Tajusin mihin minun pitää loppuelämäni käyttää

kaikki kirkastui

http://www.kotimaa24.fi/artikkeli/uskonnottomien-maara-laskussa-muslimien-maara-kasvaa/

Löysin tämän uutisen, jonka mukaan tämä maailma on menossa oikeasti yhä huonompaan suuntaan. Hihhuli-uskovaisten määrä kasvaa ja samaan aikaan tieteellisesti, terveesti ajattelevien uskonnottomien määrä vähenee nopeasti. Tästä planeetasta on tulossa ihmisyydelle vihamielinen paikka.

Tämän takia tiedän nyt mihin tulen käyttämään loppuelämäni ja miksi. Tehtäväni on rakentaa voimakas kantoraketti ja sen hyötykuormaksi alus, joka kykenee tähtienväliseen lentoon, pois tästä aurinkokunnasta jollekin muulle maan tyyppiselle planeetalle muualla avaruudessa.

Tätä kaikkea varten minun on alettava kehittelemään tähtiajomoottoria sekä teknologiaa joka mahdollistaa navigoinnin avaruudessa korkeissa nopeuksissa.

Alan haalia romuttamoilta ja muista sopivista lähteistä alumiinia, terästä ja muita metalleja aluksen miehistöosan rakentamiseen, sekä tietysti kantoraketin valmistamiseen.

En halua elää uskonnollistuvan ihmiskunnan seurassa, joten tehtäväni on lentää pois ja elää jossakin muualla vapaa loppuelämä ilman minkäänlaisia uskovaisia.

Gliese 581 g on oikealla etäisyydellä emotähdestään ja hyvinkin mahdollisesti maan kaltainen elävä planeetta. Se on vain 20.3 valovuoden päässä, eli saavutettavissa jo nopeuksilla alle valonnopeudenkin.

En voi loputtomiin paeta uskovaisia maapallolla enkä toisaalta voi myöskään milloinkaan hyväksyä heitä tai heidän jäykkäpolvista Jeesus-natsismiaan, joten ainoa looginen ratkaisu on etsiä tie ulos maapallolta ja vaihtaa elinympäristö toiseksi.

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellari...

Oletpas ottanut itsellesi kovan urakan: Jumalaa kun on mahdoton paeta.Lueppas tuo psalmin sanoma
      Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut.

139:2 Joko minä istun eli nousen, niin sinä sen tiedät: sinä ymmärrät taampaa ajatukseni.
      139:2 Missä olenkin, minne menenkin, sen sinä tiedät, jo kaukaa sinä näet aikeeni.
      139:2 Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
      139:3 Joko minä käyn eli makaan, niin sinä olet ympärilläni, ja näet kaikki tieni.
      139:3 Kuljen tai lepään, kaiken olet mitannut, perin pohjin sinä tunnet minun tekemiseni.
      139:3 Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.
      139:4 Sillä katso, ei ole sanaakaan kieleni päällä, joita et sinä Herra kaikkia tiedä.
      139:4 Kielelläni ei ole yhtäkään sanaa, jota sinä, Herra, et tuntisi.
      139:4 Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
      139:5 Sinä olet tehnyt jälkimäiseni ja ensimäiseni, ja pidät sinun kätes minun päälläni.

139:7 Minne voisin mennä sinun henkesi ulottuvilta, minne voisin paeta sinun edestäsi?
      139:7 Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
      139:8 Jos minä astuisin ylös taivaaseen, niin sinä siellä olet: jos minä vuoteeni helvetissä rakentaisin, katso, sinä myös siellä olet.
      139:8 Vaikka nousisin taivaaseen, sinä olet siellä, vaikka tekisin vuoteeni tuonelaan, sielläkin sinä olet.
      139:8 Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
      139:9 Jos minä ottaisin aamuruskon siivet, ja asuisin meren äärissä,
      139:9 Vaikka nousisin lentoon aamuruskon siivin tai muuttaisin merten taa,
      139:9 Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
      139:10 Niin sinun kätes sielläkin minua johdattais, ja sinun oikia kätes pitäis minun.
      139:10 sielläkin sinä minua ohjaat, talutat väkevällä kädelläsi.
      139:10 sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
      139:11 Jos minä sanoisin: pimeys kuitenkin peittää minun, niin on myös yö valkeus minun ympärilläni.
      139:11 Vaikka sanoisin: "Nyt olen pimeyden kätköissä, yö peittää päivän valon",
      139:11 Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi",
      139:12 Sillä ei pimeys sinun edessäs pimitä, ja yö valistaa niinkuin päivä; pimeys on niinkuin valkeus.
      139:12 sinulle ei pimeys ole pimeää, vaan yö on sinulle kuin päivänpaiste, pimeys kuin kirkas valo.
      139:12 niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus.
      139:13 Sinun hallussas ovat minun munaskuuni: sinä peitit minun äitini kohdussa.
      139:13 Sinä olet luonut minut sisintäni myöten, äitini kohdussa olet minut punonut.
      139:13 Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
      139:14 Minä kiitän sinua sen edestä, että minä niin aivan ihmeellisesti tehty olen: ihmeelliset ovat sinun tekos, ja sen minun sieluni kyllä tietää.
      139:14 Minä olen ihme, suuri ihme, ja kiitän sinua siitä. Ihmeellisiä ovat sinun tekosi, minä tiedän sen.
      139:14 Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
      139:15 Ei minun luuni olleet sinulta salatut, kuin minä siinä salaisesti tehty olin, kuin minä maan sisällä niin taitavasti koottu olin.
      139:15 Minä olen saanut hahmoni näkymättömissä, muotoni kuin syvällä maan alla, mutta sinulta ei pieninkään luuni ole salassa.
      139:15 Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
      139:16 Sinun silmäs näkivät minun, kuin en vielä valmistettu ollut, ja kaikki päivät sinun kirjaas olivat kirjoitetut, jotka vielä oleman piti, joista ei yksikään silloin vielä tullut ollut.
      139:16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani, sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu. Ennen kuin olin elänyt päivääkään, olivat kaikki päiväni jo luodut.
      139:16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
      139:17 Mutta kuinka kalliit ovat minun edessäni, Jumala, sinun ajatukses? kuinka suuri on heidän lukunsa?
      139:17 Kuinka ylivertaisia ovatkaan sinun suunnitelmasi, Jumala, kuinka valtava onkaan niiden määrä!
      139:17 Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku!
      1
      19:23 Tutki minut, Jumala, katso sydämeeni. Koettele minua, katso ajatuksiini.
      139:23 Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
      139:24 Ja katsos, jos minä pahalla tiellä lienen, niin saata minua ijankaikkiselle tielle.
      139:24 Katso, olenko vieraalla, väärällä tiellä, ja ohjaa minut ikiaikojen tielle.
      139:24 Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.

• niin se on

Jumala on satuolento, ilman ihmisen mielikuvitusta ei sitä olisi.
      Möröt, menninkäiset, tontut kuuluvat jumalan kanssa samaan sarjaan.

• NäinPäinSeMenee

~Jumala on satuolento, ilman ihmisen mielikuvitusta ei sitä olisi~

Meni väärin. Ilman Jumalaa ihmisellä ei olisi mielikuvitusta.

• odotan....
        NäinPäinSeMenee kirjoitti:

Meillä on satoja todisteita siitä, kuinka ihminen keksii jumalia mielikuvituksellaan.
        Anna sinä todiste päinvastaisesta.

• niin se on
        NäinPäinSeMenee kirjoitti:

Jumalaksi kutsutua ei ole ollut maapallolla kuin muutama tuhat vuotta, häntä voi kutsua vaikka menninkäiseksi.
        Tosi asiasiassa olemme olemassa ihan muusta syystä mitä teidän mielikuvitus maailma olettaa, terve järkiset viittaa kintaalla höperyytenne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      4
      1644
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      116
      1623
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      243
      1149
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      163
      819
    Aihe