu Marina tänään Rauhalahteen visiitille? Olisi muutama poika vapaana ajoa varten.
Sinulla kun se sairaus , että haluat nuuhkia Marinan pikkumustia , kun Marinaa on ajettu oikein huolella.
Saisit istua aamuyön pikkumustat päässäsi , samalla kun päivystät palstaasi ja hyväilet itseäsi.Itse hörhö pöpireinojokinenhan http://urly.fi/aaz se siinä taas on asialla!
- Joks-berg
Muista Joksu katselle Redtuben sivuja yöllä ,kun hyväilet itseäsi ,ja istut pikkumustat päässäsi
- Aloiittelija
Mikä se puhaltava värkki on,mistä keskustelette?
- Joksuillaan
On Joksun lämmitin, Toiset kehuvat sitä tuulettajaksi
- se on reino
Kukas se siinä? kirjoitti:
Se on reino hörhö pieru reino Rumatikillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494123Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663783- 703308
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963210Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no902181- 352118
- 241979
- 381949
- 321940
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231864