Laittomuuden Tähden

Tapahtui niinä päivi

Kun Tähti joka syntyi itäisillä mailla (Kotkassa), joka on ainakin ollut huorien ja ilotyttöjen tyyssija ( venäjä, venäjä, venäjä)...Siihen saakka kaikki meni hyvin kun hän seurasi Jumalaansa ja piti hänen käskynsä...mutta kun hän meni auttamaan lähimmäisensä perheriitoja Leppävirralle,Savon maalle, niin kun hän kohtasi riitelevät osapuolet, niin hän heterona asettui vaimon puolelle ja tämän hätää tukemaan.

Mies olikin tehnyt syntiä, huorin. Mutta missä kohtaa Raamattu kehoittaa että ottakoon pappi lähimmäisensä vaimon puolisokseen, sillä perusteella että mies on tehnyt syntiä.?

Eikö papin neuvo olekaan " Katukaa syntejänne, ja antakaa toinen toisillenne anteeksi, jos teillä on jotakin moitetta toista vastaan"

Koska tämän avioriidan selvittelyn aikana, papin himo yltyi syntiä tehneen miehen vaimoon, niin pappi päätti lopettaa selvittelytyön, eikä halunnut olla kestävä Jumalan työssä, koska hän näki, että vaimon ( ritva koivu) sydän taipui hänen
puoleensa, niin hän katsoi että avunantamisen lopettaminen , toisi hänelle avun, joka olisi hänelle sopiva, koska hänenkin vaimonsa oli juuri ikään lähtenyt lätkimään!

Ja tapahtui niin kuin tähti jumala oli suunnitellut. " Älä himoitse lähimmäisesi aviopuolisoa"...ei paljon painanut, kun kamppeet koottiin, lapset ja miehen aviovaimo pakattiin itämaan tietäjän autoon, ja matka kohti tuntematonta alkoi!

Sen jälkeen aikansa turkkiaan vedestä ravistellut, häntä koipien välissä oleva koiran kaltainen , lähti pyydystämään papin antaman paimenohjauksen turvin itselleen toisen puolisoa, niin kuin pappi oli tehnyt.

Sen hän löysi outokummusta, jossa sirkka siritti kesäaamun aurinkossa, ja sen lapset onnellisena.
Heinä sirkka oli juuri raskaana, ja kuten leijonien ja karhu urosten tapana on, he tappavat, toisen uroksen penikat, koska silloin narttu tulee uudelle urokselle kiimaan!

Ja aikansa houkuteltuaan uusi uros sai heinäsirkan toimimaan tahtonsa mukaan, ja niin poikanen surmattiin.

Kuka siis oli käymässä heinäsirkan kodissa? " Saatana on valehtelija ja murhaaja", ollut alusta asti, ja se oli sitä noina aikoina.

Uuden uroksen mukanaan tuoma s a a t a n a , meni heinäsirkkaan ja hän valheella murehdutti miehensä sydämen, kertomalla: Menen käymään keskussairaalassa, tarkastuttamassa itseäni, olen yön yli, ei minulla ole mitään hätää, muista antaa pikku tyttärelleni nämä lääkkeet!

Ja todellakin hänellä ei ollut mitään hätää, mutta minun lapseni joutui aborttiklinikalla niin suureen hätään, ettei auttajaa ollut, ja tällätavoin lapsi uhrattiin sen miehen hyväksi, jonka tähti itäisiltä mailta oli jättänyt vaimotta.

7

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odota siis Herraa

Tämän tähden takia " heinäsirkka" , joka oli purettuaan omin käsin rakentamansa talon, rakensi sen heinistä ja oljista, ja kun se ei kestänyt, meni kellariin, itki ja huusi tuntikausia jumalansa edessä.

Hänen lapsensa ovat itkeneet silmänsä punaisiksi pastori tähden viitoittamalla tiellä
      pakosta joutuneena kulkemaan.. itkijä naisisa, pastori heistä kaikki, teki.

Tähti kun odottaa Jeesuksen tuloa, että saisi palkkansa maan päällä, siinä kuin vanhurskaskin.

Ja Tähti itäisiltä mailta tiesi, että Herra Jeesus ei tule, ennen kuin toteutuu hänen tulemuksensa merkki.

Mikähän se olisi: " Tämä avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä" Ja pekka, toisen miehen aviovaimon kanssa ovat uskollisia kutsumukselleen, eivätkä kutsumistaan aviorikokseen kadu, sen enempää kuin hänkään , jonka tähti johti kiusaukseen, niin että tämä sai toisen puolison vaimokseen.

Nämä ovat jopa tapailleet toisiaan, ja yhdessä vertailleet veljiltä saatua ryöstösaalista.

Uskon että ovat rukoilleet ..ja sanoneet: " Herralta nämä on otettu 10-käskyn perusteella... Ja veisattuaan virren, he ovat menneet koteihinsa, panemaan toisen miehen aviovaimoa.

Tällaista on Herran kansan vaellus, kun he odottavat sen autuaan päivän koittamista, jolloin taivaat hehkuen hajoavat... He sanovat veljilleen " Kyllä Herra ja Herran päivä on hyvä"!!

Ei se ole hyvä, se on pimeys eikä valkeus, Se on kauhun päivä..." Emme me pelkää, me panemme turvamme Kristukseen ja panemme häntä odotellessa, toisen miehen vaimoa.

Tiedämme, he sanovat: " Sinun on kuoltava sen vaimon takia, jonka olet ottanut, sillä hän on toisen miehen aviovaimo" 1 Moos 20: 3

Mutta tähti ja hänen veljensä sanovat: " Herra, surmaatko syyttömänkin"? Eivätkö nämä itse sanoneet, kun kysyimme: " Tahdotteko , vaikka olette toisen miesten vaimoja, tulla aviopuolisoiksemme tämä minulle ja tuo sinulle"

Ja tyhmyys joka on nainen sanoi: " Me tahdomme".

Perusteluna vaimoilla on, kotini on niin syntinen, ettei siellä ole muuta puhdasta, kuin minä yksin, siksi aloitan puhtaalta pöydältä"!

" Jos tahdot elää puhtaalta pöydältä, pidä käskyt" Mitkä? ::Älä ota vaimoksesi toisen miehen aviovaimoa X.- käsky.

No nytpähän ei ole se uusikaan koti puhdas. Siellä on kuolemaantuomittu aviomies, ja aviorikosesta tavattu nainen, joka on vielä keventääkseen synti taakkaansa, surmannut miehensä lapsen jota hän odotti sydämensä kyllyydessä!!

Sellaista on elämä heinäsirkan uusio perheessä, ja papin peheessä, heidän molempoen on kuoltava, sen vaimon takia jonka ovat ottaneet ...X-käsky

• Mitä vielä...

Adventtikirkko on perustettu saatanallisia tarkoitusperiä varten kavalaksi eksytykseksi (sekoitettu oikeaa ja väärää), joten mitä siis vielä odotat sen jäsenistöltä? Hyviä tekojako?

• Hyi, hyi!

Hyi olkoon, millaista menoa sen "kirkon" (?) sisällä suositaan ja suositellaan!

• Voi lammaslaumaa

Hyi, hyi..Asiaa käsiteltiin Joensuun adventtikirkossa, ja todettiin että niin oli tapahtunut, että itämaan tietäjän ja paimenen mukaan oli lähtenyt adventtikirkon lammas, jonka pässi oli pukkinut vähän .. vapaata uuhta, ja saanut tämän tyytyväiseksi.

Ja kun pässi jäi yksin karsinaansa, hän matkusti Joensuun adventtiseurakunnan karsinaan , ja ryhtyi nyt pökkimään hellästi toisen raskaana olevaa karitsaa.

Tämä Ari pässi, pökki hänet aborttiklinikalle, ja pökki siellä kuoliaaksi karitsan pojan, jossa juonessa tämä s a a t a n a n voittama karitsa oli ... kuolkoon pässi poikani, että tulisin taas kiimaan ja voisin nauttia Itäisen maan tähden " vaimon" miehestä, ja antaa hänen juoda mieheni kaivosta ja ammentaa sieltä uskoa, toivoa ja rakkautta.

Ja niin sirkka sirittäkä ja ari pässi tekivät,... sen pituinen se. Kunnon lammaspaimenen kaitsija Simo nimeltään, sysäsi heidät lammaslaumasta, ..mutta lammaslauma huusi ja määki heidät takaisin laumaansa...ja Simo kaitsija sanoi: " Minä minä mahdan näille lampaille, jotka määkivät muuta ruokaa, kuin mitä minä heille Sanan kautta annan

• Hyi, hyi!
        Voi lammaslaumaa kirjoitti:

Hyi, hyi..Asiaa käsiteltiin Joensuun adventtikirkossa, ja todettiin että niin oli tapahtunut, että itämaan tietäjän ja paimenen mukaan oli lähtenyt adventtikirkon lammas, jonka pässi oli pukkinut vähän .. vapaata uuhta, ja saanut tämän tyytyväiseksi.

Ja kun pässi jäi yksin karsinaansa, hän matkusti Joensuun adventtiseurakunnan karsinaan , ja ryhtyi nyt pökkimään hellästi toisen raskaana olevaa karitsaa.

Tämä Ari pässi, pökki hänet aborttiklinikalle, ja pökki siellä kuoliaaksi karitsan pojan, jossa juonessa tämä s a a t a n a n voittama karitsa oli ... kuolkoon pässi poikani, että tulisin taas kiimaan ja voisin nauttia Itäisen maan tähden " vaimon" miehestä, ja antaa hänen juoda mieheni kaivosta ja ammentaa sieltä uskoa, toivoa ja rakkautta.

Ja niin sirkka sirittäkä ja ari pässi tekivät,... sen pituinen se. Kunnon lammaspaimenen kaitsija Simo nimeltään, sysäsi heidät lammaslaumasta, ..mutta lammaslauma huusi ja määki heidät takaisin laumaansa...ja Simo kaitsija sanoi: " Minä minä mahdan näille lampaille, jotka määkivät muuta ruokaa, kuin mitä minä heille Sanan kautta annan

Voi lammaslaumaa- yököttää!

• reppumiehen kys.

Raamattu puhuu benkku sitä, että jos Kristuksen mieltä ja anteeksiantoa ei ole sydämessä, sillä on seurauksensa. Kun ajasta toiseen esität kertomuksesi muodossa ja toisessa, on oman tekemisen synnintunto kokematta ja sydämen kovuuden tähden Jumala ei ole voinut kohdata, mitatakseen sinun luonteesi vajavuus.

Tekemisien summa ei ole vain yhden osapuolen teko, vaan siinä on kaksi.
      Olisiko se tuossa sinun aloituksessasi.. ??

• Sanasta päätelmä

jatkanen vielä tästä.

Jäi sanomatta, että se Kotkan ruusut menevät ennemmin taivaaseen, kun syvän farisealaiskivisydämen omistajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      14
      12448
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      6
      11208
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      177
      5122
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3750
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3564
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3179
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2894
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2498
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      54
      2193
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1985
    Aihe