kieroja ihmisia hyvinkäältä ja ovat kieroja kävin seloissa

huumeet havukoskella

kävin kahvilla palvelutalossa,ja siellä oli yksi mises jolla on kova lääkitys,oli lauatai päivä,kol noin 13,45,ja sinne saapui muuan taina ja ninni,hyvinkäältä,taina on lehtosia,mutta minä en tiedä,sukujuuriani sillä ei ole väliä,joo,ensin jorma keittää kahvi,ja taina sanoo selkä minuun päin laitan sulle lääkeet,dosentiin jossa on muun muassa,larkkuja,noh,yhäkkiä kun laitan jorman konetta,huomaan jo monia minuuteja sitten että kahvi on kaadettu kupiin koska juon kahvin kustana,siihen oli taina laittanut,minun mustaan kahviin lääkeitä,onneksi tajusin käydä seuloissa,joissa näky yksi määrätty aine,näin kiueroja ovat ihmiset,jotka ovat kieroja,kuin,äidin nussimat puöut,minulla on paperi joka todista,sen mikisi minulle tuli kuin reflat,se kahvin jälkeen,yöllä,mutta,todisteet ovat minulla paperilla,vittu mitä tomintaa,ja ninni toistaa mustalainen mistä tiedän kun en tiedä omaa isääni vaikka olisinkin,mutta mua se ei haittaa,vaan,ninni kuseee omaan kipoonsa,mua ei haittaa kuka olen tai kuka mut on siittänyt mutta mun hyväksi käyttö lehtosilla on nyt loppu,ninni voi,sanoa ihan mitä vain se ei mua kaada,mutta teidän kieroilu mua kohtaan on nyt loppu,mulla on jormaa vastaa todistee ja tainaa se laittopi mun kahviin lääkeitä josta mulla on seulat todisteena siitä kahvihekestä tunnipäästä oli yksitysellä antamassa seulat ja kerrioin kakiken myös kyseiselle lääkärille,näin jäitte kiini,vaikka en tidäkään piolookista isääni niin mulla on oma elämä,halussa ja,mä en kaipaa lehtosista ketään,mun elämä on mun oma,vittu taina lehtonen ja ninni heikkinen,mä en jätä tätä asiaa tähän vaan minulla on rahaa ja asianajaja joka hoitaa asiaa eteenpäin,vaikka teitä on kolme niin kerataa päiväntapahtumat niin seliviää että taina laittoi kahviini lääkeitä,huumaten minut koska seuraava yö oli aivan kuin olisi ollut vieroitus oiret,haaste tulrr ajallaan,nyt poltitte maanne jalkojenne alla lehtonen jorma,kun en juonut enää kahvi niin jorma sanoi minä juon,en heitä hukkaan ja jormalle tuli heti kova kumuus ja hiki joka on ollut piriä eli afetamiinia sillä jormalla kupissa,siitä olen varma,ja taina lehtosen lääkeistä joita se sekoitti minun kupiini.minulla on yksitysen,lääkärintodistus ja,siinä näkyy aineita joita,taina lehtonen laittoi kahviini,ja ninni,voi sua miten alentavaa sua on kattoa etkö liiku olenkaan,pullukka,ei mene noi sun toitotukset läpi,voi kiluja vaikka mua manneksi se ei mua kaada mutta ihmisten on saatava tietää teistä totuus,mä pystyn todistamaan kaikkki,ja mulla on laiteet jopita ette pysty jäjitämään,mä pystyn ohittamaan kuuntelu laiteet,että mun nauhoitus ei näy teidän vempamissanne,eli vetäkää vain itte lääkkenne ja,painukaa helvetiin mun elämästä oikeudenkäynnin jälkeen

1

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

      ...että sellasta....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe