10 syytä miksi et aja Volvolla, siinäpä haastetta kerrakseen.
Itse en keksi yhtään syytä :)
Miksi et aja Volvolla?
15
78
Vastaukset
- Amazooni
Minusta ne Hollannin 34x -volvot eivät oikein olleet "aitoja" volvoja ,rellun koneita , hihnavetoja,,,,
- Hyvä syy.
Koska voin ajaa 2.4-litraisella Avensiksella. Miksi tyytyä tavanomaiseen?
- Koska asun paikassa
josta on bussiasemalle 300 metriä ja jos täytyy pidemmälle on lentokentälle matkaa alle 20 kilometriä.
- ....................
Ladalla ajaa kohta kaikki, ryssä on tulossa...
- Volvomies.
Siinä tapauksessa hankin Lada Nivan, hah
Se oikea idän maastoauto ja aika tyylikäs. - nieto gasolin
Volvomies. kirjoitti:
Se oikea idän maastoauto ja aika tyylikäs.Mä jonotan mosse eliteä. Kun putler vapauttaa meidätkin.
- bbfnffmffbnfmfnfjfkf
Volvomies. kirjoitti:
Se oikea idän maastoauto ja aika tyylikäs.Nivasta olin itsekin kiinnostunut, kunnes luin sen kulutuslukemat. Ei se polttoaine kovin halpaa ole.
- Källikamu
Vain tollot ajavat Volvolla ja vielä tollommat Saabilla.
- 3+16
Ei niin kovaa pakkasta olekaan etteikö vanha kunnon laatikko-mallinen latukka lähtisi käyntiin. Turha moittia, hyvä auto se on. Ja siinä olikin sitten samalla vastaukset 1-10 aloittajan esittämään kysymykseen.
- 124578
nyt on uutena ostettu volvo v40, on jo 10v. vanha mutta hyvin on toiminnut ja km lukema on 97500 pintaan.... mutta jos uutena saisi sen tuossa aiemmin mainitun ladan niin ottaisin heti.... eipä ikinä tarvisi korjaamolle viedä kun voisi ihan itse tehdä kaikki, kun ei ollut mitään tietotekniikkaa ympätty mukaan ja ilman mitään erikoisvehkeitä voi korjata ihan minkä vian vaan.... kyllä kelpaisi, sanotaan mikä vaan 70-luvun auto jos uutena sen saisi nyt.
- !!!!
Kun ei ole peltojakaan en tarvitse traktoriakaan.
- keskim.parempiauto
Ei voi ajaa volvolla ja samalla kirjoitella palstalle. Siinä voisi olla 1. hyvä syy.
- Late Lapista.
Jos ei ole mahdollisuutta jaa Mersulla, silloin on ihan sama millä kotturalla kaahaa, kaahaamiseen välttää vaikkapa iätäauto Volvokin !
On vain synti jotta Volvo kuskit joutuvat tekemisiin wetterin kanssa Suomessa !
Late Lapista. SSSS Ry! - so last season
Volvo on niiiiiin väsynyt merkki ja imagoltaan pappa.
Itse olen enemmän Audi ja BMW miehiä kuin laiskapulskean
V70 ajaja. Eihän sillä uskalla edes mutkiin mennä.
Volvo oli jotain 90-luvulla, ei enää
Muuten, täällä on erikseen autopalsta.
Ei tarvitse tänne postailla - Info.
1.Volvon omistaa myytiin vuonna 1999 Ford Companylle ja 2010 kiinalaiselle Zhejiang Geely Holding Groupille.
2.Volvon perinteinen laatu on pelkkä muisto vaan.
3.Jenkin on korvannut volvon takuuvarman tekniikan jenkkitekniikalla ja 2010 kiinalaisella tusinaroskalla.
4.osat valmistetaan kiinassa ja meksikossa ja ainoastaan kasaus ruotsissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373863Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1242389Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17790Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143735- 53699